El digital dels que votaran #SíSí. N. 3818. Dimarts, 24 d'octubre de 2017 11:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Europa es pregunta si ja tenim data per votar i per què Rajoy no fa de Cameron

Graham Watson, president del grup Liberal Demòcrata al Parlament Europeu ens recomana fer el referèndum el 14 de setembre per associar el cas català i l’escocès

Comentaris 46  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Ramon Tremosa, eurodiputat de CiU, ha participar a la tertúlia que El món a RAC1 ha fet des de Brussel·les, i ha explicat que el britànic Graham Watson, president del grup Liberal Demòcrata, que és el tercer grup de l’eurocambra amb 85 diputats, ha fet públic el seu suport al dret a decidir i recomana que el referèndum de Catalunya s’associï al d’Escòcia i que la votació es faci el 14 se setembre de 2014, quatre dies abans que l’escocès. Tremosa assegura que la pregunta que molts europarlamentaris li formulen és si ja tenim la data per votar i per què Rajoy no fa de Cameron. A la tertúlia també hi ha participar Raül Romeva (ICV), Josep Borrell expresident del Parlament Europeu (PSOE) i Santiago Fisas PP. Romeva ha assegurat que malgrat els esforços ingents, Espanya no se’n surt alhora de barrar el pas al dret a decidir a Europa.

Comparteix
   


Etiquetes
 Espanya no se’n surt alhora de barrar el pas al dret a decidir a Europa
 
Romeva ha assegurat que l’actitud dels estats europeus davant la independència de Catalunya és de prudència “ja veurem”, perquè el “tema” encara no està damunt la taula, i ha recordat que Europa té molts actors, és un projecte dinàmic i s’adapta a la realitat, i ha posat l’exemple de Kosovo. Malgrat els esforços ingents d’Espanya o ha aconseguit que cap estat europeu s’hagi posicionat a favor dels plantejaments territorials de Rajoy d’unitat d’Espanya.Romeva h aassenyalat que "ara com ara tot és possible, depen de com es facin les coses”, i ha afegit que seria un “error històric esperar més d'Europa en el procés sobiranista"




COMENTARIS fletxa taronja

item
#46
12 de juliol de 2013, 11.38 h

Comunicado de la Resistencia :

a los españoles:
desde la Resistencia al invasor español,luchamos por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,que quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc
iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
12 de juliol de 2013, 09.15 h


#44
Aquí tenemos el típico caso de un pobre garrulo , gran comedor de butifarras , un pobre infeliz que sólo salió del pueblo un día que le tuvieron que llevar al médico ; no te preocupes , el ser un paleto atolondrado tiene arreglo , sólo tienes q procurar salir más del pueblo y no juntarte con tontos de tu calibre , lo que es más difícil de arreglar es que eres tonto del culo , eso te va a llevar más tiempo , pero no dejes de intentarlo , paletazo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
11 de juliol de 2013, 16.43 h





#42 TODO EL MUNDO SABE? dices... TU ESTÁS más idiotizado que un chimpancé borracho. Qué coño vas a saber tu, pobre imbécil, de lo que sabe el mundo, si no has salido de la mierda de pueblucho de la meseta donde sólo comeis mierda i os casais entre primos hermanos!!!
Anda y vete a tomar por detrás, que es lo unico que sabes hacer medio bien, imbécil.




Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
Alna fletxa La Ràpita
11 de juliol de 2013, 16.00 h

#42 I jo que trobo que el tonto, corto i idiota ets tu, veus sobre un mateix tema tenim diferent opinió, i jo respecto la teua però lo de tonto,corto i idiota sobra. Tens una solució de llestos: no lleigeixes aquests articles i no et caldrà fer comentaris que semblen fets per un imbècil.||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Pablo fletxa Barcelona
11 de juliol de 2013, 13.14 h

Uno puede ser todo lo independentista que quiera , pero lo que no puede hacer es el pobre infeliz que escribe estos artículos tan absurdos aquí , es hacer creer que uno por el hecho de ser independentista es también idiota ...
Todo el mundo sabe que a Europa le importa una mierda el tema de la independencia de Cataluña , así q el pobre tonto q escribe esto, no intente engañar a los lectores , que serán independentistas , pero no tienen porque ser cortos ; de sobra saben ellos que Europa ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
CATALONIA New European State fletxa ......................................
11 de juliol de 2013, 12.25 h

http://www.youtube.com/watch?v=WNJM4xuTtLQ

Difusió, difusió, difusió... convèncer per vèncer! Internacionalitzem vídeos en anglès com aquest per a què tot el món sàpiga que estem lluitant per la llibertat. FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Toni fletxa Ripoll
11 de juliol de 2013, 12.22 h

#31 Potser seria bo que marxessin, doncs recordó que la seat és una de les empreses més subvencionades, i que cada vegada que els pica el nas hem de fer una aportació perque no marxin ni pleguin, i aixó ens costa molts calers.
Cap a finals dels anys 80 els hi van donar 20000 milions de pessetes perque no pleguessin i mantinguessin els 20000 treballadors que tenien. Quants en tenien al cap de cinc anys? quanta en tenen ara? Si a l'empresa del sector automobilistic que jo treballava llavors ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Joan fletxa Barcelona
11 de juliol de 2013, 12.03 h

#31 Això és simplement mentida... Ni es vol fer, ni és tan fàcil de fer...


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
loferrerdelaplana fletxa samarruga de baix
11 de juliol de 2013, 09.42 h

#31
Doncs fora, si volen marxar que marxin, les grans multinacionals no hi entenen de patriotismes, només hi entenen de facilitats fiscals, condicions laborals, infraestructures, etc, utilitzen criteris econòmics i estratègics per decidir allà on volen estar. Si aquestes condicions no es donen en una Catalunya independent doncs adeusiau.
De fet, quan les multinacionals marxen d'un país i porten la fabricació a un altre, és perquè els hi surt més barato fabricar allà.
Què ferà la w... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
loferrerdelaplana fletxa samarruga de baix
11 de juliol de 2013, 09.42 h

#31
Doncs fora, si volen marxar que marxin, les grans multinacionals no hi entenen de patriotismes, només hi entenen de facilitats fiscals, condicions laborals, infraestructures, etc, utilitzen criteris econòmics i estratègics per decidir allà on volen estar. Si aquestes condicions no es donen en una Catalunya independent doncs adeusiau.
De fet, quan les multinacionals marxen d'un país i porten la fabricació a un altre, és perquè els hi surt més barato fabricar allà.
Què ferà la w... Llegir més