directe ! a La República. N. 4026. Dilluns, 21 de maig de 2018 04:50 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Acolloniment general entre la parentela del Borbó

La família del rei veu com la immunitat amb que han fet negocis durant dècades s’esvaeix i temen que la imputació de la infanta obri la porta a remenar entre els seus negocis opacs

Comentaris 28  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

Durant dècades el monarca, la seva parentela i alts càrrecs de la casa del rei han fet negocis amb el bo i millor de l’empresariat sense escrúpols del regne d’Espanya, amb qui sovint s’han fet la foto i alguns han acabat encausats i condemnats per corrupció. Un dels punts foscos dels negocis dels borbons és la SICAV presidida per la germana del rei on hi participen de manera activa 5 fills d’aquesta, un dels quals ha rebut una bufetada judicial de gran magnitud. Hi ha la teoria que diu que la família del rei, i entre ells Urdangarín, van aprendre l’estil de fer negocis del monarca, només que, el Borbó és immune gràcies a la constitució, i encara és hora que doni explicacions sobre la seva fortuna privada.

Comparteix
   


Etiquetes
Una SICAV molt borbònica sota sospita
 
La germana del rei, Pilar de Borbó, presideix una SICAV -societat d’inversió col·lectiva-, Labiernag 2000, amb un patrimoni de més de 4,5 milions d’euros el 2011, la SICAV sovint han estat utilitzades per les grans fortunes com a instruments per pagar els mínims impostos. En aquest cas, tal com explicava Mèdiacat, l’any 2010, Labiernag 2000 no va pagar ni un cèntim d’impost de societats i el 2009 menys de 1.000 euros, tot i haver-ne guanyat gairebé 400.000. A més el capital de l’aquesta empresa de la parentela del Borbó és d’origen desconegut i hi participen com a accionistes coneguts els cinc fills de la germana del rei. Segons el Mundo, Pilar de Borbó i els seus cinc fills s’han retirat fa pocs dies del consell d’administració de la seva SICAV  i des de fa mesos la seva societat s’ha descapitalitzat prop d’un 30%.
 
Un macrocomplex d’oci que vulnera les normes europees que s’haurà d’enderrocar
 
Beltrán Gómez Acebo, nebot del rei, acaba de patir un revés judicial ja que el Tribunal Supremo ha ordenat enderrocar una urbanización de luxe, isla de Valdecañas, a l’embassament del mateix nom a Càceres que es va fer d eforma il.legal en uns terrenys de la Xarxa Natura 2000. La urbanizació situada a 164 kilòmetres de Madrid, inclou dos hotele, 300 cases, apartamento, camp de golf i platja artificial on ja s’han invertit 130 milions d’euros dels 200 milions previstos.
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#28
Mercè fletxa Barcelona
12 de febrer de 2014, 18.15 h

Lo de que la familia reial està acollonida, es real o es una suposició? Perquè jo els voldria tant realment acollonits que marxessin de Catalunya d'una punyetera vegada!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
B.Urleta fletxa ANACLETA - ROSITA ARAGONESES = atufa a estercolero
11 de febrer de 2014, 19.02 h





#26 ANACLETAAAAAAA ! ! qué es esa PEDORRETAAAA, ANACLETA ARAGONESES, LA PALETA CATETA ANALFABETA QUE NO SE LAVA EL CHICHI DESDE HACE MESES?

huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! !



(això va pels comentaris que em dediques amb un nick diferent de l'habitual, reineta gallineta)




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
11 de febrer de 2014, 13.50 h

EL SOUFFLE NAZIONALISTA VA A EMPEZAR A DESINFLARSE. . . .


Directius alemanys residents a Catalunya, contra la independència
La Declaració de Barcelona assegura que una Catalunya independent portaria “nefastes conseqüències per a l'economia catalana” i “alerta dels perills d'un fervor nacionalista que en el darrer segle ha portat sofriments immensurables sobre Europa”

Una seixantena d'empresaris, executius i directius alemanys que viuen a Catalunya ha presentat aquest matí la De... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Synera fletxa Barcelona
10 de febrer de 2014, 21.49 h

Us recomano llegir l'ùltim article del blog www.monsieurdevoltairewordpress.com anomenat "El problema no es Cataluña, es España ". Entenc que retrata el proces. A més amb un aire, amb un to, d"alló més irònic i elegant. Evidentment, és Voltaire!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
En Capablanca fletxa Serra de l´Obac
10 de febrer de 2014, 17.24 h

Tallem-los els "borbons" d´una punyetera vegada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Tallem amb el franquisme fletxa VISCA LA REPÚBLICA CATALANA ((*((
10 de febrer de 2014, 16.23 h

Que ningú deixi l'estelada al calaix recollint pols! Lluïm-les i que tot el món ho vegi.

Que tot el món ho sàpiga, Catalunya vol viure en llibertat! FREEDOM FOR CATALONIA

Estelades al balcó fins a l'alliberació.

Queden dos-cents setanta-dos dies per al 9-11-2014

INDEPENDENCE DAY


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
10 de febrer de 2014, 14.15 h

#21 ! JODER , QUE TONTO ERES !


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
10 de febrer de 2014, 12.54 h

Comunicado de la Resistencia :

a los españoles:
desde la Resistencia al invasor español,luchamo s por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,q ue quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc
iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su... Llegir més