directe ! a La República. N. 4090. Dilluns, 23 de juliol de 2018 19:06 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ciutadans diu sí a la proposta del PP per aturar la independència

Rivera veu amb bons ulls l’oferiment del PP de fer un front comú de contraris a la independència i demanarà reunions amb PP i PSOE

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

El president de C's, Albert Rivera, ha celebrat la voluntat expressada pel PP de fer un front comú de contraris a la independència. Davant aquesta proposta, Rivera ha anunciat que aquest mateix dimarts demanarà reunions amb les direccions estatals de PP i PSOE per copsar si la intenció és real o només una estratègia partidista, i per valorar si es pot construir una majoria social a Catalunya que ofereixi una resposta alternativa al separatisme que impulsen CiU i ERC. El líder de C's ha demanat que, més enllà de les diferències ideològiques, els dos grans partits de l'Estat busquin el mínim comú denominador que és, segons ell, la defensa de la Constitució i l'Estatut, i el respecte al marc legal. Rivera, considera que l’acord serviria "fins i tot, per formar governs". 


Comparteix
   


Etiquetes




COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Quety fletxa Torroella
24 de setembre de 2013, 09.42 h

Navarro, Camacho i Rivera junts? Serà com una peli de Quentin Tarantino, plena de morts. Si us plau, digueu-li al Duran. Així, sereu dos homes una dona i un travesti.

Els boletuss al.lucinogens deuen ser el plat fort del seu menú.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
24 de setembre de 2013, 08.26 h

No han entès rés de rés.Però rés... No veuen que aquesta vegada no son els polítics qui manen?. Aquesta vegada som nosaltres, el poble qui hem posat als polítics al davant per que facin el que nosaltres volem. I el que volem es recuperar la nostra sobirania, el nostre Estat robat a punta de baioneta i amb els canons. Ho volem recuperar d'una manera pacífica i sense trencaments violents com varen fer ells. No volem seguir amb una hipotètica ep.panya que no fa rés mes que viure a costa ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
24 de setembre de 2013, 06.50 h

La Quemacho i el Francisquito deCarreras junts? això si que serà una bacanal de sexe espanyolista; ARRIBA ESPAÑA, ARRIBA FRANCO, ARRIBA NARCISO DE CARRERAS Y SU HIJITO EL FATZA NAZIONAL.ES!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Ermessenda de Solsona fletxa Sant Llorenç de Morunys
24 de setembre de 2013, 00.00 h

Encara seguirant anomenant-se d´esquerres??


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
23 de setembre de 2013, 23.26 h

http://4.bp.blogspot.com/-XL6ssVFWRAs/TqVeffRoE9I/AAAAAAAAANU/eRXTSof2pkU/s1600/duran_i_lleida_suite.jpg

http://virreiduran.files.wordpress.com/2011/11/la-mansio-de-duran-i-lleida.jpg


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
23 de setembre de 2013, 23.21 h

Aquests no eren aquell partit que deia "Rebélate!" i presumien de ser tan i tan diferents dels partits convencionals??? Veure per creure. Oi? S´agafa abans un mentider que un coix. Això, sí.


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
23 de setembre de 2013, 23.17 h

Ciudadanos i PP són exactament el mateix. Corrupció i nazisme anticatalà.


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
23 de setembre de 2013, 23.11 h

Partidista? Aquests quatre gats semblen burros o realment ho son? El poble clama un referendum que cap fatxa p edir. Si son dmòcrates, qu ho demostrin. Si no, sobren.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Isabel fletxa Santa Eulàlia
23 de setembre de 2013, 22.21 h

I com ho faràn ?????
S'agafaràn les mans amb una cadena humana, amb 3.000.000 d'apañols ????
Ballaràn una sevillana gegant, a la plaça Catalunya ?????
Cantaràn el cara al sol..al paseig de gràcia ?????
Ahhhhh, ja sé...cremaràn contenidors, sanyeres, estelades..trencaràn vidres als comerços que els hi passi pel...forro.??
Son d'un patétic esperpéntic aclaparador.
APRENEU A FER LES COSES BEN FETES, QUE JA COMENCE A SER HORA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Ermessenda de Solsona fletxa Sant Llorenç de Morunys
23 de setembre de 2013, 20.54 h

Com s´els permet això al Parc Natural del Cadí Moixeró? http://www.eltriangle.eu/cat/index.php
Amenaces i amenaces unes en forma de pacte de perdedors i una altra directament violenta amb l´Ejército.
Visca la República Catalana al 2014!