El digital dels que votaran #SíSí. N. 3723. Dissabte, 22 de juliol de 2017 04:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Divendres, 8 de novembre de 2013 17:20 h

La Guàrdia Urbana de Lleida multa un conductor per portar el CAT

La CUP exigeix la retirada de la sanció i deman a l'equip de govern "que doni instruccions perquè no es torni a repetir"

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Lleida (ACN).- La Guàrdia Urbana de Lleida va denunciar aquest dijous el conductor per portar el CAT a la matrícula del seu vehicle, segons han explicat des de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Lleida. La formació independentista exigeix a l'equip de govern del PSC l'anul·lació de la sanció "i que es donin instruccions al cos de la Guàrdia Urbana perquè aquest fet no es torni a repetir", ja que "al marge del contingut de l'adhesiu, la tasca de la policia municipal ha de ser la de servir la ciutadania i no el de perseguir-la i sancionar-la davant de manifestacions de desobediència civil". La Guàrdia Urbana de Lleida ja havia denunciat l'agost del 2011 un altre conductor pel mateix motiu, sanció que la Paeria es va comprometre a retirar.

Comparteix
   


Etiquetes
L’enemic a casa 

La CUP de Lleida ha denunciat la denúncia que la Guàrdia Urbana van posar aquest dijous a un conductor, en concret, per "no ajustar-se les plaques de matrícula a les prescripcions reglamentàries" i ha demanat a la Paeria la retirada de la sanció. 

El 2011, després que la Guàrdia Urbana de Lleida sancionés un altre conductor per portar el CAT a la matrícula del seu vehicle, la CUP va sol·licitar una reunió amb la regidora de Seguretat, Civisme i Règim Interior de la Paeria i la responsable de la Guàrdia Urbana, Sara Mestres, qui va assegurar en declaracions a la premsa que es tractava "d'una actuació puntual".  Poc desprès l'alcalde de la ciutat, Àngel Ros, va aclarir que la Guàrdia Urbana no tenia ordres de multar els conductors que circulessin amb el CAT a les matrícules dels seus vehicles, malgrat que aquesta setmana s'ha tornat a multar un altre conductor pel mateix motiu.

Per això, la CUP de Lleida exigeix a més de la retirada de la sanció que des de l'equip de govern "es donin instruccions al cos de la Guàrdia Urbana perquè aquest fet no es torni a repetir". A més, des de la formació independentista entenen que, amb accions com aquestes i en un context com l'actual, "la Paeria aplica la normativa de la manera més restrictiva possible en un pas mes en la desmobilització, l'espanyolització i l'anorreament de la diferència, impropi d'un ajuntament que es defensa catalanista i progressista".
Principio del formulario
 
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Arnau Independència 2014 fletxa El Prat de Llobregat
11 de novembre de 2013, 19.55 h

Home, en part hem sembla bé, perquè, segons la llei, ''està manipulant la matrícula''. Però hem sembla indignant què en altres països, com França, si que pugis circular amb el CAT sense que la Gendarmerie et digui res, i en canvi aquí, no ho poguem fer. És motiu de cese! Per evitar coses com aquesta, cal donar la independència JA!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
9 de novembre de 2013, 15.47 h

LLEIDA NO MULTA ALA EXTREMA DRETA ESPAÑOLA PER CREMAR UNA ESTELADA , La Extrema Derecha a Catalunya poden fer lo que volguin que la nostra Policia Catalana no els beu miran per otro lado .Nomes multen els CAT no els que cremen Estelades ho Senyeres NO Fam res contra la extrema dreta Española per que la nostra policía " CATALANA " pensen com els . PENJEU ESTELADES AL BALCO de casa bostra si no voleu més multes per portar el CAT ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
9 de novembre de 2013, 15.43 h

Les Policias ques diuen Catalanes Mosos de Escuadra GUARDIA URBANA ho Policias Locals , molts molts de els son Espanyols de que estimen més a Espanya que no pas a Catalunya catalana Disfruten molt cuan posen MULTES PER PORTA EL CAT Ho te multen per porta una ESTELADA Pegada al cotxe ho si portes unaSenyera els molesta els Catalans Independentistes JO Prefereixo PENJAR ESTELADES ALS BALCONS que porta el CAT ala matricula NO els tenin que podsar f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
9 de novembre de 2013, 14.35 h

Normal ... !!! Hace falta ser paleto !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Catalunya hauria de ser un país independent? fletxa ..................................................
9 de novembre de 2013, 12.16 h

http://referendumcatalonia.com/

Should Catalonia be an independent country?
Entreu i voteu

És una campanya Mundial a la xarxa per poder votar si Catalunya hauria de ser un pais Independent JA HAN VOTAT MÉS DE 200.000 PERSONES A TOT EL MÓN


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
9 de novembre de 2013, 10.54 h

#1 Narciso Pujol,Alejandro Pefarré,Rosario Palau,Aureli,Mara Busquets,Sea storm,Aragoneses,bejota,ramon sardà,roberto moliner,pere colom,lorenzo bach,vicente berenguer, pedro solsona pique,santi de mataró,oscar crusats,paquita torres,joel de vinaroz,roser fort,pere puig,josep maria capdevila i d'altres noms falsos per a un projecte de poca-cosa,tu no pots donar lliçons ni de com controlar els esfinters.Passa-ho


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
9 de novembre de 2013, 09.07 h

Aragoneses=troll de merda


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jo sóc aquell que en lo temps de tempesta, quan les seves gents festegen props los focs, i puc haver amb ells els propis jocs, vaig sobre neu descalç, amb nua testa. fletxa En tot lleig fet vaig tenir el cor salvatge, herbes no es fan males en mon ribatge, sia entès com dins en mon coratge ELS PENSAMENTS NO EM DEVALLEN AVALL.
9 de novembre de 2013, 07.00 h



L’ARAGONESES, en BEJOTA i tots els pancastellanistes OBSESSIONATS en dedicar hores a combatre l’independentisme, em fan pensar en l’exemple que posava l’Alfred Adler d’aquell home que, assegut rera una taula amb una pistola, en una habitació blindada dins uns finca envoltada de filferro espinós i amb gossos guardians voltant pel recinte, dèia “JO NO TINC POR” ... i és que al pobre home certament li semblava que, amb tantes precaucions i defenses “no tenia por”, però és... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Catalunya hauria de ser un país independent? fletxa ................................................
8 de novembre de 2013, 22.09 h

http://referendumcatalonia.com/

Should Catalonia be an independent country?
Entreu i voteu

És una campanya Mundial a la xarxa per poder votar si Catalunya hauria de ser un pais Independent JA HAN VOTAT MÉS DE 200.000 PERSONES A TOT EL MÓN


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Catalunya hauria de ser un país independent? fletxa ...............................
8 de novembre de 2013, 22.07 h

http://referendumcatalonia.com/

Should Catalonia be an independent country?
Entreu i voteu

És una campanya Mundial a la xarxa per poder votar si Catalunya hauria de ser un pais Independent JA HAN VOTAT MÉS DE 200.000 PERSONES A TOT EL MÓN