El digital dels que votaran #SíSí. N. 3903. Dimecres, 17 de gener de 2018 21:03 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Espanya ja sap que s’haurà d’empassar “el gripau” del referèndum

En poc temps Madrid ha rebut sonores bufetades d’Europa que han deixat distret l’executiu de Rajoy i tot apunta a que el pitjor està per arribar

Comentaris 45  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 35 vots )
carregant Carregant

El govern espanyol s’ha agut d’empassar en poc temps gripaus de gran calibre provinents d’Europa, el rebuig al corredor central, el buit del Parlament Europeu a l’acte de la “Marca España” a Brussel·les, la petició d’Estrasburg de la dació en pagament dels casos de desnonaments, l’avançament en el reconeixement de Kosovo per part de Sèrvia i les conseqüents pressions per que Espanya reconegui el país, les paraules de David Cameron, i el suport de Noruega al moviment basc d’alliberament nacional, també ha hagut d’entomar que Gibraltar formi part de la UEFA, després de d’amenaçar en retirar de la competició al Barça i al Madrid, i ara ja sap que a l’Europa democràtica ningú qüestiona que es pugui fer un referèndum.

Comparteix
   


Etiquetes
Cameron, el  primer toc d’atenció
 
Després de l’advertència de Cameron, Rajoy ha vist que no tindrà més remei que negociar amb Catalunya, Europa no es pot permetre quedar en evidència davant el món negant els seus valors democràtics, permetent que un estat membre negui a Catalunya exercir un dret fonamental. L’argument de la  sacrosanta Constitució aviat deixarà pas a la democràcia sí o sí.
 
L’estat espanyol ha estat foragitat de tots els òrgans de govern europeus
 
Malgrat que l’estat espanyol vol fer creure que a Europa hi té un pes polític important,  el cert és que ha estat desterrat absolutament de tots els òrgans de govern i que tot i el seu pes demogràfic no arriba ni a tenir una representativitat semblant a la de Lituània.
 
 
El 2015 s’acaben les “misses”
 
L’estat espanyol passarà a la història com a un país que fa trampes, falseja dades, incompleix normes, i que en els 20 anys de fons de compensació europeus ha dilapidat un capital enorme en inversions sense sentit i ha llençat per la borda sumes ingents de diners, i molts socis europeus temen que quan el 2015 se li tanqui l’aixeta i hagi de començar a pagar, Espanya vulgui deixar la UE.
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#45
25 de juny de 2013, 15.38 h

#44 doncs no el llegeixis mes...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
Bernat fletxa Sant Cugat
25 de juny de 2013, 10.58 h

Aquest article i en general aquesta web fan pena. L'article és totalment subjectiu i gens professional, com a molt hauria de ser en l'apartat d'opinió. A més hi ha unes faltes demencials: "Sèrvia???". Només de veure això se'm passen les ganes de continuar llegint.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
23 de juny de 2013, 20.44 h

Bé, no val la pena respondre. Ja es veurà qui té raó i qui acaba fent el referèndum. Espanya claudicarà i canviarà la constitució perquè es pugui fer. Sinó, ja veureu. Caldrà que nosaltres no fallem i votem sí a la independència!#33


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
DM fletxa Barcelona
23 de juny de 2013, 20.31 h

Quan no tenen arguments, algunes persones - com ara el Lluís (#33) - recorren a l'insult, desqualificació i la ridiculització, a les amenaces i la violència verbal.

De fet, així reaccionen no només el Lluís sinó la majoria dels dependentistes- simplement perquè no hi ha molts arguments a favor d'aquest colonialisme disfressat d' "autonomisme" (o fins i tot pitjor que el colonialisme, segons el Matthew Tree: Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Sergi fletxa Mataró
23 de juny de 2013, 19.21 h

#38 S.Curçó, crec que no fan falta insults per deixar en evidència a algú, així com per ridiculitzar-lo i deixar-lo sense cap punyetero argument. No fer-ho així seria caure al seu nivell i no ho penso fer. D'altra banda, el Sr. Mur diu ser de Tortosa...és a dir que és català. Doncs bé, jo penso que aquesta gent ignorant i desconeixedora de la història, ens poden ser d'utilitat si els instruïm amb pedagogia i aclarint-los les coses. Anant bé, el sr. Mur ha crescut envoltat de fatxes... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Pepo fletxa Terrassa
23 de juny de 2013, 17.08 h

#33
Els deliris de grandesa, la psicosi i la inòpia normalment s´han de guarir amb tractament psiquiàtric; t´ho recomano.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
23 de juny de 2013, 13.15 h




En LUISO (anagrama d'ILUSO) Mur déu ser un d'aquell semianalfabets que NO ENTEN EL QUE LLEGEIX, perquè mira que s'ha dit de vegades que l'estat espanyol NO TÉ LEGITIMITAT.

No la té, perquè es BASA en una constitució VOTADA SOTA EL XANTATGE DE TOT L'APARELL D'ESTAT FRANQUISTE : exèrcit, policia, jutges, funcionaris, tots eren franquistes quan es va votar la constitució.

A més, manté una MONARQUIA IMPOSADA PER UN MILITAR COLPISTA i DICTADOR FEIXISTA.

I n'hi ha més, però ja nomé... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
S.Curçó fletxa ((*(( P.P.C.C. ))*))
23 de juny de 2013, 13.07 h



#37 SERGI: de debó t'has llegit tota la "bazofia" escrita pel pobre desgraciat d'en Luis Mur????

Crec que no te l'has llegit, perquè no em crec que trobis "respectable" que ens tracti de "PAYASOS SEPARATISTAS", que és fins on he tingut jo la paciència de llegir.

No, aquest nano de respectable no en té res, i si algú li diu FILL DE PUTA, no seré pas jo qui surti a defensar-lo, perquè està clar que HO ÉS, sense pal.liatius.



Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Sergi fletxa Mataró
23 de juny de 2013, 11.13 h

#33 Lluis, la teva opinió és totalmet respectable encara que no la comparteixo i és més, crec que en molts aspectes és equivocada...però en fi, intentes vendre'm les meravelles d'Espanya, de ser espanyol i de pertànyer a aquest pais. I està molt bé!! però el que passa és que jo cada dia tinc més ganes de perdre tot axò de vista i de començar un nou futur per mi i per la meva família, sense ingerències en la meva llengua i educació, sense l'ofec econòmic que em suposa mantenir ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Jordi fletxa CATALUNYA
23 de juny de 2013, 10.53 h

#27 O podriem venir a la teva gàbia a llençar-te cacahuets.