El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 09:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

#ViaCatalana al País Valencià malgrat l'oposició del PP

La cadena humana d'aquest Onze de Setembre també serà present al País Valencià i de moment ja compte amb la participació de 500 persones

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

La Via Catalana no es quedarà al principat i serà present també al País Valencià per demostrar que som Països Catalans. Així doncs, la Via Catalana ha aconseguit l'autorització per poder arribar al País Valencià, malgrat el malestar expressar per el govern d'Alberto Fabra i els membres del PP valencià. D'aquesta manera, la subdelegació del govern espanyol a Castelló ha confirmat que Acció Cultural del País Valencià (ACPV) ja té el permís pertinent per ocupar part de la carretera N-340 al terme municipal de Vinaròs (Baix Maestrat) entre les quatre i les sis de la tarda d'aquest proper Onze de setembre. Així doncs les previsions indiquen que el País Valencià també participara a la Via Catalana formant una cadena a la simbòlica hora de les 17,07h. Malgrat els valencians hagin aconseguit el permís per unir-se a nosaltres i demostrar un cop més que formem part de la mateixa nació, els Països Catalans, el vicepresident valencià, José Ciscar, va expressar el passat divendres que l'executiu prendria mesures si la Via Catalana s'organitzava al territori.

Cadena humana sobre el pont del riu Algars, entre Caseres, Terra Alta, i Calaceit, Matarranya, aquest dissabte per reivindicar l'ús del català a la franja de ponent.
Cadena humana sobre el pont del riu Algars, entre Caseres, Terra Alta, i Calaceit, Matarranya, aquest dissabte per reivindicar l'ús del català a la franja de ponent.

Comparteix
   


Etiquetes

Som Països Catalans

 

La cadena humana que recorrerà el principat aquest proper Onze de setembre, la Via Catalana, arriba també al País Valencià per demostrar i reivindicar que som Països Catalans. Acció Cultural del País Valencià ha aconseguit els permisos pertinents per poder realitzar una cadena humana a la part nord del País Valencià, al terme municipal de Vinaròs, que es podrà unir amb la que es realitzarà a Catalunya.

Així doncs, la cadena valenciana es realitzarà set minuts abans que la catalana, per commemorar l'any 1707, i a Catalunya ens agafarem les mans a les 17,14h.

 

Malestar del Govern Valencià

 

La reacció del govern valencià, respecte haver concedit els permisos necessaris a Acció Cultural País Valencià per poder realitzar la cadena, no han estat massa bones, i el govern de Fabra ha expressat clarament el seu malestar. Per la seva banda el secretari del PP Serafín Castellano, ha reclamat fermesa a tots els partits polítics valencians per oposar-se a la celebració de la cadena humana.

 

Més de 500 assistents

 

La “Cadena humana calenciana per la llengua i la llibertat” lema que s'ha escollit per el tram valencià de la cadena, preveu una assistència de més de 500 persones, així com participació del músic i compositor vinarossenc Carles Santos i els pares de Guillem Agulló, jove independentista valencià assassinat per l'ultradreta ara fa 20 anys, entre d'altres.


 

 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
4 de setembre de 2013, 16.55 h

#4 I abans la 'Santa Inquisición' i les monarquies absolutes de Castella ja havia fet una bona 'selección' genètica i antinatural per fabricar els espanyols tal com són en una gran proporció ··· 'feixisto-franquistes'


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
4 de setembre de 2013, 16.39 h

#3 Tomppa, si us plau, per cad una que en dius d'interessant en dius una altra que no sé a que treu cap!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
eli fletxa sabadell
4 de setembre de 2013, 15.59 h

Des de aqui ( Sabadell) tot el meu suport als companys valencians que aguanten el PP com poden.

A veure si aviat podem enganxar una cadena amb l´altre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
FORA IDIOTES FANFARRONETS SUBNORMALS. fletxa Catalunya aviat estat d'Europa
4 de setembre de 2013, 12.54 h

#24 Els valencians SOU DESCENDENTS DE CATALANS, però ser valencià o català, no té gaire importància, l'important és ser assenyat i savi o arrauxat i ruc COM ÉS (aquest segon) EL TEU CAS.

ENTÈS MITJA MERDA D'IDIOTA?


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
4 de setembre de 2013, 10.45 h

Sou quatre gats pancatalanistes, un reducte marginal dins del poble valencià. SOM VALENCIANS, MAI CATALANS


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 23
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Isabel fletxa BCN
4 de setembre de 2013, 08.56 h

Ànims als companys del País Valencià, crec que aviat canviarà la vostra realitat electoral i les coses començaran a canviar també al vostre territori electoralment, almenys ho desitjo de tot cor per tots els que porteu molts anys aguantant la trista situació amb el PP.
Unirem les cadenes i demostrarem que som un sol poble!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
FRANCESC fletxa Beneixama
4 de setembre de 2013, 07.02 h

#3 Si fóra tan maleducat com tu, ara mateix et diria unes quantes flastomies. Respecta el meu País, que també és el teu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
FRANCESC fletxa Beneixama
4 de setembre de 2013, 06.59 h

#16 Això que dius demostra que desconeixes la realitat valenciana. Mira't els percentatges de votacions i com està la llei electoral valenciana i potser començaràs a entendre algunes coses milor.
Els valencians no hem tingut opcions nacionalment vàlides per votar i molts ni tan sols ens hi hem acostat a votar o, si ho hem fet, moltes vegades ha estat en blanc.. D'eixa baixa participació se n'han aprofitat els partits espanyolistes, ben afavorits per la llei d'Hont.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Catalonia: Europe's Next Country? fletxa ...............................................
3 de setembre de 2013, 23.34 h

http://www.youtube.com/watch?v=aB0t-OGgrrs

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

Estelades al balcó fins a l'alliberació! i que tot el món sàpiga que Catalunya no és espanya.

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
3 de setembre de 2013, 22.15 h


Aneu, aneu a la comunitat valenciana que allí us esperen per donar-vos la benvinguda, ja,ja,ja. Crec que us estan preparant un comitè de recepció.