El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 14:20 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El flamant president del TC fa anys que menysprea Catalunya

Haver estat col•laborador de la FAES, membre de Fuerza Nueva, i membre del Consell Econòmic i Social a proposta d’Anar, són les seves principals credencials.

Comentaris 37  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

El nou president del Tribunal Constitucional, Francisco Pérez de los Cobos, té un bon currículum de menyspreu a Catalunya i els catalans, que fins i tot va deixar per escrit en una obra editada el 2006 titulada “Parva memòria” on afirma que "No hi ha a Catalunya acte polític que es preï sense una o diverses manifestacions d'onanisme", "Els diners són el bàlsam racionalitzador de Catalunya", i "Quan un català està satisfet ho expressa dient:" A mi, ja em va bé ". Cobos també assegurava que "l'única ideologia capaç de produir malsons és el nacionalisme"  i que "quanta mediocritat tapen les banderes!" argumentant que "potser es van inventar per això", reflexions aquestes últimes plenament aplicables al nacionalisme espanyol.

Comparteix
   


Etiquetes
El nou president tindrà vot de qualitat i funcions organitzatives en un tribunal que decidirà entre altres sobre la declaració de sobirania del Parlament de Catalunya, o l'euro per recepta català.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#37
jOSEFINA fletxa Barcelona
22 de juliol de 2013, 10.53 h

#29 MIRA QUE ESPAÑA/ARAGON ES DESGRACIADA.......MUCHO MÁS QUE ESPAÑA/CASTILLA A LA QUE LA PRIMERA SE VENDIÓ PARA JUGAR CON LOS "NUEVOS RICOS" CASTELLANOS (hacièndose la magnánima -aportando a la Cueva de Alí Babá- el Botín robado) "cuando los socios eran solamente CASTILLA - LEON" .. Vosotros vestidos de lagarterana "jugasteis" como fantasmas, a que también erais "RICOS" . ¿CÓMO VAIS DE TRAICIONES? -COMO ANTAÑO O HABEIS AUMENTADO LA CUOTA?? - .¿Donde dej... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
l'Esteve fletxa Vallés Oriental
6 de juliol de 2013, 19.22 h

Diuen fonts ben informades, que l'ínclit senyor president del tribunal PROSTITUCIONAL ha negat la validesa i existència dels estats de Perú, Mèxic, Colòmbia i Bolívia (això per començar) , per haver aconseguit la seva independència sense al consentiment dels espaÑoleitors.

¿Serà veritat??... ha ha ha ha ha ha....


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Ramona Cous fletxa Terrassa
6 de juliol de 2013, 17.15 h

A nosaltres que ens importa aquest paio. Aviat serem independents i no li haurem de pagar el sou. S´el menjaran amb patates els espanyiols.Visca Catalunya !


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
eli fletxa sabadell
4 de juliol de 2013, 23.19 h

Aquest paio amb la cara ja paga, pobret del que tingui d`anar a parar al TC que Deu l`agafi confessat , perqué allà si que veura el que es el franquisme "puro i duro ", pels que són joves hi no ho han viscut , ara tindran la posibilitat de veure en directa el franquisme de la España casposa


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
4 de juliol de 2013, 16.45 h

Amb aquest pajaro, a les sessions del tribunal cantaran el Cara al Sol i resaran la Salve; España, pais demencial amb una justicia politica i de los Principios Generales del Movimiento Franquista-Rajoy!!! Arriba España, ARribar FRANCO-BARCENAS


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
El rei del MAMBU BACAN fletxa una COPA a CABANes
4 de juliol de 2013, 13.13 h

#29 Què recony tasplicas tu, nano? kina astranya iengua parlas, eing? protosumeri? etrusc preclàssic? goidèlic? eskimo-aleutià? Tàmil? karakalpak? khakassià? potser gagaús?... no tantenc, no puc antendre ke bols dir amb tanta charrameca criptica!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
jaume fletxa Barcelona
4 de juliol de 2013, 13.09 h

PEREZ DE LOS COBOS, CARA DE CUL

Amb aquesta cara, no m'extranya digui les bajanades que diu. Fixeu-vos: calb, ulls de lluç amb ulleres de cul de got, boca en forma de U invertida (típica dels amargats) i nas fi de dalt i de patata a la punta.

En fi, jo d'ell demanaría a la Sanchez-Camarga que li doni el nom del paio del bótox a veure si li arregla la cara i, de pasada, el cervell.

Agur ESPAÑA!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Jordi fletxa CATALUNYA
4 de juliol de 2013, 05.32 h

#29 De qui dius que no tens collons de dir el nom,mort de gana?


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
4 de juliol de 2013, 00.39 h

#28

Jorgito, tu siempre tan agil en responderme con tus comentarios tan guays ¿ por que no escuchas mis suplicas,porfi?

Dile al SALTAPISCINAS que gaste algo de las subvenciones y me pueda retirar de esta funcion publico que me he autoimpuesto. Solo tienes que unir a tus funciones de muerde almohadas y becario, las de comisario politico, no es tan dificil


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 40
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Jordi fletxa CATALUNYA
3 de juliol de 2013, 20.19 h

#24 Tu que para todos a la izquierda eres cero,
Aun llamas "papa" al butanero?