El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 09:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

Milers de valencians reclamen #Fabradimissió i la convocatòria d'eleccions anticipades

Treballadors de RTVV, sindicats, entitats, partits de l'oposició es manifesten l'endemà de l'apagada de Canal 9

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

València (ACN).- Milers de valencians es manifesten aquest dissabte des de les 18.00 hores als carrers de València i Alacant per reclamar la dimissió d'Alberto Fabra, i la convocatòria d'eleccions avançades. Convocats pel comitè d'empresa de Ràdio Televisió Valenciana (RTVV), els sindicats, entitats, associacions i tots els partits de l'oposició, els manifestants exigeixen la depuració de responsabilitats després del tancament de Canal 9 aquest divendres i lamentant la manera en com s'ha dut a terme el cessament d'emissions després de la resistència dels treballadors.
Milers de persones a favor de RTVV
Milers de persones a favor de RTVV
© @acn


© @acn

Comparteix
   


Etiquetes
Els ciutadans criden consignes com "Fabra dimissió", "RTVV no es tanca" o "Lladres, lladres" encapçalats per la pancarta 'Eleccions anticipades ja!'
Principio del formulario

 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
1 de desembre de 2013, 19.18 h

#9 Una pertinença independent d'Escòcia de la Unió Europea seria directe i en l'interès nacional de Dinamarca , d'acord amb els docents danesos i els polítics . En una sèrie d'entrevistes exclusives amb Col • lectiu Nacional , membres del govern , l'oposició i els acadèmics de la Universitat de Copenhaguen han deixat clar que Escòcia seria benvinguda a les organitzacions internacionals . Això segueix a comentaris de suport del nou primer ministre d'Islàndia , que va dir que Islànd... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
1 de desembre de 2013, 19.17 h

#9 “Ja no som al segle XVIII ni vivim en l'era dels reis i els estats nació.” El president dels liberals europeus, sir Graham Watson, va demanar ahir a Espanya que “es desperti” i permeti el referèndum català. Watson, eurodiputat des del 1994, assegura que “no tindria cap problema amb una Catalunya independent dins de la UE”. “Som demòcrates, i si això és el que vol la majoria, és el que ha de passar”, defensa en una entrevista a l'ACN. L'ofensiva de la diplomàcia espany... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
1 de desembre de 2013, 17.16 h

Morgan Stanley ve un 'interés enorme' por España y prevé nuevas inversiones industriales en el país.

http://www.elmundo.es/economia/2013/11/12/528242696843412b4b8b4581.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Should Catalonia be an independent country? fletxa .................................................
1 de desembre de 2013, 13.38 h

http://www.referendumcatalonia.com/

Campanya online a nivell mundial que vol reflectir el grau de suport que té la independència de Catalunya arreu del món. JA HAN VOTAT MÉS DE 300.000 PERSONES DE TOT EL MÓN.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
1 de desembre de 2013, 12.07 h

#4 “Ja no som al segle XVIII ni vivim en l'era dels reis i els estats nació.” El president dels liberals europeus, sir Graham Watson, va demanar ahir a Espanya que “es desperti” i permeti el referèndum català. Watson, eurodiputat des del 1994, assegura que “no tindria cap problema amb una Catalunya independent dins de la UE”. “Som demòcrates, i si això és el que vol la majoria, és el que ha de passar”, defensa en una entrevista a l'ACN. L'ofensiva de la diplomàcia espany... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Campdedalt fletxa catalonia
1 de desembre de 2013, 11.51 h

Ai valencians, per fi us ha caigut la bena dels ulls ? Estaria molt apretada o era un model de moda ?, doncs ha costat més de 20 anys ! De tota manera val més tard que mai !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
1 de desembre de 2013, 11.49 h

#4 Una pertinença independent d'Escòcia de la Unió Europea seria directe i en l'interès nacional de Dinamarca , d'acord amb els docents danesos i els polítics . En una sèrie d'entrevistes exclusives amb Col · lectiu Nacional , membres del govern , l'oposició i els acadèmics de la Universitat de Copenhaguen han deixat clar que Escòcia seria benvinguda a les organitzacions internacionals . Això segueix a comentaris de suport del nou primer ministre d'Islàndia , que va dir que Islàndi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
1 de desembre de 2013, 11.20 h

Segons “naciodigital.cat”, el Directe es periodismo-escombraria.
Inicio cita literal
“Al final, entre les preguntes del públic, descobreixo molta gent realment crispada per una peça de periodisme-escombreria que s'inventa unes declaracions falses del mateix Cañas en les quals, suposadament, s'autoinculpa de -efectivament- terrorisme. És dur comprovar que això ho han llegit cent mil persones”
Fin cita literal
Font de dades: nacio.cot
El hedor que emana el Directe.cat es tal que ha l... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
mario fletxa barna
1 de desembre de 2013, 10.13 h

Ès igual per on entri la democràcia versus la dictadura de les majories absolutes, ja està bé que els valencians reaccionim, benvinguts a la democràcia companys per la via que sigui, però la claror és important per veure-hi clar i canviar el model corrupte i destructor de sentiments i diners.
PER TOTS, ENDAVANT VALENCIANS!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Ermessenda de Solsona fletxa Sant Llorenç de Morunys
1 de desembre de 2013, 01.34 h