directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 02:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

“En Español o nada”

Plataforma per la Llengua presenta un informe que recull diversos casos de vexacions lingüístiques de les administracions públiques que han arribat a l'ONG del català.

Comentaris 41  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 20 vots )
carregant Carregant

La Plataforma per la Llengua amb la col·laboració de la Fundació Catalunya-fons per a la defensa dels drets dels catalans i de l’entitat cultural i esportiva Lluïsos de Gràcia, celebrarà el pròxim dimecres 12 de juny als Lluïsos de Gràcia l'acte "'En español o nada'. 40 casos greus de discriminació lingüística a les administracions públiques", en el qual es presentarà l'informe del mateix nom i que recull diversos casos de vexacions lingüístiques que han arribat a l'ONG del català. El problema és ben actual, només cal recordar les noticies sobre detencions, intimidacions, retencions, agressions, imposicions i maneres barroeres per imposar l’espanyol arreu dels Països Catalans per part dels cossos de seguretat espanyols.
 
L'acte comptarà amb la presència d'Èric Bertran i Roser Palomino, dues víctimes d'algunes d'aquestes greus situacions per part de representants de l'administració pública.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#41
F.Ibló fletxa ((*(( ll*ll !!*!! PPCC !!*!! ll*ll ))*))
9 de juny de 2013, 11.57 h




#40 Ben cert que el nano havia d'anar begut quan va escriure aquestes bogeries. Rellegeix la frase (copio i enganxo):

"no diguis mentides si us plau. Cap català que no vol l'independència con la resta d'espanyols" ( #37 )

T'imagines, quina CARALLADA SUBNORMAL??!!! No dic el "con", sinó l'altre ... Ara el nen tonto diu que CAP CATALÀ no vol la independència. Si no s'ha fotut un mínim de tres cartrons de Don Simon, no pot dir una estupidesa tan gran, el xicotet.

Mara meva, quins ti... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
B.Urleta fletxa ((*(( ll*ll !!*!! PPCC !!*!! ll*ll ))*))
9 de juny de 2013, 11.50 h





#37 Lluís Muro, taradet, explica'ns que recoi vol dir això de "Terrassa em va sospitar"? Que anaves begut quan ho vares escriure? Què et penses haver escrit?
Ai, ai, ai... aquest vinotxo barat, si es barreja amb esnifades pot fer perdre el cap, sobretot a nens mimats sense gaire aguant, oi?

Vigila't, no et passis amb les drogues i recorda que l'alcohol també n'és una. Ho diuen els metges.




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Jepot fletxa Darnius
9 de juny de 2013, 11.43 h



#36 Tu, CARCHEGO, altrament dit: IDIOTA DE NAIXENÇA, tu de català en tens ben poc, per molt que els teus 4 avis ho fossin, tu has sortit TARAT I IDIOTITZAT I CASTELLANITZAT.

si no vols la independència, vol dir que et sent a gust a l'estat espanyol, i això només tindrà una solució: anar-te'n a viure a l'estat espanyol.

Apren la teva llengua catalana, si vols SEMBLAR català, i no escriguis "faguis" en comptes de "facis" ni falç (=hoz) en comptes de fals, perque si et consideres cata... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Jordi fletxa CATALUNYA
9 de juny de 2013, 11.39 h

#37 santi-cagalló,la gallineta celtibèrica del Tomelloso,tu Català?si ni hi vius a Catalunya
#36 Normal que només et quedi una cosa per dir,santi-cagalló,la neurona ja no dona per més eh?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Lluís Mur fletxa Tortosa, Tarragona, ESPANYA
9 de juny de 2013, 10.29 h

#29 Emili maco jo sóc tan català com tú, que hauriem de veure qui es més català d'arrels dels dos. Terrassa em va sospitar.
Mira noi, no diguis mentides si us plau. Cap català que no vol l'independència con la resta d'espanyols que no la volen, volem que desaparegui el català, no se que t'empatolles, això es tan falç com l'ndependentisme que promocioneu.
Volem el bilingüisme, perque el castellà també forma parte de la Comunitat Catalana, es l'idioma oficial de tota la nació espa... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Lluís Mur fletxa Tortosa, Tarragona, ESPANYA
9 de juny de 2013, 10.17 h

#28 A tí mocoso carchego, solo me queda decirte una cosa y nada mas: VIVA ESPAÑA, IMBÉCIL !!!! Contigo no es puede perder más tiempo tu enfermedad es incurable.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
S.Curçó fletxa ((*(( ll*ll !!*!! PPCC !!*!! ll*ll ))*))
9 de juny de 2013, 08.34 h



#31 Mara? ... doncs pobret del teu fill, al que de ben segur insultaran dient-li "fill de p..."...

De debó et penses que una pobre idiota IGNORANTA com tu ESTÀ CAPACITADA PER A FER DIAGNÒSTICS PSIQUIÀTRICS?

Que PRETENSIOSA, NO?

Tu només estás capacitada per a llegir el HOLA! i les peripècies de la Beleng Etebang i la Pantoja...

Mira que en sou de fanfarrones les espanyoles, us sembleu als espanyols...

Apa, pobreta, deixa't de política, que és un tema massa elevat per a tu, i ves... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
S.Curçó fletxa ((*(( ll*ll !!*!! PPCC !!*!! ll*ll ))*))
9 de juny de 2013, 08.29 h


#30

Higo, perdona que em barregi on no em criden, però et vull recordar que TU HAS PERDUT LA MEMÒRIA.

Ja saps que no és en F.Otetes, qui està en un frenopàtic, sinó els TEUS PARES.

NO HO OBLIDIS TAN FACILMENT, o t'hauran d'ingressar també a tu (a no tardar).

No sé pas per què déu va crea la sífilis i la SIDA, mira si fan mal, especialment entre pancastellanistes. No entenc per què aquestes malalties us ataquen tan sovint i tan fort.

Si provessiu a donar-vos pel sac amb PRESERV... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Synera fletxa Barcelona
9 de juny de 2013, 06.40 h

La llengua familiar dels reis d'Espanya es l'anglés. Suggereixo que canviien al català com a Comptes de Barcelona. Es més adient.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Synera fletxa Barcelona
9 de juny de 2013, 06.36 h

#31 Pot ser la te més clara del que penses. N dieu que només el lladre prnse que son tots de la seva condició? El vostre carragant i dictatorial nazionalisme exclusiu i excloent us a portat a la ruïna total. Bon profit.