El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 20:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Junqueras: “El país se’ns desfà, fem-ho ara!”

“Si no fem la consulta amb quin instrument millorarem les condicions de vida dels catalans? Necessitem recursos, i el país els genera” ha afirmat el republicà

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

En una entrevista a RAC1, l'endemà que el president Mas deixés en el llimbs, de moment, una declaració unilateral d’independència. “ Jo descarto una Declaració Unilateral d’Independència (DUI), perquè no descarto cap camí democràtic; cap ni un, la democràcia és democràcia", ha dit Junqueras en referència a la resposta de Mas. Junqueras, sigui com sigui, vol la consulta com més aviat possible, preferiblement al 2014 perquè  “El referèndum no només és una finalitat de dret, sinó que és un instrument indispensable”, ha dit Junqueras i ha afegit que "El país se'ns desfà ara, com hem de renunciar a les millors eines possibles? Fem-ho ara!".

Comparteix
   


Etiquetes
 "el 70% dels catalans defensen que consulta sí o sí"

Junqueras ha dit que el que espera del president és que estigui a prop dels seus compromisos de Govern", i que ERC farà tot el possible perquè sigui així, i ha insistit en la seva "disponibilitat" d'entrar a formar part del Govern quan hi hagi una data "propera" per a la consulta, amb una pregunta "clara" perquè la resposta sigui "explícita". 

No estem aquí ni per presidir ni copresidir cap règim autonòmic!" 
 
Segon una possible victòria d'ERC que apunta el sondatge d’El Periódico si ara es fessin les eleccions al Parlament, Junqueras no hi ha donat importància. "No em veig president de la Generalitat", ha dit el republicà, i ha conclòs:"Com hem de presidir la Generalitat, nosaltres no som autonomistes. Volem presidir la república catalana!



COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
bejota fletxa bcn
13 de juny de 2013, 13.36 h

EL SONDEO DEL GESOP
La encuesta de EL PERIÓDICO sobre la independencia de Catalunya, al detalle (I)Un tercio se muestra favorable a la independencia, pero la mayoría opta por un modelo de estado que mantenga los vínculos con España


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
13 de juny de 2013, 11.36 h

Els problemes socials són molt greus i van en augment. Espanya deu a la Generalitat més de 8.000 milions en diverses partides d'ençà el 2008. Cal sumar-hi el dèficit fiscal de més de 16.000 milions anuals. El regne spanyol és una llosa, que avorta l'estat del benestar a Catalunya. Per crear llocs de treball, per posar al dia l'escola i la sanitat, per tot, per la llengua atacada des de tots els fronts. Junqueras té raó ens cal la Independència, a través de la consulta de de la (DUI).


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2013, 09.26 h

Voler es poder.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2013, 09.25 h

#1 Continuaremos soñando por cuanto tu no eres nuestro despertador. A nonon!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
13 de juny de 2013, 09.22 h

#7 Que no vas veure la mani? Que no veus aquest diari? Que no llegeixes les enquestes? Que no es van exhaurir les entradas del Concert de la Llibertat en dia i mitg? Que no hi ha més estelades que mai a tot el territori català? Que no escoltes que diuen els Sindicats i les patronals de les Petites i Mitjanes Empreses, majoritaries a CAT? Que no son majoritaris els partits NO unionistes al Parlamen? Que no s'han declarat territori independent quasi la meitat de municipis? Que veus, en general,... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Pepo fletxa Terrassa
13 de juny de 2013, 00.57 h

#7 Tu sí que estàs i et quedaràs solitari!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
12 de juny de 2013, 22.35 h



#7 Escolta, Pijota, PATÁ MAJOR de la confraria: tot això ho hauries d'explicar als equips directius d'ERC, que em sembla que NO HO SABEN i, a més a més, saben apreciar l'humor i encara et premiaran amb alguna moneda per a que et beguis una cervesa a la seva salut.



Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
bejota fletxa bcn
12 de juny de 2013, 20.50 h

ERC NO TÉ CLAR QUE LA GENT VULGUI L'INDEPENDENCIA.
Crida l'atenció que ERC es conformi amb un percentatge tan baix quan reiteradament es diu que una majoria dels catalans, és a dir del cens, la volen. ERC no ha d'estar molt segura de l'autèntica voluntat dels ciutadans de Catalunya. En cas contrari no baixaria el llistó per fer-se trampes al solitari.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 29
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
12 de juny de 2013, 18.19 h



En veritat, en veritat us dic que aquest pobres FUNCIONARIS idiotitzats esPPanyols, no tenen ni remota idea del que estan fent.

En comptes de provar d'atreure la voluntat dels catalans, enganyant-nos i fent allò que vulgarment anomenem "cants de sirena", els molt INCOMPETENTS perden l'autocontrol (rectifico, no el perden perquè els franquistes d'autocontrol NO N'HAN TINGUT MAI) i venen a insultar-nos com nenes petites de col.legis de monges.

Les directrius de "Don" Fèlix i "Doñññña"... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jordi fletxa CATALUNYA
12 de juny de 2013, 16.18 h

#1 Si,comença per a tu,pobre espanyol mort de gana.