directe ! a La República. N. 3999. Dilluns, 23 d'abril de 2018 17:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

Atac de la caverna al Canal Taronja

L’acusen falsament de troià del PP en contra l’independentisme i d’haver cobrat sobres de Bárcenas, quan són altres els que cobren sobres del CNI per fer el joc brut contra Catalunya

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

El digital El Confidencial feia greus acusacions contra el Canal Taronja i Llobregat-Esplugues TV, afirmant que “surten a la llista dels que anaven cada mes a recollir un sobre al despatx de Bárcenas.”, informació que el Grup Taelus de Comunicació, a la que pertany el Canal Taronja, ha desmentit rotundament en un comunicat. El digital madrileny assegurava que “el món de la comunicació s'ha quedat molt sorprès per haver descobert aquests dos cavalls de Troia del PP en mitjans tan catalanistes”. L’atac sense fonament té la clara intenció de posar en dubte la credibilitat d’un mitjà d’àmbit local, independent i de solvència contrastada. El Confidencial, si de veritat vol apuntar a troians, caldria que es fixés en alguns mitjans que editen en català i espanyol amb una suposada pàtina sobiranista i que fan les delícies d’Albert Rivera, Jordi Cañas i tota la colla de Ciutadans.

Comparteix
   

Aclariments a les greus acusacions

El Grup Taelus en un comunicat en relació a l'article del Confidencial fan constar que el Canal Taronja és una televisió local de les comarques centrals que emet informació veraç, objectiva i contrastada, i que ningú del Grup ha recollit mai cap sobre del despatx del Sr. Bárcenas, a qui no coneixen personalment. També assenyalen que amb motiu de campanyes electorals, els partits polítics, entre ells el PP, contracten la seva publicitat a través d'agències publicitàries, les quals tenen cura de repartir-la als diferents mitjans de ràdio i premsa a nivell nacional. Però, que en el cas del Grup Taelus de comunicació, per tractar-se d'un mitjà de comunicació local, ubicat en una zona concreta de Catalunya, va ser contractat directament pel PPC. La publicitat electoral emesa compta amb les corresponents factures amb IVA i declarades a la Hisenda pública amb els controls de radiació corresponents i els exemplars de la publicació escrita.

Exigència de rectificació

El Grup Taelus exigeix que “es rectifiqui la informació apareguda en la seva publicació que considerem injuriosa i que atempta a l'honor de l'empresa Grup Taelus de comunicació, de Canal Taronja i del col · lectiu de persones que formen part d'elles, així com en les publicacions que s'hagin fet ressò”. En cas de no ser atesa aquesta exigència, asseguren que “ens veurem obligats a emprendre les oportunes accions judicials a què la llei ens empara”.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Jordi fletxa CATALUNYA
19 de juliol de 2013, 21.09 h

#12 Home segons dius hauria hagut de ser plaça d'espanya no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
P.Unxó fletxa ((*(( P.P.C.C. ))*))
19 de juliol de 2013, 20.22 h




#12 #13 #14 ... quin nivell, oi, el d'aquesta gentussa espanyolista? M'encanta que vinguin a fer el pallús aquí i a demostrar que no valen un cèntim d'euro. M'agrada que quedin en evidència aquesta TARATS CASPOSOS i PATOSOS.

I encara m'agrada més PROVOCAR-LOS amb CONTRADICCIONS DESCARADES...

HUAH HUAH HUUUUUAAAAAHHHHH HHHUUUUUAAAAAHHHHH!!!!

(i ara que comencin a lladruquejar insultant-me i segregant acidesa a l'estomac ... )

(ÙLCERA PÈPTICA, NANOOOOOOS!!!)



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Aragoneses Orientales (que hablais un dialecto del LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa Vitigudino, digo, el güerto de loh oliboh de Jesularem (onde bibió er Jesú!)!!!
19 de juliol de 2013, 19.58 h




#12 NO ASE FARTA KE ME DIGAI KE EN LA NOTISIA DEL "CANAL TARONCHA" É UNA ESTUPIDES CRETINA HABLÁ DE LA PLASA DE LAH BORCHES BLANCHES, PERO HIA SUS E DISCHIO KE EL MEDIO VASITO DE BINO TINTO SE MA PUETTO MUUUUUUUUUUUUUUUUU MAL....

