El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dilluns, 11 de desembre de 2017 18:08 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Más vol votar sí a la independència #preguntanormal

Ho diu el president de la Generalitat en una entrevista concedida als promotors del joc “La Puta i la Ramoneta”

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

A la pregunta, vostè apareix en la carta de l’independentista, com s’hi sent en aquesta carta?el president Mas contesta: M’hi sento còmode. En algunes ocasions he dit que si algun dia hi ha un referèndum i es pot votar perquè Catalunya sigui un estat, un estat també independent, jo votaré que sí – personalment, Artur Mas i Gavarró. Això ho he dit moltes vegades i de fet quan hi va haver aquella consulta informal del món municipal jo vaig anar a votar i vaig votar que sí. No me n’amago.



Comparteix
   


Etiquetes
Ja pots jugar a la Puta i la Ramoneta
 
"Fem el joc de la Puta i la Ramoneta perquè tu puguis fer-ho i els polítics ja no ho facin més"

Com s’hi juga: El joc es basa en diferents papers polítics. Cadascú té el seu objectiu. L’independentista vol sumar punts per a la independència, l’espanyolista vol restar punts a Catalunya, l’autonomista vol que les forces quedin empatades perquè tot continuï igual. És un joc de sumes i restes en què cal vista, habilitat i picardia, un joc fet des d’una perspectiva catalana. Els jugadors miraran de fer aliances i negociar. Entre ronda i ronda, poden passar tota mena de fets polítics. Des del destapament d’un cas de corrupció fins a adonar-te que han tornar a fer el peix al cove.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
eli fletxa sabadell
12 de desembre de 2013, 15.47 h

Que no pateixi ningú , que ja tenim data de consulta, i amb una pregunta ben fàil i concreta , una vegada més recomano que les forces les guardem pel que ens interessa a tots


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
12 de desembre de 2013, 12.25 h

Comunicado de la Resistencia : a los españoles: desde la Resistencia al invasor español,luchamos por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,que quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su fu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
12 de desembre de 2013, 12.01 h


#16 Ja t'he dit que n'hi ha prou amb que s'animi la teva dona quan el ví veu que tu has sortit i ell entra amb l'aparell a la mà.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
12 de desembre de 2013, 11.21 h



Animaros que para el 28 de Diciembre (Santos Inocentes) el MaSS os dara fecha y pregunta de la charlotada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
atlasac fletxa Vila-real
12 de desembre de 2013, 10.10 h

NO SIGUEM INDEPENDENTISTES.....
Que ho siguin ells!!!. nosaltres sols demanarem que la GENERALITAT de CATALUNYA modifiqui la CONSTITUCIÓ que ELLS tant volen i allà a on diu CASTELLA i el CASTELLA canvie per CATALUNYA i el CATALA és poc oi? i que dure uns 40 anys.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
atlasac fletxa Vila-real
12 de desembre de 2013, 10.10 h

NO SIGUEM INDEPENDENTISTES.....
Que ho siguin ells!!!. nosaltres sols demanarem que la GENERALITAT de CATALUNYA modifiqui la CONSTITUCIÓ que ELLS tant volen i allà a on diu CASTELLA i el CASTELLA canvie per CATALUNYA i el CATALA és poc oi? i que dure uns 40 anys.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Quan l'ARAGONESITA TÉ LA REGLA, ES POSA pesadíssima fletxa repetint com una HISTÈRICA les CRETINADES de sempre.
12 de desembre de 2013, 07.49 h






Aragonesita, que encara no has trobat cap home que et dediqui les seves "atencions", oi mariconeta?

Des que fa una mesos vares demanar al President Mas que et toqués els genitals, cada vegada has anat de mal en pitjor, pobreta.








Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
12 de desembre de 2013, 07.37 h

#6
Segons “naciodigital.cat”, el Directe es periodismo-escombraria.
Inicio cita literal
“Al final, entre les preguntes del públic, descobreixo molta gent realment crispada per una peça de periodisme-escombreria que s'inventa unes declaracions falses del mateix Cañas en les quals, suposadament, s'autoinculpa de -efectivament- terrorisme. És dur comprovar que això ho han llegit cent mil persones”
Fin cita literal
Font de dades: nacio.cot
El hedor que emana el Directe.cat es tal que ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
12 de desembre de 2013, 00.52 h

ARTUR MAS ...SI BEUS NO PARLIS Mai podras DIR SI ... si abans no fas LA PREGUNTA ..Recorden a Joan Carretero Artur Mas DIR .. SI .. SENSE FER LA PREGUNTA ES SER IDIOTA ... Voldir que no tindras que dir SI per que ja no faras mai la pregunta veritat .


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
12 de desembre de 2013, 00.29 h

C.I.U. No vol fer la pregunta pero si don SUPORT AL GOVERNT ESPANYOL DE RAJOY Perdonar més poder policial alos Vijilantes Hosigui retallar més les nostres llibertats cada dia aixo se sembré més a una Dictadura que no pas a una Democracia ARTUR MAS Y RAJOY es beu es posen de acord per moltes coses encara a MADRID ..No será aquesta el motiu de allarga fer la pregunta ?