El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 22:19 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Vacances pagades a canvi de preparar la guerra contra el dret a decidir #BOEdeverano

Amb els diners de l’espoli dels Països Catalans es paguen les vacances del “guerrero espanyol” sempre disposat a lluitar contra la democràcia del poble

Comentaris 135  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

L’estat espanyol es gasta 219.608,31€ en apartaments de vacances aquest estiu per a personal militar de l'armada espanyola una més de les perles que el diputat Pere Aragonès (ERC) fa mesos que recull i explica amb el hastag #cosesdelBOE i que recull a portada el directe!cat. Ara en versió estiu el diputat republicà ha llançat el hastag #BOEdeverano on ens continua regalant perles com la d’avui, on alerta de la contractació d’apartaments per a personal militar de la Armada en la temporada estival 2013, més de 36 milions de pessetes per finançar el descans del guerrer espanyol. Les contractistes han estat Viajes Himalaya, S.A., Viajes Olympia Madrid, S.A. y Marcosmar, S.L. La pregunta és: cal que amb els nostres impostos paguem els apartaments de vacances d’alguns membres de l’Armada espanyola? O d’aquesta manera estaran més entusiasmats per atacar el dret a decidir?

Comparteix
   


Etiquetes
Pere Aragonès ha convertit la demagògia del Govern d’Espanya en pedagogia per a la independència

#cosesdelBOE està servint de pedagogia per la independència, per explicar com un estat com l’espanyol és víctima de les seves mateixes demagògies. En el seu bloc, Pere Aragonès ho explica i ho recull, i podem comprovar com algunes de les adjudicacions són un veritable malbaratament de diners púbics. Espanya actua com si fos un país ric i ho demostra cada dia amb adjudicacions com aquestes.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
Ln e = 1 fletxa ((*(( P.P.C.C. ))*))
10 de juliol de 2013, 20.10 h




Ostres! ... no havia llegit les pàgines anteriors. Quina sorpresa. Farcides d'opinions signades F.Otetes QUE NO HE ESCRIT JO.

Ha arribat l'hora de canviar de nick. A partir d'ara serà o aquells de P.Unxó, S.Curçó, etc... o el que ara més m'agrada, Ln e = 1 que ve a ser el mateix que dir 2+2=4, però més complicat.

Luis Mur, (perdò, compliré el teu desig i et diré Obi Uan Kenobi) ho saps que si 2 elevat a 4 és igual a 16, això implica que logaritme base 2 de 16 és 4? i DONCS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Ll.B. fletxa Vallès Oriental. Països Catalans
10 de juliol de 2013, 18.59 h

Son privilegis absurds d'alguns funcionaris, vistos com una classe privilegiada pel sistema. Tot els drets dels funcionaris s'haurien de poder aplicar a tota la classe treballadora, per qupè deixesin de ser privilegis. Però en temps de retallades sembla mentida que hi hage diners per determinades coses i no per altres més rellevants.
Que s'els envïi a la platja, deu ser per que estan molt estressats. Deixeu-me que m'expliqui, no tant pel treball que fan, sino pels problemes emocionals que ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
10 de juliol de 2013, 18.34 h



Etttoooo ... puèèèè .... no fartava má ke el estao no noh pagase unah bacasioneh selca del mar !!!! Cong lo trebajozo ke é nuetro trebajoooo!!!! que si pegá tiroh cong la metrayiadola, que si dihparal ung basukaaaa,...

I ensima, andemá de loh ardoreh der berano, etang loh ardoreh de NUETRO ISNO:

ARDÓ guerreroooo bivra en nuetrah boooooseeeee
i de amol paaaaaaatrio enchio er corasoooooong
entonemoh er ISNO chancro santoooo
del debé de la pratia i del onó ONÓ!!!

...ensetela ens... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
10 de juliol de 2013, 18.27 h


Les opinions #115 #118 #119 tampoc no són meves, però les trobo totalment assumibles.

Les opinions #116 #117 #122 #123 #124 són del Santi Palamós = Luis Mur (pero yamasme OBI UAN KENOBI) i són tan, tan, tan i tan RISIBLES, que jo només recordo haver-me "despatxurrat" tant de riure amb les pel.lícules de l'Alberto Sordi o amb les carallades del Homer Simpson.

No te'n vagis mai, franquista pudent, que un sol dia sense tu és ... com ho diria? ... escolta:

UN JOUR SANS TOI

C'EST LA T... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
10 de juliol de 2013, 18.13 h




#125 Fals F.Otetes (= Santi Palamós = Lluís Mur pero podai chamalme Obi uan Kenobi):

Per què poses accents i interrogació a la teva darrera frase???? !!!! No saps que "coño" només l'accentuen els ANALFABETS?

En la teva incultura escandalosa, no has sabut escriure "COMO COÑO"

A mi se me'n fot. Menja el que et doni la gana, però si després la boca t'atufa a BACALLÀ PODRIT, no et queixis.

HUUUAAAAHHH HUUUAAAAHHH HUUUAAAAHHH HUUUAAAAHHH !!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
CATALONIA New European State fletxa .....................................
10 de juliol de 2013, 14.13 h

http://www.youtube.com/watch?v=WNJM4xuTtLQ

Difusió, difusió, difusió... convèncer per vèncer! Internacionalitzem vídeos en anglès com aquest per a què tot el món sàpiga que estem lluitant per la llibertat. FREEDOM FOR CATALONIA