directe ! a La República. N. 4061. Diumenge, 24 de juny de 2018 12:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Camacho continua rere el pacte contra l’independentisme

La líder del PP a Catalunya intenta que el PSC i UDC s’uneixin a ella contra l’independentisme però dubta que acabin acceptant el pacte

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

La presidenta dels populars a Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, continua buscant aliats per combatre l’independentisme majoritari de Catalunya i demana a PSC i UDC que facin una "reflexió", que recordin que ara no és el moment de presentar opcions "personalistes" i insisteix en que s’uneixin al pacte contra l’independentisme. En entrevistes a la Cope i RNE, Sánchez-Camacho ha defensat la seva proposta de fer un gran acord per fer front a l'independentisme. Així doncs, la líder dels populars, després d'enviar una carta a líders polítics i entitats de la societat civil, creu que el PSC acceptarà reunir-se amb ella per aquesta qüestió però augura que no hi haurà els resultats desitjats. Per altra banda, Camacho pensa que el líder d'UDC, Josep Antoni Duran i Lleida, no acceptarà ni una trobada. I ha assegurat que Duran “és el còmplice silenciós que fa que el seu soci sigui cada vegada més independentista”.
Alícia Sánchez Camacho, presidenta del PPC
Alícia Sánchez Camacho, presidenta del PPC

Comparteix
   


Etiquetes
Camacho intenta convèncer el PSC

La presidenta del PP a Catalunya ha assegurat que al PSC ara li tocarà explicar a tots els seus votants perquè defensa una Catalunya dins d’Espanya. Però per altra banda, Camacho els ha acusat de fer "seguidisme" de l’independentisme d’Artur Mas i els ha instat a "deixar de ser un instrument per els nacionalistes catalans" i posar-se al costat de les "normes democràtiques".


 
Ho veu complicat amb UDC

 Pel que fa a UDC, Sánchez-Camacho ha posat en dubte que Duran i Lleida accepti una reunió amb ella per tractar la aquesta proposta. La líder dels populars l’ha qualificat de “còmplice silenciós” del procés i ha assegurat que és un dels màxims responsables com a soci de la coalició que ha permès que la situació hagi arribat fins aquí.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
27 de setembre de 2013, 10.14 h

Continua demanant el pacte. No 'continua rere el pacte'


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Emili fletxa Terrassa
26 de setembre de 2013, 14.46 h

CAMACHO. . . PODEU INTENTAR LES COALICIONS QUE VULGUEU, PERÒ EL POBLE DECIDIRÀ QUÈ VOL si pot parlar.. Potser la teva "mayoria silenciosa" ho és per que no la deixeu parlar. Més que silenciosa és muda, perquè? "No sabe, no conresta". Qüestió de CULTURA ! ! ! !.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Emili fletxa Terrassa
26 de setembre de 2013, 14.43 h

cAMACHO. . . PODEU INTENTAR LES COALICIONS QUE VULGUEU, PERÒ EL POBLE DECIDIRÀ QUÈ VOL si pot parlar, potser la teva "majoria silenciosa" ho és per que no la deixeu parlar. Més que silenciosa és muda, perquè?"No sabe, no conresta". Questió deCULTURA ! ! ! !.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Jaume fletxa Barcelona
26 de setembre de 2013, 13.08 h

#5, 23. MADRID 'EN CAIDA LIBRE' PIDE LA INDEPENDENCIA. BEJOTA PRESIDENTE DE MADRID!!!!

Bejota! El que t'hauría de preocupar és la situació de Madrid. Ja saps que és en caiguda lliure (7.400 milions d'Euros de deute, sense JJOO 2020, infraestructures esportives fetes una merdeta, autopistes de peatge en concurs de creditors, BANKIA, IBERIA feta una merda, el turisme baixa un 22% l'Agost i un 11% tot l'any; l'aeroport de Barajas superat pel Prat, ETC; ETC; ETC;...). Resum: una merdeta. I cla... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
bejota fletxa bcn
26 de setembre de 2013, 12.53 h

Volkswagen Barcelona tiene ya diseñado el abandono de Cataluña y el traslado de la sede corporativa a Madrid por la amenaza independentista de Artur Mas


Leer más: Volkswagen Barcelona tiene ya diseñado el abandono de Cataluña y el traslado de la sede corporativa a Madrid por la amenaza independentista de Artur Mas Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
atlasac fletxa Vila-real
26 de setembre de 2013, 10.26 h

UN perque a sa terra parlar la seva llengua està a la PRESO quin delicte MES GREU..... i aquesta DONA que cada dia està FENT el DELICTE NUMERO U del món está galletjant? SIIIII.... EL DELICTE DE JUDES....TRAÏDOR....ETC. ETC. EN FI EL MON AL REVES.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Sr Canons fletxa Tarragona
26 de setembre de 2013, 09.52 h

Voleu dir que no se'ls ha anat una mica la mà amb el bòtox?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Quety fletxa Torroella
26 de setembre de 2013, 08.49 h

#5 A mi m'han dit que la Sagrada Família i el port de Barcelona també aniran a Madrid.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
26 de setembre de 2013, 06.46 h

#5 " PEDRO JOTA ELQUESEVISTEDEMUJER "

El conseller delegat de British Airways y tambe de Vueling,ha declarat,que la companyia,continuara tenint
la seu,a Barcelona,en cas,que CAT,sigui (que ho sera) independent,i tambe,en el cas,que quedi,fora de
la UE.
En el cas que,VolkswagenAudi,s'en vagi a Madrit, (que es mentida),els alemanys,que saben fer numeros,
no perderan un mercat,potencial de 7.500.000 d'habitants,i amb molt poder adquisitiu.
A on vendra els cotxes VolkswagenAudi ? a Caceres,... Llegir més