El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 22:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La usura del govern espanyol escandalitza Europa

La Comissió Europea demana explicacions a l’estat espanyol per haver cobrar l’ IVA dels menjadors escolars, un servei que entra en l'àmbit de l'assistència social

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

A l’executiu de Rajoy no l’atura res a l’hora d’aplicar mesures recaptatòries, fins i tot plena crisi i jugant amb el benestar d’infants i joves. La Comissió Europea ha fet un toc d’atenció al govern espanyol per facturar l'IVA als menjadors escolars i activitats extraescolars. L'eurocomissari de Fiscalitat, Algirdas Semeta, ha recordat que la legislació comunitària permet eximir els serveis d'atenció a la infància en horari extraescolar d'haver de pagar aquest impost, que l'executiu del PP ha fixat en el 21% per als alumnes de més de sis anys i en el 10% per als menors. Semeta "té la intenció de posar-se en contacte amb les autoritats espanyoles per demanar informació sobre com aplica aquestes exempcions", després de la denúncia dels eurodiputats de CiU, el PSC i ICV.

Comparteix
   


Etiquetes
L’obsessió recaptatòria de Montoro enfonsa encara més la imatge d’Espanya i del PP a Europa
 
Semeta adverteix que "els serveis d'atenció infantil (que inclouen tant els d'edat preescolar com els d'escolar fora de l'horari lectiu) poden considerar-se com la prestació d'un servei que entra en l'àmbit de l'assistència social i de la seguretat social, així com de la protecció de la infància i dels joves". Per tant, recorda l'executiu comunitari, poden quedar exempts d'haver de pagar l'IVA.

"Les exempcions s'han d'interpretar de forma estricta, però no tant com perquè fins i tot s'anuli l'efecte desitjat", avisa el comissari lituà, en resposta a una pregunta parlamentaria dels eurodiputats Ramon Tremosa i Salvador Sedó (CiU), Maria Badia i Raimon Obiols (PSC) i Raül Romeva (ICV).



COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
mario fletxa barna
11 de maig de 2013, 12.48 h

Srs. utilitzant una paraula sortida d'algun comentarista, españa és un MANICOMI del tot patológic i irresponsable, qui hi vol pertanyer? si fins i tot al món ho sap, fora un suïcidi col·lectiu i nosaltres volem viure en un món real, millor; primer perquè ho som i segon perquè tenim l'oprtunitat de fer-lo, qui se'n vol anar? jo crec que el que ho vol fer, és que està per formar part d'aquest MANICOMI que ja no té remei!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
7 de maig de 2013, 20.43 h

Recomano la lectura d'aquest article, és en foraster, em sap greu:

Las élites “extractivas” Una teoría de la clase política española
http://politica.elpais.com/politica/2012/09/08/actualidad/1347129185_745267.html


Ei, tot just he vist que també és en Català:

César Molinas: Les elits extractives, una teoria de la classe política espanyola.
http://descobrirelmon.wordpress.com/2012/09/09/cesar-molinas-les-elits-extractives-una-teoria-de-la-classe-politica-espanyola/


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Jaume fletxa Barcelona
7 de maig de 2013, 12.26 h

EL MONTORO: UN RAT PENAT FASTIGÓS

Només veien la cara de rat pensat i la rialleta estúpida d'aquest paio en tinc prou. MONTORO DIMISIÓ PER IMBÉCIL I CABRÓ!!!!

Com deia el Cánovas del Castillo, gran ídol de la dreta i de los PPERROS: "Españoles son aquellos que no pueden ser otra cosa". Doncs això és el que és el Montoro. Un burro español, tant burro que a Europa el renyen. Quina vergonya!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Pepo fletxa Terrassa
7 de maig de 2013, 12.16 h

Ja estic d´acord en que la Comissió Europea i el Sr Semeta digui : "Les exempcions s'han d'interpretar de forma estricta, però no tant com perquè fins i tot s'anuli l'efecte desitjat"; doncs senyors meus, a banda de fixar-se en el més urgent i perentori, facin el favor de posar l´ull al que està passant al món de la cultura, tant important com l´assistencial, doncs en bona manera, marcrà quin País ens quedarà en un futur molt proper.
21% d´iva en qualsevol demostració de qualsevol... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Ajax fletxa huah huah huah !!!!
7 de maig de 2013, 11.24 h

#13 Em confons amb el teu pare, que sí que va residir uns anys a un frenopàtic. Jo no sóc el teu pare, et prometo que jo sóc molt meticulós quan escolleixo una femella per al llit, segons quines desgraciades no les acceptaria ni borratxo...


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
7 de maig de 2013, 11.19 h

#12 No , no , no , otetes , donde estuviste tu no se llama colegio , se llama MANICOMIO , y estuviste allí muchos años hasta q , los servicios sociales de tu pueblo ahora se han hecho cargó de ti , porque eres muy mayor ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
7 de maig de 2013, 07.56 h

Cap novetat, no ve pas d'ara...fa DÈCADES que Europa s'escandalitza de la BRUTAL INCOMPETÈNCIA i de la pèssima educació imperants a l'estat espanyol. Ho puc dir de primeríssima mà, tant de quan hi vaig estar treballant (en un col.legi internacional amb gent de tota Europa i fins i tot d'USA) com dels molts amics fets aleshores o posteriorment, aquí a la costa Brava.

Puc afirmar amb autoritat i contundència que els ambients intel.lectuals d' Europa s'estan escandalitzant d'Espanya des d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de maig de 2013, 00.58 h

#10 Això és el que hauria d'haver dit ta mare!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
7 de maig de 2013, 00.17 h



#2 No voldràs dir Visca el DIU!?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 27
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Jordi fletxa CATALUNYA
6 de maig de 2013, 22.40 h

#5 Doncs subscriu-te el Pravda,ah no! que ja no existeix!!com el teu paradís de proletaris sense identitat.

"ARAGONESES" TU QUE PARA MÍ A LA IZQUIERDA ERES UN CERO,
DIME SI AUN TE LLAMA TU PADRE EL BUTANERO.
L'èxit d'aquest Sant Jordi:"On és en marhuenda?".També en gibralterenc del nord per inadaptats.
El secret de pporka ibèrica és un plat sobrevalorat.
el"SOC UN POBRE DESGRACIAT,QUE SE LA PELA LLEGINT"EL CAPITAL" QUE ESCRIU(MALAMENT)EN ANGLÈS PER APARENTAR SER QUELCOM MÉS QUE UN ME... Llegir més