El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 20:47 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Una família castellera a la #ViaCatalana , protagonista d’un vídeo al The Guardian

El reportatge enregistrat ahir durant la Via Catalana manté el català original i està subtitulat en anglès

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

FestaDirecte!cat | La família Aguilar Rovira són els protagonistes d’aquest vídeo que el prestigiós diari anglès The Guardian va enregistrar en motiu de la Via Catalana. Tots formen part dels Castellers de Vilafranca, una de les colles que ahir van participar al tram 271, reservat per les colles a l’Arc de Berà (Tarragona).

A través del fet casteller els Aguilar Rovira expliquen els motius pels que participen a l’històric esdeveniment. The Guardian manté la llengua catalana i subtitula en anglès les paraules dels entrevistats.

 

 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
13 de setembre de 2013, 12.44 h

COMUNICADO DE LA RESISTENCIA ANTIESPAÑOLA :

desde la Resistencia a la ocupación española,querem os felicitar al Pueblo Catalán por la gran respuesta a la convocatoria de las organizaciones que luchan por la independencia,en la Diada de Catalunya,por la lección que ha dado el pueblo y otros miles de personas que ,desde otras zonas ocupadas por el fascismo español,han querido compartir con los catalanes un dia de reivindicación nacional y por los derechos civiles de la nación catalana.Em... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8

Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
magrab fletxa Barcelona
13 de setembre de 2013, 00.23 h

"El reportatge enregistrat ahir durant la Via Catalana manté el català original i està subtitulat en anglès" - normal, és el sistema de doblatge d'aqui que no és normal.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
13 de setembre de 2013, 00.22 h

Relaxing cup de café con leche in plaza Mayor de la ciutat en quebra de la que marxen totes les empreses.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
13 de setembre de 2013, 00.20 h

No serà a Buenos Aires a on l'han enviat per guanyar la candidatura olímpica i fer fer propaganda anti expropiacions d'empreses espayoles? En fi, l resultat crec que serà al mateix. El dit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
13 de setembre de 2013, 00.14 h

On és "Aragoneses del Este, eso y aquello..."? Tant de dir begenades per a no res. Perdua de temps, buidor, propaganda fallida, incultura galopant, clavagueram pudent, estomac ardent, cor esclatant, pet ventat, simple record com d'Estius de sequera passats. Oblit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
El poble ha aconseguit més que tots els polítics fletxa fiqueu-vos les piles ja! . . . . . . . . .
12 de setembre de 2013, 21.19 h

http://www.youtube.com/watch?v=aB0t-OGgrrs

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

Estelades al balcó fins a l'alliberació! i que tot el món sàpiga que Catalunya no és espanya.

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
12 de setembre de 2013, 21.16 h

http://www.youtube.com/watch?v=aB0t-OGgrrs

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

Estelades al balcó fins a l'alliberació! i que tot el món sàpiga que Catalunya no és espanya.

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
12 de setembre de 2013, 20.37 h

http://www.youtube.com/watch?v=Mydy4FtG7VI

Companys cliqueu aquest vídeo i doneu a m'agrada. Enllaceu-lo i difongueu-lo tan com es pugui! INTERNACIONALITZACIÓ per l'ALLIBERACIÓ