El digital dels que votaran #SíSí. N. 3868. Dimecres, 13 de desembre de 2017 12:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Vols que @BarackObama rebi l’InformeCAT?

Un any més la Plataforma per la Llengua ha elaborat l’InformeCAT, l’informe anual sobre l’estat del català i el volen fer arribar a 200 personalitats mundials, els vols ajudar?

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

Es tracta d’un document que mostra una panoràmica sobre l’estat del català a través d’un recull de 50 dades i que vol ser un termòmetre sobre l’evolució de la llengua. El treball es farà públic a finals d’aquest mes, però podeu veure aquí l’InformeCAT 2013 . Aquest any, però, la Plataforma per la Llengua vol anar un pas més enllà i per això s’ha proposat enviar aquest document de referència a diverses personalitats polítiques de tot el món perquè vegin la vitalitat de la llengua catalana malgrat les ofensives a què està sotmesa. “Vols que líders mundials com Barack Obama o Ban ki Moon rebin l’InformeCAT? Doncs necessitem la teva ajuda!”.

Comparteix
   


Etiquetes
Cal enviar un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 i col·laboraràs amb 1,45€ a la campanya

La Plataforma per la Llengua necessita aquesta ajuda per traduir i adaptar el document a l’’anglès i fer l’enviament. Entre altres rebran l’InformeCAT Viviane Reding, Durao Barroso, Martin Schulz, Van Rompuy, Alex Salmond, David Cameron, Nick Clegg, Ed Miliband, Hillary Clinton, Jim Yong Kim i Irina Bokova, entre d’altres fins a arribar a una llista de més de 200 personalitats. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Més de 80.000 visites en 5 dies! fletxa ......................
22 de març de 2014, 16.36 h

http://www.youtube.com/watch?v=CDwIYNXI5IM

Ja han vist aquest vídeo més de 80.000 persones i això només en pocs dies! Difonguem-lo més i més sobretot entre els nostres amics anglòfons.
Que se sàpiga CATALONIA IS READY FOR INDEPENDENCE i no pararem fins aconseguir-ho FREEDOM FOR CATALONIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Synera fletxa Barcelona
20 de març de 2014, 15.33 h

DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI

FETS:

I) Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest poble

- Declarem que en una societ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Felix fletxa Flix
20 de març de 2014, 14.59 h

#5 parlant d´imbecils...... com et va el dia avui?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
20 de març de 2014, 13.37 h

Un diplomàtic creu que el procés català pot dur a la III Guerra Mundial.L'exambaixador canadenc davant l'OCDE Kimon Valaskakis alerta que l'actual onada de processos independentistes existents arreu del món, com el català, l'escocès, el de Crimea o el del Quebec, poden acabar provocant la III Guerra Mundial.Així ho assegura en un un article al Huffington Post, en què sosté que "la 'balcanització' de l'est i el sud d'Europa després de la I Guerra Mundial va conduir cap a la II Guerra ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Jaume fletxa Esplugues
20 de març de 2014, 12.40 h

#5
#3 Pocavergonya , mentider ,i borratxo. Amb poca capacitat per fer la elecció apropiada per enmonarse.........


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
B.Urleta fletxa Els de Ciudad-ANOS són o no són marr-ANOS?
20 de març de 2014, 10.48 h




#14 ANACLETA ARAGONESES: en una cosa tens raò: igual que tu guardes els teus CASPOSOS COMENTARIS CRETINS per a poder-los repetir estùpidament, jo guardo alguns errors vostres, dels franquistes disfressats, per a poder-vos AVERGONYIR.

Per exemple, l'enllaç de quan vares escriure "coHartar" amb hac, demostrant ser una PALETA CATETA ANALFABETA,:

comentari 65 de http:/... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
20 de març de 2014, 09.28 h


F.Iblo, B.Urleta,Basili Roca, Ernest Camps o cualquiera de los muchos nicks que usas o usurpas: Es enfermizo y digno de conmiseracion el hecho de que mantengas control y registro de posibles nombres, nicks, comentarios pasados, etc. http://www.directe.cat/noticia/339486/girauta-ajuda-a-canas-a-muntar-lulster-que-os-vais-a-cagar
Es la prueba fehaciente de que tu vida ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
20 de març de 2014, 02.24 h

http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg
http://www.elblogdesociales.com/wp-content/uploads/2010/07/europa1000.jpg


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
20 de març de 2014, 00.12 h

DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI

FETS:

I) Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest poble

- Declarem que en una societ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
B.Urleta fletxa l'ANACLETA ARAGONESA = PALETA SIN FRONTERAS (vol dir que a qualsevol país segueix essent una PALETA CATETA ANALFABETA)
19 de març de 2014, 21.46 h






#8 Tu, PALETA ANALFABETA ANACLETA ARAGONESETA SIN FRONTERAS, no "coHartis" l'expressió de fàstic de la gent que et llegeix.