PELDOOOOOOOOOOOOOOOONAMEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SI ORVIDANDO EL AMOOOOOOOR KE TE DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

PELDOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAMEEEEEEEEEEEEEE

SI ORVIDANDOLO TE ISE SUFRÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ...


etooo... sus iva nisiendo keeeeeee ... ettoooo ... buino... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Aragoneses Orientales (que hablais un dialecto del LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa Vitigudino, digo, el güerto de loh oliboh de Jesularem (onde bibió er Jesú!)!!!
19 de juliol de 2013, 19.52 h




#12 EN LA BORCHES BLANCHES AHY UNA PLASA ONDE MI NOBIO TIENE UNA CASA KE ES "MASSA"

SOOOOOOLAMENTE UNA BEEEEEEEEEEEEEEEE EN MI TETAAAAAAA VRIYÓÓÓÓÓ LA EPERAAAAAAAANSAAAAAAAAA

etooo ... pol onde iva chio? eing? eing? ke sus iva isiendo, eing?

tralala TRALARILO, LALALOLAILOLA ...



Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
19 de juliol de 2013, 18.30 h

EN BORJAS BLANCAS, LA PLAZA DE LA CONSTITUCION SEGUIRA LLAMANDOSE ASI, HAN VOTADO solo 22 DE 101 Y DE ELLOS 11 SIGUEN A FAVOR DEL NOMBRE ACTUAL.

SE HA PERDIDO UNA OPORTUNIDAD HISTORICA DE CAMBIARLA PARA PLAZA DE LOS PALETOS O PLAZA DE LOS ACEMILAS NAZIONALISTAS.


QUE OS SIRVA DE ENSAYO PARA UN IMMMMMMMMMMPROBABLE REFERENDUM SEPARATISTA.

http://www.vozbcn.com/2013/07/18/141985/fracasa-cambio-constitucion-borjasblancas/


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
19 de juliol de 2013, 15.11 h

http://www.youtube.com/watch?v=uHRZgF5myKw

Pep Guardiola, FC Barcelona coach, explains what he feels regarding his country, Catalonia, and its language.

CATALONIA IS NOT SPAIN


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
l'Esteve fletxa Vallès Oriental
19 de juliol de 2013, 13.41 h

#9 Ho he escoltat aquest matí en el programa del Jordi Basté i m'he quedat de pasta de moniato. I encara els fills de puta dels peperus i siutadanus diuen que hi ha discriminació. I tant que n'hi ha!!!, en contra dels catalans dins de la mateixa Catalunya i per part dels colons hispanas.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
19 de juliol de 2013, 11.44 h

La mútua mèdica Sanitas va denegar la setmana passada l’ingrés hospitalari a una dona amb una infecció que requeria atenció urgent simplement perquè l’informe del metge era en llengua catalana, segons va denunciar ahir el programa 8 al dia que presenta Josep Cuní a 8 TV.

Els fets van passar a l’Hospital Quirón de Barcelona, on els facultatius van ordenar a les 7 i 16 minuts l’ingrés de la pacient. Després de gairebé 5 hores d’espera i d’evolució de la infecció, Sani... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Emili fletxa TERRASSA
19 de juliol de 2013, 11.26 h

Si és cert que són anuncis o propagandes pagades per .XX com espai publicitari, el que crec haurien de fer és fer-ho constar en aquella ratlleta que pot sortir a sota i es va desplaçant el text i fora responsabilutats i males interpretacions, cosa molt important i delicadíssima per tots, també per l'empresa..


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
19 de juliol de 2013, 08.25 h

Es pensen que som tan burros com els espanyols que s'ho traguen tot i ni tan sols coneixen la idiosincràcia catalana. El seu fanatisme els ha deixat cecs i sense CAT que ja no es considera espanyola per a res. Només cal repasar els ultims dos anys des de que va ser rebutxat l'Estatut robat en referendum. No hi ha engany posible. Per a CAT Espanya es repulsiva i cada dia més.