El digital dels que votaran #SíSí. N. 3873. Dilluns, 18 de desembre de 2017 15:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

El retorn de TV3 al País Valencià, en marxa

El conseller de la Presidència, Francesc Homs, admet contactes amb el govern valencià i creu que s'haurà de prendre alguna decisió "el més aviat possible"

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El conseller de la Presidència, Francesc Homs, ha reconegut que des que es va fer pública la sentència del Tribunal Suprem que anul·lava l'obligació de tancar les emissions de TV3 es va posar en contacte amb el vicepresident del govern valencià per establir un mecanisme per restablir el senyal de la televisió pública catalana al territori. Segons Homs, el govern valencià va mostrar-se favorable a la reciprocitat i ha explicat que s'han donat "un temps" per concretar-ho. "També vull fer notar que aquest temps no pot ser etern i que s'hauran de prendre decisions el més aviat possible", ha precisat el conseller.

Comparteix
   

El Tribunal Suprem va estimar el passat desembre el recurs d'Acció Cultural del País Valencià (ACPV) i anul·la la resolució del govern valencià que obligava a tancar les emissions de TV3 i imposava una sanció de 300.000 euros. L'alt tribunal considera que és l'Estat i no el govern del País Valencià qui és competent per controlar i sancionar l'ús del domini públic radioelèctric. 

Des d'aquest moment, l'entitat responsable dels repetidors va debatre amb els seus socis sobre la reobertura dels repetidors de senyal i s'hi van mostrar favorables. Fa quinze dies Acció Cultural va decidir ajornar la reobertura de TV3 per facilitar el diàleg obert entre els governs català i valencià per la reciprocitat, confiant que l'acord arribi amb un marge de temps raonable.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
9 de febrer de 2013, 23.21 h

#35 ! La de colas q has catado tu en estos sitios públicos , lagarta !


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Jordi fletxa CATALUNYA
9 de febrer de 2013, 21.55 h

#34 Que potser hi tens la plaça fixa als urinaris?com varen ser les oposicions?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
9 de febrer de 2013, 21.31 h

#31 ! Marica , no me robes lo de los urinarios , que eso te lo dije hace tiempo , so mariposón !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Jordi fletxa CATALUNYA
9 de febrer de 2013, 20.05 h

#32 El problema és si al colectiu homosexual li agradarà que una piltrafa deseperada com tu militi a les seves files.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
9 de febrer de 2013, 20.02 h

Pues si, estoy orgulloso, orgullosissssssimo de ser gay, de ser mariquita o como le querais llamar.

Qué passsssa? eh?

A ver si no puedo estar orgulloso de mi ano y de mi esfínter? coño ya!

Ya os gustaria, ya poderme sodomizar como hace mi hombre cada sábado sabadete, cuando me la mete.

Rabia rabiña, soy como una niña y mi culo es muy chulo.

Y si no os gusta, ajo y agua.

Habrase visto ! Faltaria mas!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Jordi fletxa CATALUNYA
9 de febrer de 2013, 18.29 h

#30 El típic marieta dels lavabos de la renfe,iniciat en el tardofranquisme,devot nacionalcatòlic de dia,Pepa "la trinchera" de nit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Pepo fletxa Terrassa
9 de febrer de 2013, 18.23 h

#28
INVERTIDO! Hòstia ets molt antic ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Jordi fletxa CATALUNYA
9 de febrer de 2013, 18.15 h

#28 Em pensava que ho feies gràtis,quina decepció!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
9 de febrer de 2013, 18.12 h

#26 asqueroso cotilla sin amigos , sólo pagando algún desgraciado chapero consigues q alguien hable contigo ! Invertido !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Pepito Grillo fletxa Casa meva
9 de febrer de 2013, 18.03 h

Aquests també prefereixen l´Imperio Español. Jo no hi gastaria gaires més recursos. Vindran solets atrucar a la porta perquè els deixem entrar, quan vegin com fora d´España, Catalunya reprén el vol d´altes cotes i el seu Imperio Español s´enfonsa a la misèria més absoluta, amb els seus "toros" i el seu salvapàtries JM Ánsar. Au a fer la mà.

Visca la Terra i el Poble Lliures!!!