El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 15:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Cultura doble fletxa

Ui quina por, una urna plena de vots catalans!

Quim Vila anima el Nadal amb una colla de "Nadales pel Dret a Decidir...SÍ-SÍ!!!

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El músic i humorista de Moià, Quim Vila, ha adaptat una colla de nadales tradicionals i ha creat les “Nadales pel Dret a Decidir...Sí-Sí!!!” . Ui quina por, una urna plena de vots catalans! Què ens ven el govern d’Espanya? FUM, FUM, FUM... comença la tradicional nadala en adaptada per Vila, a més del  Fum Fum Fum, es poden escoltar on line o descarregar el CD gratis les composicions: El Que Va A Errar (El Rabadà), S'han Renyit (Santa Nit), El Novembre El Cor Gelat (El desembre congelat),  Esbotza tot cantant (Les 12 van tocant), Vull Ensenyar A Voler Un Estat...,Un País Normal (Nadal Blanc),  Ja Som Tota Una Penya (Allà a sota una penya...), i Ara toca Independència Remix.



Comparteix
   


Etiquetes




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
B.Urleta fletxa estat esPPanyol = FANFARRONERIA INCOMPETENT, ENGANY, CORRUPCIÓ = simulacre d’estat de dret = paròdia esperpèntica de democràcia
21 de desembre de 2013, 23.16 h




#11 El que SÍ que seria una bona notícia per a nosaltres, ANACLETO ARAGONESES, seria saber que FINALMENT HAS DECIDIT RENTAR-TE EL CUL i DEIXAR DE DESPRENDRE EL TUF INSUPORTABLE DE CADÀVER PODRIT QUE EXHALES ALLÀ ON VAS.

(i si de passada t'espolsessis l'abundant CASPA que fa blanquejar els teus cabells, MILLOR QUE MILLOR !)


huah huAH HUAH HUUAAH HHUUAAHH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! ! ! !





Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
21 de desembre de 2013, 22.19 h

Buenas noticias para vosotros, paletos. Mañana, la parienta y un servidor nos vamos a Phuket a pasar 15 dias. No volveréis a saber de mí hasta el 3 de enero. No hay nadie en el “servisio” para ocupar este puesto así que os quedareis sin saber la verdad por unos días y podréis regodearos en este lodazal de mentiras y manipulaciones de mentes NAZionalistas (es decir, retrasadas).
Mi marcha (temporal, repito, no os hagáis ilusiones) junto con la charlotada del MaSS de la pretendida con... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
joan fletxa Reus
21 de desembre de 2013, 20.05 h

DENUNCIA:
si algú és baixa el CD "gratis"
esta subscrivint fins a 25 SMS al mes a 1.45 € cadascun.
un TIMO con conocimiento del Directe? i del cantant?
Bones Festes, i al aguait amb els TIMADORS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
L.Mental fletxa Empordà, CATALUNYA, PAÏSOS CATALANS, Europa.
20 de desembre de 2013, 19.51 h





#3 #4 #5 .Aquest parell de CRETINS IMPRESENTABLES ens estan insultant. Venen a dir que tots nosaltres catalans som idiotes i ens empassem les burdes cretinades que ells s'empatollen amb l' "assessorament" de la premsa madrilenya "no gens parcial, totalment objectiva". . .

A mi no m'agrada que m'insultin indirectament com fan ells, presuposant que sóc idiota. És una manera d'insultar covarda, digna d'aquesta gentussa innoble. Prefereixo l'insult clar, a la cara. Però què hi farem, si... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Rotund Categòric fletxa der zorn des spanienistus
20 de desembre de 2013, 19.46 h



#3
#4
#5 .b o r r a t x o s ! ! ! B O R R A T XO S ! ! ! !


QUE ELS TANQUIN, QUE ESTAN BOJOS COM UN LLUM ! ! !












Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Rotund Categòric fletxa der zorn des spanienistus
20 de desembre de 2013, 19.43 h



#3
#5 Us sembla que són hores d'anar borratxos pel món? Amb tant d'alcohol a la panxa, ara ja no sopareu. Però ja veureu demà quines DIARRÉES (físiques vull dir, les mentals les teniu contínuament)

huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! ! (això a modo de signatura)







Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
bejota pijota & Anacleto aragoneses en comandita fletxa Lolailolailolandia españistanés
20 de desembre de 2013, 19.39 h





142 984 empresas multinacionales han decidido abandonar Cataruñia por el tema ese de la indipendensia.

La economia ePPanñiola en 2268 superará a las de USA, la China, el Japong y Alemania juntas, y si no sus lo creeis, catlanes incredulos, el tiempo sus lo demostrará.

Y haora una copita de anís El Mono, pa compensar el isfuerso de nuetras niuronas.





Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
20 de desembre de 2013, 17.01 h

España cierra su última emisión de deuda colocando los bonos a cinco años más baratos desde 2005.
El Tesoro Público ha captado en su última subasta de deuda del año 2.541 millones de euros en bonos a cinco y diez años, emisión que ha seguido la tónica de los últimos meses y se ha realizado con un menor interés que en anteriores ocasiones.
Y MIENTRAS TANTO LA DEUDA PUBLICA DE LA REGION CATALANA NO LA ACEPTA NADIE Y ESPAÑA HA TENIDO QUE PRESTARLES DINERO PARA PAGAR LOS INTERESES DE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
bejota fletxa Barcelona
20 de desembre de 2013, 13.55 h

La alemana Montblanc ha decidido, como otras compañías, abandonar su sede en Barcelona para instalarse en Madrid. Solo una semana después de que Artur Mas anunciara la pregunta de la consulta, el grupo de productos de lujo anuncia su traslado para, dicen, centralizar recursos en una sola sede.

N.B.LES EMPRESES MARXAN. (VEURE EL QUEBEC)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
20 de desembre de 2013, 13.45 h

En 2033 seremos más ricos que los franceses y rozaremos el PIB per cápita alemán
España no volverá crecer al ritmo de antes de la crisis en las próximas dos décadas. Según un informe de PwC, el PIB español acumulará un crecimiento del 42%, por delante de otros países europeos, como Francia o Alemania. Esto supone un ritmo de avance anual de una media del 2%. Frente a este flojo ritmo, la economía china habrá crecido un 180% dentro de dos décadas y EEUU, un 58%.

Este ritmo de crec... Llegir més