El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 16:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Xantatge d’Espanya a Catalunya per liquidar els Servei de Meteorologia

El Servei de Meteorologia de Catalunya i l’Agència Catalana de la Competència, seran moneda de cavi per a la flexibilització de l’objectiu de dèficit

Comentaris 41  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Espanya continua treballant per liquidar el model autonòmic, al crit d’"Una administració, una competència”, el ministre Cristobal Montoro, en un Fòrum a Madrid, ha estat clar i contundent  en assegurar que malgrat el Govern espanyol no pot tocar les competències de la Generalitat blindades per l’estatut, té la clau de la caixa i el principi constitucional de l’estabilitat pressupostària com a armes per forçar l’eliminació d’organismes com el Servei de Meteorologia de Catalunya, l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades i la de la Competència i l’Institut Català de l’Energia, que són, segons va apuntar Rajoy, “organismes superflus” i podrien ser assumits pels seus “homòlegs estatals”.  
 
Forçar l’eliminació d’estructures d’estat a canvi de recursos
 
El ministre ha assegurat que el compliment de les normes de la reforma administrativa que va avançar Rajoy, anirà lligada als objectius del dèficit autonòmic.
El Servei de Meteorologia de Catalunya, l'Institut Cartogràfic, el Geològic, el d’Estadística, el Centre d'Estudis d’Opinió, i l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades i la de la Competència entren en la categoria de “serveis superflus” i podrien susceptibles de ser assumits pels seus homòlegs estatals.
La pregunta però és per què l'Estat no suprimeix organismes i fins i tot ministeris sencers com el de cultura, les competències del qual  han estat transferides a les comunitats autònomes de fa anys.

Assaig general?
 
Avui mateix el delegat de l’Agència Estatal de Meterologia a Catalunya ha explicat el balanç meteorològic de la primavera al Principat, mentre als Matins de TV3, Ariadna Oltra entrevistava Oriol Puig, director del Servei Meteorològic de Catalunaya, que ha insistit en assenyalar la importància d’un servei de proximitat i propi.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#41
Joan Ignasi fletxa Barcelona
22 de juny de 2013, 13.25 h

Ja te collons la cosa! Ens inventem un servei de metereologia modern a base d'anys amb un interès creixent per part de la població, el copien fins i tot a la informacio metereològica de les teles ejpañoles, que abans tenia un pes residual, i ara els inventors de tot això ho hem de suprimir. S'ha de ser molt imbècil per proposar això!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
22 de juny de 2013, 06.07 h

#39 insisto , otetes , eres tonto


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
21 de juny de 2013, 21.32 h





#38 otetes, eres un monstruo maléfico , tonto y viejo, ponte la dentadura, fósil separatista, paleto de mierda, mecagoentumadre, cerdo de mierda, cabronazo, pigmeo, comebutifarras, te odio, te odio y te odio, oooiiiiiixxxxxxx...

No te pego porque no soy hombre, que soy arYAGOneses, pero te insulto, te insulto y te insulto.





Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
21 de juny de 2013, 20.37 h

#35 ! Que tonto eres , otetes , ... Anda , vete de putas y deja de escribir bobadas , zumbado !


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
N fletxa SBD
21 de juny de 2013, 17.34 h

Això no ho van fer els franquistes? sembla que la història es torna a repetir, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Jordi fletxa Bcn
21 de juny de 2013, 16.21 h

Sort que la proposta no era ideològica com afirmava Rajoy.

Les propostes espanyoles per a Catalunya són el reflex del que creuen que som.
Des del juny del 2010 el Tribunal Constitucional és el braç armat de l’espanyolisme i si algú es creia que no suspendria la Declaració de Sobirania es perquè vol ser cec. Aniran més enllà i l’anul•laran, però la Declaració es feta i això si que ningú ho pot canviar. Seguim fent camí
Unes propostes que he volgut recollir en

http://jordi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
M.Artell fletxa ((*(( PAÏSOS CATALANS LLIURES I INDEPENDENTS ))*)) https://via.assemblea.cat/inscripcions.html
21 de juny de 2013, 12.47 h


#32 PREGUNTO: per què t'agrada fer el TITELLA PATÓS, com si ja des de petit la mala alimentació t'hagués afectat el cervell?

Per què voldries dir-te Tovaritx Tatxenko, si desgraciadament et dius Gerardo Gustavo Perez Perez? És un COMPLEX D'INFERIORITAT TÍPIC CASTELLÀ o és simplement que ja vares nèixer taradet i degeneradet?

Contesta'm, sisplau, que em tens INTRIGAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
eloy fletxa elx
21 de juny de 2013, 10.29 h

#25 totalment d'acord company, hem d'organitzar una unitat nacional propaisos de parla catalana per fer saber a la seva gent que amb Espanya no hi ha futur que valga.som la zona rica de la peninsula i és hora de despertar ja benen mals temps i amb Espanya ens anirà pitjor, cal treure llast però no són les autonomies és espanya sencera que ens enfonsa els mediterranis, si fos per mi crearia un país amb almeria, albacete, múrcia, balears, valència i catalunya i el llamaria iberia i adeu a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Synera fletxa Barcelona
21 de juny de 2013, 09.39 h

Per què no suprimeixen els funcionaris de la SS? A viure del qüento, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
21 de juny de 2013, 09.32 h

#31 ! Joder , como os quedarais sólo con los mossos con lo inútiles que son , lo llevabais claro ; llevan 4 días y entre q son torpes , lo de los malos tratos , los pelotazos y su jefe , q es un auténtico inútil ...!!