El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 10:17 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

ERC se suma a les iniciatives de Catalunya Diu Prou

Els diputats d'ERC al Congrés ingressen l'IRPF a l'Agència Tributària Catalana

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Els diputats d'ERC-Rcat-Catalunya Sí a Madrid, Alfred Bosch, Joan Tardà i Teresa Jordà, han fet el pagament de l'IRPF a l'Agència Tributària de Catalunya. "Hem vingut a pagar el que toca, allà on toca i quan toca", ha dit el portaveu dels republicans a Madrid, Alfred Bosch, que ha qualificat l'acció d'un "acte de normalització fiscal", perquè, ha dit, és el que fa normalment qualsevol ciutadà, "pagar els seus impostos als seus països" i “a qualsevol país del món la gent paga els seus impostos al seu govern i aquest els ho torna en inversions i serveis socials”. La portaveu de Catalunya Diu Prou, Carme Teixidó, ha assegurat que ja hi ha 12 ajuntaments que han fet els pagaments a l'agència catalana i que s'han aprovat més de 40 resolucions a diversos consistoris per fer-ho en els propers trimestres.

Comparteix
   

Un acte completament legal, un petit gra de sorra contra l’espoli fiscal
 
Bosch ha destacat que “aquest és un acte completament legal. hem vingut a complir la llei” i ha posat l'accent en que “és un petit gra de sorra. Ens passem el dia queixant-nos de l'espoli fiscal i ja era hora de fer alguna cosa”. Els tres diputats han explicat que només volien sumar-se a les iniciatives impulsades per Catalunya Diu Prou. La portaveu d'aquesta plataforma, Carme Teixidó ha acompanyat als diputats independentistes en l'acte de liquidació.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Jordi fletxa CATALUNYA
2 de juny de 2013, 22.12 h

#16 Fa bon dia avui,no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
bejota fletxa bcn
2 de juny de 2013, 14.53 h

Los empresarios asistentes a las jornadas del Círculo de Economía, que se han inaugurado este jueves en Sitges (Barcelona), han rechazado el mensaje –entre victimista y esperanzado con la independencia de Cataluña– que durante una hora de discurso ha intentado transmitir el presidente de la Generalidad, Artur Mas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Jordi fletxa CATALUNYA
1 de juny de 2013, 23.16 h

#5 Guaiteu el trinxeraire que valent,qui ens ho farà pagar,tu solet?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Jordi fletxa CATALUNYA
1 de juny de 2013, 23.14 h

#13 El pots publicar sencer o és com la teva vida sexual?(imaginari vull dir).


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
bejota fletxa bcn
1 de juny de 2013, 19.53 h

SUPERÁVIT DE 3.241 MILLONES EN LOS DOS ÚLTIMOS AÑOSUn informe desmonta que Cataluña sufra déficit fiscal con el Estado.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Eli fletxa Sabadell
1 de juny de 2013, 19.43 h

Crec que fa falta informacio , perque IRPF a l`agencia tributaria catalana np s`enten gaire bè, almenys jo no ho he aclarit .

Tot aixó d`icenda com que ja es prou complicat , caldria una informacio acurada perque tots poguessim tenir-ho clar i poder fer-ho


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
bejota fletxa bcn
1 de juny de 2013, 19.26 h

la Generalitat de Catalunya ha ofert "unes dades manipulades de la balança fiscal". Catalunya només va mostrar el saldo entre l'aportació de Catalunya al conjunt de l'Estat i les transferències i inversions rebudes. Aquesta visió va reprendre les protestes sobre el presumpte "espoli fiscal" .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
S. Cursó fletxa .//*// PAÏSOS CATALANS !!*!!
1 de juny de 2013, 11.07 h



De tota manera, al que ens han de TORNAR diners de les retencions, suposo que val més dirigir les declaraciona a l'agència esPPanyola, no? Perquè si ells han cobrat les retencions, i l'Agència Catalana ens ha de tornar diners, el joc no em sembla gaire net...

O és que no acabo d'entendre com va això?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
S. Cursó fletxa .//*// PAÏSOS CATALANS !!*!!
1 de juny de 2013, 11.02 h




Trobo a faltar explicacions de COM S'HA DE FER PER PAGAR L'IRPF A L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA CATALANA.

A l'enllaç que va aparèixer fa pocs dies a una altra notícia :

sf.assemblea.cat

sembla que només es refereixin a l' IVA i no a l' IRPF.

Caldria explicar-nos millor com s'ha de fer.



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Guerau de liost fletxa Os de civis
1 de juny de 2013, 08.45 h

I perque els convergents no ho fan tambe?
Seria un bon exemple de la seva implicacio en el proces, si mes no un gest.
Es coar que potser la seva estraegia es la del enfados per arribar a on volen, que es seguir amb espanya pero amb mes cales a la butxaca per a segur fent la seva.
Bo hem sembla que en Mas sigui d'aquets pero hem malfio d'alguns dirigents de CDC i per supost de molts de UDC, que no han llegit mai a en Carrasco i Formiguera entre d'altres i nomes son a UDC perque son catolics apos... Llegir més