El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 14:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Preocupació a Espanya per la hisenda pública catalana

Fonts del Govern espanyol veuen amb preocupació que la clau de la caixa comenci a estar en mans catalanes. Mouen fitxa per impedir el desenvolupament de l’Agencia Tributaria Catalana

Comentaris 44  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 26 vots )
carregant Carregant

D’entrada tot han estat somriures i certes foteses per part d’Espanya, però davant els primers ajuntaments i particulars que s’han adherit a la campanya començada per l’entitat Catalunya diu Prou i l’anunci fet pel Govern de la Generalitat que en uns mesos es podrà generalitzar el pagament a la incipient hisenda pública de Catalunya, les alarmes s’han disparat. La caverna mediàtica espanyola ha passat d’intentar ridiculitzar els simbòlics pagaments a posar el crit al cel davant una possible generalització del procés, s’han adonat i ens hem adonat que la clau de la caixa la tenim a Catalunya i fins ara no ho havíem desenvolupat. Ara toca que el Govern de Catalunya faciliti al màxim el procés, cal una campanya pedagògica i de confiança per tal què els ciutadans, empreses, i entitats públiques paguin amb normalitat els seus impostos a Catalunya, donem la futura clau de la caixa al Govern de Catalunya.



Comparteix
   


Etiquetes
El Govern Espanyol comença a fer maniobres per boicotejar-ho

D’entrada provarà la via de pressionar amb més inspeccions fiscals a Catalunya a les grans empreses i lobbys del poder econòmic per tal que no ho facin,  i no seria res d’estrany que, fins i tot, legislessin per impedir-ho. Per experiència sabem que el Govern Espanyol sigui de dretes o d’esquerres no és de fiar i farà tot el possible per boicotejar i impedir que els catalans paguem els nostres impostos a Catalunya

La Generalitat de Catalunya ha d’accelerar el procés

El Conseller Homs ho va anunciar, i ara cal fer-ho el més bé possible i aconseguir complicitats, seria molt important que l’Ajuntament de Barcelona ho fes, que empreses catalanes també ho facin, Diputacions, personalitats públiques i que el Govern inverteixi per facilitar-ho, en campanyes pedagògiques  i, sobretot, mostrar amabilitat per guanyar-se la confiança. Pagar a Catalunya és garantir el present i el futur del país.

Malgrat que de moment la Generalitat ingressi els diners a Madrid, la clau ja no la tindrà Espanya

Són noves eines, és informació, és preparar una nova administració per a un nou estat,  i és sens dubte una de les estructures d’estat més importants que podem crear i clau per a la futura viabilitat d’una Catalunya  nou estat d’Europa. No podem pagar els impostos a una Espanya que no paga ni els deutes i malbarata els recursos tal i com diu Europa. “Catalunya diu Prou”.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#44
Jordi fletxa CATALUNYA
3 de juny de 2013, 18.56 h

L'obsessió del govern espanyol perquè la "marca España" sigui sinònim d'eficiència i modernitat no acaba de quadrar amb la imatge que el món té del país dels toros i la siesta. Així, el nou submarí S-80 que està construint l'empresa pública Navantia però que no aconsegueix flotar ha estat objecte de burla a la cadena conservadora nord-americana FOX, que fa èmfasi en els 530 milions d'euros de cost que està tenint, i que en canvi té massa acer per poder flotar correctament.


El ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
3 de juny de 2013, 18.15 h

#42 jo fa anys em follo a la teva i tu ni tenás enterat cabró.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
. fletxa .
3 de juny de 2013, 16.50 h




#40 No sé per què l'hauria de comprar, disposant sempre que vull de la figa de carn de la teva dona...



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Jordi fletxa CATALUNYA
3 de juny de 2013, 16.27 h

#40 Si,el cogombre fa més per tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
3 de juny de 2013, 15.58 h

. tu comprat una figa de plastic.#39


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
3 de juny de 2013, 07.56 h


#37 ja hi tornem, la nena que va calenta i que firma en anglès per fe-se la interessant, no es pot treure en Jordi del cap , però en comptes d'anar obertament a seduir-lo (potser se n'adona que és massa repugnanteta per aconseguir-ho), fa com les nenes tontetes i diu allò de :

- ooiiixxxx, Jordi, tontooooo, no siguis tontoooo, oooiiixx

Nena cagumdeu, si vas calenta compra't un vibrador-consolador i deixa en Jordi en pau, que ja has vist que no et vol, t'ho ha dit de totes les maneres po... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Jordi fletxa CATALUNYA
3 de juny de 2013, 05.26 h

#37 el"SOC UN POBRE DESGRACIAT,QUE SE LA PELA LLEGINT"EL CAPITAL" QUE ESCRIU(MALAMENT)EN ANGLÈS PER APARENTAR SER QUELCOM MÉS QUE UN MERDA",l'alcohòlic marxista oficial del blog.També conegut com Amaya Salazar,àlies montella.Àlies "aragoneses",àlies biel,ion,anna,homo apm,oriol,també conegut per l'indigent hermafrodita de l'Hospitalet,EX-PALURDO M,ILITAR,,JACINTO,500.,SANTI-CAGALLÓ...Pressumptament fill de Kim-jong-Il i la que escombra la línia del paral.lel 38.L'ínclit predicador e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
3 de juny de 2013, 00.02 h


También conocido como TOD, el TONTO OFICIAL del DIGITAL = Jordi » CATALUNYA

També conegut con el XIMPLE OFICIAL del DIGITAL = Jordi » CATALUNYA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Enric LL. fletxa BARCELONA
2 de juny de 2013, 20.21 h

Darrerament en aquests debats nomes s'insulten els uns als altres. No hi ha cap raonament amb cap i peus...!!!
Jo no hi escriuré mes...!!! Ja vos ho fareu...!!! Adéu ...!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Jordi fletxa CATALUNYA
2 de juny de 2013, 13.58 h

#33 el"SOC UN POBRE DESGRACIAT,QUE SE LA PELA LLEGINT"EL CAPITAL" QUE ESCRIU(MALAMENT)EN ANGLÈS PER APARENTAR SER QUELCOM MÉS QUE UN MERDA",l'alcohòlic marxista oficial del blog.També conegut com Amaya Salazar,àlies montella.Àlies "aragoneses",àlies biel,ion,anna,homo apm,oriol,també conegut per l'indigent hermafrodita de l'Hospitalet,EX-PALURDO M,ILITAR,,JACINTO,500.,SANTI-CAGALLÓ...Pressumptament fill de Kim-jong-Il i la que escombra la línia del paral.lel 38.L'ínclit predicador et... Llegir més