El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 09:04 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Referèndum sobre la independència doble fletxa

Carme Forcadell, reelegida presidenta de l’ANC

El 19 de juny, l’Assemblea explicarà en roda de premsa la cadena humana que vol dur a terme el proper 11-S amb l’objectiu de convertir la Diada en l’avantsala de la independència.

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 18 vots )
carregant Carregant

La presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana, Carme Forcadell, ha estat reescollida per un any més en el càrrec en el primer plenari de l'entitat, que se celebra aquest dissabte a Badalona. Forcadell ha estat elegida pels 75 membres del Secretariat Nacional votats en les eleccions del passat 8 de juny. Al plenari, també s'han escollit la resta de càrrecs orgànics. D'aquesta manera, Jaume Marfany, que va ser el segon candidat del Secretariat més votat, és el nou vicepresident, en substitució de Carles Castellanos, mentre que Jordi Martínez repeteix en el càrrec i serà de nou secretari de l'assemblea. Per la seva banda, Oriol Sallas substitueix Llorenç Sotorres com a tresorer.
#11s2013 #cadenacatalana #catalanlink
#11s2013 #cadenacatalana #catalanlink

Comparteix
   


Etiquetes
La cadena catalana es presenta el proper dimecres

En el primer plenari, el nou Secretariat treballarà amb la cadena humana prevista per al pròxim 11 de setembre i en altres campanyes que està duent a terme l'entitat. Dimecres que ve, l'ANC donarà a conèixer els detalls i el recorregut final de la cadena, entre d'altres aspectes.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Jordi fletxa CATALUNYA
17 de juny de 2013, 22.19 h

#11 Vols dir la persona el nom de la qual no tens collons a dir,mort de gana?no tinc l'honor de coneixer-lo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
17 de juny de 2013, 15.13 h



#7 PASBORT, SISPLAU, QUE NO LLEGEIXES EL QUE ESCRIVIM ELS ALTRES?

Ja hem dit mil vegades que aquestes generalitzacions de "Tots els polítics això i allò..." són dignes de CRETINS.

Hi ha polítics així i hi ha polítics aixàs, i a part de que tots respiren i mengen i dormen i pixen i caguen, poques coses més tenen en comú TOTS els polítics. Igual que tots els carters, tots els botiguers, tots els carnicers, etc etc...

Sisplau, sigues un xic més rigorós en el que escrius, pensa-t'... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
17 de juny de 2013, 15.07 h



#11 Hauries de parar de fer la boja, ARAGOMERDA, perquè hores d'ara ja no ens fas ni GRÀCIA, ets tan mediocre, tan avorrit, que ja no ens molestem ni en contestar les teves mariconadetes timorates.

NERVIO Y CALAMBRE, COHONEH YA !!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
17 de juny de 2013, 13.39 h

#10

Deberias parar ya un poco con esa CONTINUA retahila de insultos y descalificaciones.

Ya has demostrado hasta la saciedad la poca educacion que el ASALTAPISCINAS te ha dado , asi que dejalo ya. . . . .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jordi fletxa CATALUNYA
17 de juny de 2013, 00.24 h

#9 A tu també et mantenim a costa del pressupost,concretament a la la partida d'idiotes alcohòlics profunds.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
16 de juny de 2013, 22.55 h


Una altra a mantenir i a pastar del pressupost.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
pasbort fletxa Vila-real
16 de juny de 2013, 10.19 h

Al 2 resulta que has DIT una veritat com una casa.....però jo encara tinc dins del cap ú que va sortir d´una BARRACA per cridar JO LE DARE UN SIIII A FRANCO!!! aquella mentalitat encara continua dins de nosaltres,,,,,,i.... els POLITICS ho saben i s´aprofiten!!! el 3014....el 3014, PER AVUI NO???? PER DEMA DEMA SI!!!!! ----que hi farem doneu-los la RAO doneus-los la RAO!!!. VIVA FRANCO? NOOO!!! VIVA ELS POLITICS que ens porten CAP A LA TOMBA AVUI NO!!!! DEMA DEMA....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
pasbort fletxa Vila-real
16 de juny de 2013, 10.04 h

SI..... els POLITICS es passen per el forro TOT el que els diem per a qué......
Si els POLITICS els importa una MERDA el que opinem que colllns PINTEM ! ! !----ELS TENDREM QUE OBLIGAR A ELLS PER UNA LLEI NOSTRA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6

Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Sols el poble salva al poble fletxa Junts ho farem possible
15 de juny de 2013, 16.27 h

http://www.youtube.com/watch?v=Z18K2cn9hb8

La continua, premeditada i reiterada espoliació fiscal ens comdemna a la misèria i a la destrucció del nostre sistema de benestar social.

Objecció fiscal enfront d’Espanya i convocatòria a un any vista d’un referèndum que demani obertament als catalans si volen que el seu país sigui independent.

Prou d'acatar les lleis de la metròpoli, desobediència civil i alli... Llegir més