El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 13:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

NNGG del País Valencià en peu de guerra contra el "nacionalisme català"

En busca de la confrontació, Joves del PP organitzen una caravana que recorrerà aquest dimecres el País Valencià de sud a nord per "defensar-lo dels atacs del nacionalisme català"

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El president de les Noves Generacions (NNGG) del PP valencià ha anunciat aquest dimarts que ha convocat per aquest Onze de Setembre una caravana que recorrerà de sud a nord el País Valencià per defensar-lo “ dels atacs d'aquells que volen imposar als valencians el que no volen" , i ha afegit que la convocatòria se celebra "el dia en què alguns nacionalistes catalans pretenen entrar amb una cadena al nostre territori". La caravana sortirà des de Pilar de Foradada (Baix Segura) i finalitzarà a Morella (Ports), i  també hi haurà parades a altres municipis, entre els quals hi haurà Guardamar del Segura (Baix Segura) i Vinaròs (Baix Maestrat), llocs on s'havien de celebrar cadenes humanes.

Comparteix
   

Mostrar-se amb banderes de simbologia nazi i franquista és tenir clara la senya d’identitat


"Tenim moltes clares quines són les nostres senyes d'identitat" ha dit el líder de NNGG i ha afegit que l'acte reivindicarà que "som tan valencians com espanyols i europeus" portant la Reial Senyera i la bandera d'Espanya. Preguntat sobre la polèmica d'aquest estiu amb l'aparició de fotos a les xarxes socials on membres de les NNGG valencianes posaven amb banderes franquistes i de simbologia nazi, Caballero ha remarcat que la seva formació té més de 7.000 afiliats, "que tres o quatre hagin decidit posar amb altres banderes no representa tota l'organització".





COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
11 de setembre de 2013, 10.16 h

Imposar allò que no volen. No 'el que no volen'
Les convocatòries es fan. No es 'celebren'
La cadena humana es fa. No es 'celebra'


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Ermessenda de Solsona fletxa Sant Llorenç de Morunys
10 de setembre de 2013, 19.20 h

Quin fàstic, els berros de sempre! Què coi volen defensar i de quins atacs? En fi, que de gamberros n´hi ha per tot!
Visca la República Catalana al 2014!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
10 de setembre de 2013, 18.43 h

Quants fills té la RITA LA JAMONA DE LA ESPAÑA-CUTRE? algú ho pot dir? al PP les dones son rares, tant la Cospedal com la QueMacho es pensen que tenen fills com la Verge Maria, o sigui, sense follar!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
10 de setembre de 2013, 18.34 h

Calalunya Independent, i els pobres valencians seran robats fins al moll de l'os!!! l'odi als catalans s'acaba, i nosaltres contents de marxar d'aquesta españa putrefacta, analfabeta, gandula, borratxa i del PSOE-PP, la mateixa porqueria feixista-franquista; Valencians, no sou res mes que uns castellà, vestits de tonta-fallera, pobres nois, votant a la demencial Rita la Jamona, quina cosa, quin pamfleto i jo que encara no sé si te polla o cony, sa majestat la PATATA DEL PP-POCAVERGONYES DE E... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Sara fletxa Vinaròs
10 de setembre de 2013, 17.55 h

Les declaracions les ha fet en castellà amb accent de Valladolid, per demostrar la seua valencianitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
10 de setembre de 2013, 17.29 h

Aquests son els que porten els simbols nazis, i el PP,diu que son coses de joventut


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
B.Urleta fletxa estat esPPanyol = FANFARRONERIA INCOMPETENT, ENGANY, CORRUPCIÓ = simulacre d’estat de dret = paròdia esperpèntica de democràcia
10 de setembre de 2013, 17.21 h



#5 Comparteixo al 100% la teva proposta: a la Via Catalana estaria bé anar-HI amb pancartes de tota mena. Jo ja n'he confeccionat dues, l'una diu "Freedom for Catalonia" i l'altra "Catalonia is not Spain". No són perfectes ni molt grans, però és el que les meves possibilitats m'han permès.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
10 de setembre de 2013, 16.12 h

Donec perficiam.

Visca la República de Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Via Valenciana per la independència fletxa suport des de Catalunya
10 de setembre de 2013, 15.56 h

Proposo que a la #viacatalana tothom vagi amb cartells que mostrin la nostra voluntat al món, en anglès, francès, alemany, castellà i totes les llengües que faci falta

2014 FREEDOM FOR CATALONIA
2014 CATALONI'S INDEPENDENCE

Independència 2014!!! Que es vegi bé desde tot arreu!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Marc Cano fletxa Barnaca
10 de setembre de 2013, 15.54 h

Amb altes banderes? AMB BANDERES NAZIS!!!


Espanyolisme és nazisme i corrupció.

Independentisme és llibertat i democràcia.