El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 16:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Obama no negarà el dret de Catalunya a l’autodeterminació #RajoyEEUU

Malgrat els esforços del govern espanyol d’aconseguir un pronunciament de l’administració americana contra el procés sobiranista català, la neutralitat americana s’imposa

Comentaris 109  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 31 vots )
carregant Carregant

El principal objectiu de la desitjada entrevista de Rajoy amb Obama a part de l’ego personal era aconseguir una declaració de l’administració americana carregant contra les aventures secessionistes catalanes, malgrat que ho intentaran fins al final i intoxicaran mitjançant els seus mitjans la realitat s’acaba imposant i si els EUA van imposar el reconeixement de Kosovo, com no acceptaran una Catalunya independent. 

Comparteix
   


Etiquetes
Malgrat que neguen que parlaran de Catalunya, la veritat és que l’administració Obama ho considera un punt interessant

El govern Rajoy al comprovar que l’administració Obama no es vol mullar sobre el tema català ha derivat l’objectiu cap al tema econòmic i s’ha fet acompanyar en el viatge per una bona colla de representants de les empreses de l’IBEX 35 en un intent de suavitzar les imatges negatives de les empreses espanyoles després de l’escàndol de SACYR a les obres del Canal de Panamà.

La Marca Espanya té molt poca credibilitat als EUA

No és només el cas de SACYR, són també els problemes d’altres empreses i la poca credibilitat del sistema espanyol de compromisos que donen una imatge d’Espanya que els americans veuen amb possibilitats de poder aprofitar en benefici propi.   



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
14 de gener de 2014, 16.58 h

http://www.youtube.com/watch?v=RYisZZ8vhpM

persones d'arreu del món graben un vídeo, es presenten i expliquen que donen suport a Catalunya i al referèndum d'independència.

GUANYANT-nos el suport de l'opinió pública internacional. GUANYEM la independència.

DEMOCRÀCIA i LLIBERTAT Sí i Sí


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
13 de gener de 2014, 21.15 h

#Marca Alemania.Alemania también despilfarra
Retrasos y sobrecostes en aeropuertos, óperas y estaciones no siempre útiles. La Filarmónica del Elba, en Hamburgo, debía abrir en 2010 y sigue en obras con un coste que ha pasado de 77 millones a 789.
En voz baja, casi en susurro, el alcalde de Berlín, Klaus Wowereit, lo ha dicho: el nuevo aeropuerto de Berlín-Brandemburgo tampoco se inaugurará en el 2014. Han sido tantas las alteraciones del acontecimiento y tantos los incrementos en la eva... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
13 de gener de 2014, 13.29 h

COMUNICADO DE LA RESISTENCIA :

Ante la demostración democrática a la que hemos asistido en Bilbao,donde los partidos politicos más representativos de la sociedad vasca han pedido la puesta en libertad inmediata y el derecho de los presoso politicos vascos, QUEREMOS desde la Resistencia ,mostrar nuestro más sincero y entusiasta apoyo a este tipo de muestras ciudadanas de solidaridad y unidad de todos los independentistas y nacionalistas de las zonas ocupadas por el Estado español.

Desde h... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
jud fletxa Amposta
13 de gener de 2014, 11.10 h

Deu meu despres de llegir tots aquests comentaris pregunto i els catalans no som pas intolerants en les altres cultures del mon no? Ja que aquest senyor no ens por ni veure mes te una fobia als catalans que aixo no pot ser bo, deixem-nos d,histories i no ens fiquem ala nivells antidemocratics d,un país el qual no ens vol i ens crítica i votem el dia que toqui, i mireu jo soc d,Erc pero tambe penso que el nostre president fa el que ha de fer, estem transmeten per primer cop al mon el que pensa... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
B.Urleta fletxa estat esPPanyol = FANFARRONERIA INCOMPETENT, ENGANY, CORRUPCIÓ, FRANQUISME CASPÓS= simulacre d’estat de dret = paròdia esperpèntica de democràcia
13 de gener de 2014, 07.59 h




#103 No et pensis que et renyo, CLETO ARAGONESES, no, jo no et vull fer sentir malament, jo t'aconsello pel teu propi bé.

Si ets capaç de deixar l'ANÍS EL MONO, a més d'amillorar la teva salut física (delicada com tu saps molt bé, ja per herència materna) a més a més no faras tant el ridícul amb aquestes increïbles confessions com la de #98 que ara voldries fer creure que no has escrit tu.

Apa, maco, no et posis nerviós ni ploris ni res de tot això. Simplement tingues volunt... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
B.Urleta fletxa estat esPPanyol = FANFARRONERIA INCOMPETENT, ENGANY, CORRUPCIÓ, FRANQUISME CASPÓS= simulacre d’estat de dret = paròdia esperpèntica de democràcia
13 de gener de 2014, 07.54 h




#103 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ! ! ! ! ! ! !

CLETOOOOOOOOOOO ! ! ! . . . CLETO ARAGONESEEEEEEES ! ! ! . . . altra vegada t'has pres una copeta d'ANÍS EL MONO ? ? ? ! ! !

Que no te tinc dit i REPETIT que no beguis més, que l'etanol (C2H5OH) de l'anís SE'T POSA MALAMENT i veus fantasmes i "ansianus" i tota mena d'al.lucinacions que no et deixen dormir?

No t'ho he dit deu vegades, eing? eing? CONTESTA ! ! NO T'HO HE DIT I REPETIT ?

Ja veuràs, ja, el teu fetge i els teus ronyons de c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
13 de gener de 2014, 07.48 h

#102 ! Anda , viejo salido y tarado !
Todos sabemos que ese texto lo has escrito tu , imbécil


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
B.Urleta fletxa estat esPPanyol = FANFARRONERIA INCOMPETENT, ENGANY, CORRUPCIÓ, FRANQUISME CASPÓS= simulacre d’estat de dret = paròdia esperpèntica de democràcia
13 de gener de 2014, 06.54 h



#98 Veiam, Cleto Aragoneses, no te tinc dit que aquestes "confessions" que fas quan has pres una copeta d'ANÍS EL MONO, són INDECENTES i EXTEMPORÀNIES ? No te tinc dit que TE LES GUARDIS PER A TU, que nosaltres no n'hem de fer res de les teves relacions conjugals, que pertanyen a la més estricta INTIMITAT de la parella, i que no s'han d'anar ESBOMBANT pel món com si diguessis bon dia ? ? ? ! ! !

I si la teva dona s'alegra l'entrecuix amb el veí del pis de sota, . . . no serà que tu n... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Irene fletxa Barcelona
13 de gener de 2014, 05.00 h

#98 Entonces tienes un problema con tu mujer.....