El digital dels que votaran #SíSí. N. 3749. Dijous, 17 d'agost de 2017 01:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dilluns, 9 de desembre de 2013 10:30 h

Rivera explica a la televisió espanyola com de nazis som els catalans

Es ven com el “Kennedy espanyol” mentre acusa el govern de fer propaganda i d’atiar l’odi contra Espanya i als mitjans públics catalans de ser-ne l’altaveu.

Comentaris 67  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

En una entrevista a “Los desayunos de TVE” , el president de Ciutadans, Albert Rivera, ha explicat que el Simposi “Espanya contra Catalunya” és una barbaritat sense contingut objectiu i que a Catalunya cada dia n’hi ha una com aquesta, “cada dia mitjans de comunicació públics atien l’odi contra Espanya”, i fins i tot, es troba els libres de text. Rivera ha citat Charles de Gaulle per equiparar el nacionalisme català al nazisme: “Patriotisme es quan l’amor al teu poble és el primer, nacionalisme quan l’odi pels altres és el primer”, ha dit, i ha afegit que el govern fa propaganda i explica falsedats com l’Espanya ens roba, que forma part del tipus d’odi que intenten aixecar en contra d’Espanya, mentre demanen diners al FLA o “titllen Montoro de “macarra” com va fer Homs”. 

Comparteix
   


Etiquetes
La “mania” dels espanyols als catalans és normal
 
En aquest context de barbaritats i de generar odi contra Espanya, mentre Catalunya s’aprofita dels recursos d’Espanya,  és normal que els espanyols tingui mania a Catalunya i no la comprenguin, ha sentenciat Rivera.
 
Rivera el “ mega estadista”  
 
Rivera suau en les formes quan parla del seu projecte polític a Espanya, ha citat a Kennedy i de Gaulle, i ha reivindicat les figures de Martin Luther King i Mandela, les maneres educades i suaus però han deixat pas a la demagògia barata i a les paraules que equiparen al govern al nazisme i als catalans a una colla de xais.
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#69

Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#68
10 de desembre de 2013, 19.35 h

La revisora d'un Talgo fa baixar un avi i un nét per ser “catalans”
La dona obliga un veí de Girona de 72 anys i el seu nét, de 4, a baixar del tren a Montcada i Reixach després de dir-los que “tinc mania als catalans, i ara, pels meus collons que baixareu”
Un veí de Girona va presentar divendres una queixa a Renfe perquè, segons explica, una revisora del tren els va fer baixar, a ell i al seu nét de quatre anys, dijous, mentre els deia en castellà: “Tinc mania als catalans, i... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#67
10 de desembre de 2013, 17.41 h

FASE 2:
PEL QUE FA AL SIMPOSI EL REPTO A QUE DIGUI, UN COP REALITZAT QUINA MENTIDA S'HA DIT I SI ES EL CAS QUE ES FACI UN DEBAT PUBLIC A TOTES LES TELEVISIONS QUE VULGUI AMB EXPERTS D'AMBDOS BANDOLS.
POT SER QUANT ET ROBEN AMB LA LLEI A LA MÀ TINGUI UN ALTRE NOM, PERÒ EL MAL COMÉS ÉS EL MATEIX. I SI ESPANYA NO ENS CAU BÉ A TOTS ELS CATALANS NO LI EXTRANYI DESPRÉS DE TOT EL QUE LI ESTIC EXPOSANT. M'acusarà de fomentar l'odi però penso que l'intenció d'Espanya des d'abans de 1714 (record... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#66
10 de desembre de 2013, 17.40 h

FASE 1

Senyor Ribera tingui una mica més de Relativitat. Per a molts catalans es vosté i el seu partit qui fomenta l'odi. Qui va començar a dividir la societat catalana i a enfrontar-la. Això ho va fer atacant i fent-se la victima en una qüestió en que la societat catalana tenia i té molt de conscens, com es la inmersió lingüística a les escoles. Però no, Va apareixer vosté dient que aquest conscens era una imposició. I quant el poble de Catalunya ha tornat a refrendar a les urne... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#65
10 de desembre de 2013, 15.32 h

#55 ¿Catalunya expulsada de la UE? El més important seria seguir participant en l’espai econòmic europeu, i Espanya no ho podria evitar RAMON TREMOSA destacava dimarts passat una resposta de la Comissió Europea a una pregunta parlamentària meva. La CE ara finalment contesta com el PP i el PSOE fa temps que li demanen: «Si una part d’un país esdevé un nou Estat independent passaria a ser un tercer país i els tractats hi deixarien de ser d’aplicació». Anem a pams.
La CE m’ha ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#64
LA VERITAT NOMÉS TÉ UNA CARA fletxa i aquesta cara mai no ha estat CASTELLANA.
10 de desembre de 2013, 15.32 h



#63 Tu, MiGuel, premi Nobel del cretinisme: et penses que dir "TITELLES" als governs de Madrid és un insult ? ? ? ? ! ! ! . . . no ets capaç de comprendre que es tracta d'una DESCRIPCIÓ OBJECTIVA I EXACTÍSSIMA ? ? ?

Doncs si no ets capaç d'entendre-ho, és que et falta APRENDRE MOLTES COSES.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#63
Miquel fletxa Barcelona
10 de desembre de 2013, 13.45 h

#11 Chico se te ve muy amargado. Alegrarte la vida, sin insultar ni menospreciar a nadie, debe ser muy difícil para ti, verdad?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
El món ho ha de saber fletxa INTERNACIONALITZEM la nostra lluita
10 de desembre de 2013, 13.29 h

http://www.youtube.com/watch?v=OsZxDf6pZM0

Ens bombardegen cada 50 anys, aboleixen les nostres institucions,afusellen presidents, prohibeixen la llengua, saquegen ininterrompudament...

I per als nacionalistes espanyols explicar-ho és incitar a l'odi... Ja se sap que el vencedor mai vol que el vençut tingui consciència pròpia. No volen arguents, no volen raons, ni democràcia, Només volen perpetuar la dominació.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
10 de desembre de 2013, 13.21 h

HACEMOS UN LLAMAMIENTO A TODOS LOS ANTIFASCISTAS Y DEMÓCRATAS A TOMAR LAS CALLES PARA EXPRESAR EL DESEO DE CAMBIO DE UN SISTEMA FOSILIZADO Y ANTICUADO QUE SOSTIENE PRIVILEGIOS Y ATACA A LOS PUEBLOS PARA TENERLOS SOMETIDOS BAJO EL YUGO ESPAÑOL. PEDIMOS QUE TODA LA CIUDADANIA DE LOS PUEBLOS OCUPADOS DEMUESTRE EN MANIFESTACIONES Y TODO TIPO DE ACTOS SU RECHAZO A UNA CONSTITUCION OBSOLETA QUE SOLO PERSIGUE MANTENER PRIVILEGIOS,CASTAS,Y TODO TIPO DE SISTEMAS QUE VAN CONTRA LOS DERECHOS DE LA CIUDA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
10 de desembre de 2013, 13.19 h

No desqualifiqueu al tal Puig, no val la pena, es retrata solet i ja demostra de quina mena de evacuació està fet.