El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 16:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Jordi Mascort, agredit i pendent de judici per portar una estelada

Campanya de solidaritat via la Plataforma de micromecenatge Tot Suma. La Fundació Catalunya dóna suport al cas amb l’aportació de 500 euros al projecte

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El soci del Barça Jordi Mascort va ser agredit per membres de la policia nacional durant la celebració de la final de la Copa del Rei 2012 pel fet d’aixecar una senyera estelada mentre sonava l’himne espanyol. El Jordi va ser detingut i posteriorment acusat de resistència a l’autoritat, agressió i injúries a la corona. Davant aquesta falsedat en Jordi, amb el suport de Sergi Vidal, l’Associació Catalunya Sí, i la penya blaugrana de Sant Vicenç de Castellet, va interposar una querella per tractament degradant, tortura, detenció il·legal, lesions i discriminació. Ara es pot ajudar mitjançant la plataforma de micromecenatge Tot Suma per poder pagar les despeses del procés. 
Campanya de solidaritat amb en Jordi
Campanya de solidaritat amb en Jordi

Comparteix
   


Etiquetes
Campanya de solidaritat amb en Jordi

El cost aproximat de les despeses jurídiques és de 9.213 € dels quals 4373 € corresponen a actuacions d’aquest 2013 i els 4840 € és una estimació de les actuacions pendents en el procediment d’instrucció.

La Fundació Catalunya Fons per a la Defensa dels Drets dels Catalans (FC) dóna suport a aquest cas amb l’obertura d’un projecte de finançament col·lectiu a la plataforma Tot Suma i l’aportació inicial de 500 euros. Entre els objectius de la FC hi ha la defensa d’aquelles persones que han estat víctimes d’abusos, tracte discriminatori o repressió per part dels poders públics, amb motiu de l’exercici de llurs drets lingüístics o per accions en reivindicació de les llibertats nacionals de Catalunya. Al llarg de la seva trajectòria, la FC ha donat suport en d’altres casos de similars característiques.

Final de la Copa del Rei 

El 25 de maig de 2012 , Jordi Mascort assisteix a la final de la Copa del Rei de Futbol a l’Estadi Vicente Calderón de Madrid. Els fets van tenir lloc abans de l’inici del partit entre l’Athetic Club de Bilbao i el FC Barcelona. Durant la històrica xiulada al monarca mentre sona l’himne espanyol, el Jordi aixeca l’estelada desplegada. La seva localitat està situada a l’última fila del lateral, al costat d’una boca. Un grup de policies nacionals el va treure del seu seient i el van emmanillar. Sergi Vidal, que seia al costat del Jordi va treure la càmera per filmar i li va impedir. Els policies van portar el Jordi al replà de les escales, lluny de la vista del públic, i el van apallissar.

Després de la pallissa el van tenir 20 minuts dins l’estadi abans que el SAMUR li curés les ferides.  El Jordi va passar aquella nit al calabós. L’endemà el van portar al jutjat i va haver d’agafar l’AVE per tornar a casa. Ara  l’acusen de resistència a l’autoritat, agressió i injúries a la corona. Per la seva banda el Jordi ha interposat una querella criminal contra els agents de la policia nacional implicats.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
Isabel fletxa Santa Eulàlia
4 de maig de 2013, 09.25 h

Si en comptes de l'estalada fora l'estanquera amb la gallina, l'haurien fet honorífic de l'any.
Marxem d'una vegada d'Apaña, cada cop fan mes pudor a ranci i intolerancia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
2 de maig de 2013, 20.09 h

Malo si tenemos dictadura e iguál de mala es la actuál falsa democracia. Lo que le ocurrió al amigo Jordi le podía haber pasado en cualquier otro sitio en el estado español que no fuese Catalunya. Han sembrado el virus de la catalanofobia y tengo comprobado que saliendo de nuestra frontera solo por hablar en catalán con mi esposa se nos mira como unos apestados. Ahora no se nos quiere comprar nuestros productos. Cualquier cosa que sirva para nuestro perjuicio les falta tiempo de ir al Con... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
mario fletxa barna
2 de maig de 2013, 10.10 h

Ja n'hi ha prou d'aquesta mandanga, ens dur a un camí equivocat de comentaris i aquests salvatges ho estan aconseguint. Diercte prou begenades ono et qualificaré com a diari! poseu punts i comes o silencis, no us poseu al seu nivell si us plau, o tambeu feu la puta i la ramoneta a que estam acostumats?
PROU!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
2 de maig de 2013, 08.56 h

#28 ! Ostias , el pajillero tiene un amigo , justo lo q llevaba buscando desde hace 2 años ..., ahora van a ser mutuas las pajas , ! Qué asco !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
2 de maig de 2013, 07.32 h

#27 Òsties ! un espanyoleru que acusa els altres d'allò que és ell !!

Tu, cràpula idiotitzat, ves-te'n a la teva taverna habitual a cantar el caralsol amb els teus amics, i després al menjador social, a per la sopa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
1 de maig de 2013, 23.41 h

#26 ! Ostias , otra vez el pajillero , el tonto oficial del digital !


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Jordi fletxa CATALUNYA
1 de maig de 2013, 21.28 h

#25 Ja has tornat de la mani?has arreplegat moltes monedes?

Tu hauries de deixar els Catalans tranquil,apatrida passiu,el zero a l'esquerra que no compta per a ningú.
Els únics que reparteixen carnets fins i tot als qui no el volen sou els espanyols.
Ja t'han tornat a multar els Mossos per defecar per la via pública,santi-cagalló?
espanya només reconeix les derrotes,i n'ha reconegut tantes....
"ARAGONESES" TU QUE PARA MÍ A LA IZQUIERDA ERES UN CERO,
DIME SI AUN TE LLAMA TU PADRE EL BUTA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
1 de maig de 2013, 18.57 h


También conocido como TOD, el TONTO OFICIAL del DIGITAL = Jordi » CATALUNYA

També conegut con el XIMPLE OFICIAL del DIGITAL = Jordi » CATALUNYA


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Jordi fletxa CATALUNYA
1 de maig de 2013, 17.15 h

#23 Òstia,bonic poble italià,el port de Roma.Hòstia,el que donen els capellans i el que reps a casa quan arribes borratxo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
1 de maig de 2013, 17.04 h

#22 ! Ostias , el pajillero , el tonto oficial del digital !