El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 13:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Bosch expulsat del Congrés per parlar en anglès

El republicà ha denunciat la imposició del decret de llengües del PP Balear i la instrumentalització que fan de l’anglès per laminar el català

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

Per què a Balears sí i al Congrés no? Per què els nens sí i els diputats no? Ha demanat  Bosch instants abans que la vicepresidenta del Congrés, Celia Villalobos l’expulses de la tribuna per parlar en anglès i no centrar-se, segons la presidenta en funcions, amb el tema que es tractava: corrupció política i regeneració democràtica. El portaveu d’ERC al Congrés, Alfred Bosc, ha dirigit la seva intervenció a denunciar l’enfrontament del PP balear amb la comunitat educativa en haver imposat sense consens ni diàleg un decret de llengües “enganyós fent servir l’ham del tringüisme per “matxacar” el sistema educatiu, la comunitat educativa i la llengua  catalana. Bosch ha insistit en que no els importa el consens ni el trilingüisme i quan ho ha fet en anglès l'han expulsat.



Comparteix
   


Etiquetes
Ni anglès ni català, “España una grande i libre!”
 
Bosch, que ha demostrat als membres del Congrés que parla un anglès excel·lent, ha deixat clar que el decret de llengües (TIL) poc té a veure amb el trilingüisme i molt amb un intent del PP de liquidar el català. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
Aniol fletxa l¡'Ametlla del Vallès
19 de setembre de 2013, 02.27 h

#9
Si tot això que dius hagués de ser veritat, serieu els primers en decretar la independència de Catalunya.
Com que és exactament al revés del que dius, fareu l'impossible per evitar que ens independinsem.
Saps una cosa noi?
Teniu menys credibilitat que la rendibilitat de les preferents.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
17 year old explains why Catalans are calling for independence fletxa .........................................
18 de setembre de 2013, 20.52 h

http://www.youtube.com/watch?v=wKxaKbp2Pgw

Una noia de 17 anys explica per què volem la independència.
Ajudem a internacionalitzar videos en anglès sobre Catalunya com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

I sobretot denunciem la guerra bruta que l'estat espanyol està duent a terme contra el nostre poble!

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
bejota fletxa bcn
18 de setembre de 2013, 18.39 h

SR BOSCH:NO HI VIST QUE'L PRLAMENT DEL R. U. O DE USA ELS PARLAENTARISUTILITZIN L'ESCOSÉS O EL APACHE.(TOT I AIXÍ , JO PENSO QUE HARIAN DE PERMETRE PARLAR LES LLENGÜES CO-OFICIALS.)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Jaume Cusó fletxa Barcelona
18 de setembre de 2013, 13.44 h

#25 Però el PP no era tan partidari de la poliglòsia? I quan hi ha un diputat que els fa una demostració el fan fora de la cambra.

Bosch ha tornat a posar en evidència la gran mentida del nacionalisme espanyol sobre les llengües.
Vull recordar que al Parlament de Catalunya es poden emprar català, castellà i aranès, sense que hi hagi merder. El PP no pot donar lliçons de res a ningú.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Quety fletxa Torroella
18 de setembre de 2013, 10.04 h

#9 Senyor Carbonell

1.- Si ens fan fora de la UE, automàticament quedem fora de l'OTAN. Això vol dir que no hauríem de mantenir cap exèrcit. Avui dia Catalunya paga 6.000.000€ diaris de la despesa militar. Amb menys d'un any tindríem tots els deutes pagats.

2.- No siguis ingenu pensant que la Caixa o el Sabadell marxin, perquè saben que si ho fan, els diners aniran a un altre banc. Sense Endesa, Repsol o Gas natural, es barallarien les empreses energètiques europees per entrar al mer... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
18 de setembre de 2013, 09.28 h

Este en cuanto se ha tomada 2 copas de más empiezan sus abuptas intervenciones, propias de un circo, no de un hemiciclo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
JORDI fletxa GRANOLLERS
18 de setembre de 2013, 08.31 h

Ni entenen l'anglès ni als catalans. Imposen un declarat anti catalanista al seu Tribunal Constitucional. Cada dia ens trepitgen una mica més. PP i PSOE units contra Catalunya.
Per quan la DUI?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
JORDI fletxa GRANOLLERS
18 de setembre de 2013, 08.31 h

Ni entenen l'anglès ni als catalans. Imposen un declarat anti catalanista al seu Tribunal Constitucional. Cada dia ens trepitgen una mica més. PP i PSOE units contra Catalunya.
Per quan la DUI?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
JORDI fletxa GRANOLLERS
18 de setembre de 2013, 08.31 h

Ni entenen l'anglès ni als catalans. Imposen un declarat anti catalanista al seu Tribunal Constitucional. Cada dia ens trepitgen una mica més. PP i PSOE units contra Catalunya.
Per quan la DUI?