El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 08:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

L'Ajuntament d'Agramunt amb totes les banderes de la UE al balcó

Agramunt ha decidit penjar al balcó totes les banderes dels països membres de la Unió Europea com a resposta a la imposició de la llei de Banderes per part del govern espanyol.

Comentaris 53  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

El balcó de l'ajuntament d'Agramunt llueix les 27 banderes de la Unió Europea, després de que l'alcalde Bernat Solé hagi pres aquesta decisió per tal d'evitar la seva inhabilitació i la sanció econòmica corresponent degut a l'incompliment de la llei de banderes que s'estava duent a terme al municipi d'Agramunt on no onejava la bandera espanyola.

Ajuntament Agramunt
Ajuntament Agramunt

Comparteix
   


Etiquetes

Aquesta decisió ha estat presa després de que l'equip de l'ajuntament d'Agramunt (Esquerra-AM) hagués estat denunciat per haver retirat la bandera espanyola del seu balcó. Per tal d'evitar les sancions imposades per l'Estat Espanyol i complir la llei de banderes ,el govern municipal d'Agramunt ha decidit penjar les banderes de tots els estats membres de la Unió Europea per tal de que tothom es pugui sentir identifica. Així doncs, des d'avui 27 banderes onegen en el balcó de l'Ajuntament d'Agramunt com a resposta de la imposició del govern espanyol que obliga als municipis catalans a hissar també als ajuntaments la bandera espanyola.





COMENTARIS fletxa taronja

item
#53
Aniol fletxa l'Ametlla del Vallès
30 de juny de 2013, 19.38 h

#33
Ah, i endemés, m'en havia oblidat, és més efectiva (l¡estanquera) que la fibra i tots els bífidus vius per a una bona evacuació.
Per cert, sabeu en que s'assemblen una Duquesa (òbviament de la monarquia ecspanyola) amb una cagarada de vaca? Doncs que totes dues són un senyora deposición!
Doncs això, l'estanquera hi ajuda moltíssim!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
Valar fletxa Barcelona
30 de juny de 2013, 14.39 h

#46 ¿La ley y el estado de derecho que permite a los bancos robar con las preferentes a los ancianos y a los niños?
¿La ley y el estado de derecho que permite a los que han robado irse de rositas con incalculables jubilaciones?
¿La ley y el estado de derecho que permite que el rey de españa mate impunemente elefantes?
¿La ley y el estado de derecho que permite que los niños de castilla y león aprendan a cazar con subvenciones?
¿La ley y el estado de derecho que permite homenajear a los... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Synera fletxa Barcelona
30 de juny de 2013, 10.10 h

El sentit de l'humor català té la talla de l'anglês.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
Jordi fletxa CATALUNYA
29 de juny de 2013, 22.13 h

#46 santi-cagalló,el ximpanzé setmesó del Tomelloso,com a a lluís mur, josep maria capdevila,roser fort(em fa gràcia recordar que deies:"queda amb mi si vols veure una dona de debó"),pere puig,santi de mataró,oscar crusat,joel de vinaroz..Jutjes als demés pel seu origen i et dediques a posar professions a les mares dels que escriuen aqui,si el psiquiatra que et tracta fos bo probablement et diria que t'avergonyeixes del teu origen i que per això et vols creure superior als demés inve... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
Xavier fletxa Tortosa Catalunya
29 de juny de 2013, 11.56 h

#46

Ets la vergonya de Tortosa....botifler!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
Resolt fletxa Catalunya
29 de juny de 2013, 10.36 h

#46 Viva espanya, però que viva bién lejos!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
Pere fletxa Tàrrega
29 de juny de 2013, 10.04 h

Colonitzats com estem els catalans, no tenin altre remei que incomplir amb les injusticies que emanen de l'estat español i ho fem des de la legitimitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
Lluís Mur fletxa Tortosa, Tarragona, ESPANYA
29 de juny de 2013, 09.23 h

Así se toman estos imbéciles la ley y el estado de derecho, como si fuera una feria. Que en realidad esto de la independencia de las narices, es lo que es, una puta feria con sus monos y todo.

Suerte tienen de haber nacido en España y de que su gran democracia, libertad y constitución, les aguante las impertinencias y las pataletas de niño pequeño que emplean estos primates ideológicos en su mayoría charnegos como el Doctor Carreter-O.

VIVA ESPAÑA !!!, CABRONES !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 34
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45

Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
29 de juny de 2013, 00.24 h

http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2013/06/una_revista_italiana_veu_catalunya_a_un_pas_de_l_autodeterminacio_94899.php

Affar Internazionali destaca que el procés sobiranista és “democràtic, modern i profundament arrelat a un ideal europeista”