El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 08:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Sala i Martín creu que la dona que va agredir Navarro “és la seva amant"

Fins que aquesta dona no parli tant bona és la teoria de Navarro, que acusa el procés, com la que va ser la seva amant argumenta el professor a RAC1

Comentaris 54  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 26 vots )
carregant Carregant

L’economista Xavier Sala i Martín ha explicat la seva teoria sobre l’agressió a Pere Navarro. "La meva teoria és que la dona que va agredir el Primer Secretari del PSC, Pere Navarro, és la seva amant" ha assegurat a RAC1, i ha afegit: “La dona va dir a Navarro quan li va clavar la plantofada: ‘Tu ja saps perquè te la foto’. Ell diu que és per culpa de Catalunya, jo li dic que és la seva amant. Fins que aquesta dona no parli tant bona és una teoria com l’altra”, ha defensat Sala i Martín, alhora que ha lamentat “qualsevol tipus de violència, sense cap prova, immediatament és per culpa del procés”.

Comparteix
   


Etiquetes
9 dies sense notícies de la #Tietaborroka
 
El professor de Columbia ha explicat que l’estratègia del PP  i Rajoy per frenar el procés primer va ser riure-se’n per després atiar la por amb prediccions de catàstrofes mil·lenàries, i ara “sembla que volen dir que no podem votar perquè som una colla de violents”. El que confirmaria que la via Ulster està en marxa. Per altra banda, Pere Navarro avui en una entrevista a RNE ha tornat a insistir que l’agressió que va patir “és símptoma d’un clima de crispació que creix”. Fins que no s’escateixi qui és l’autora de la plantofada i el motiu, Navarro té carta blanca per acusar el procés sobiranista de crispar la societat catalana, per això el gest de Sala i Martín posant en evidència aquest fet és lloable.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#55
Jaume fletxa Barcelona
9 de maig de 2014, 16.39 h

CLOONEY-NAVARRO, DONES i CLATELLOTS

A la campanya electoral pasada, algún humorista va dir que el Peret Navarro s'asemblava (???) al George Clooney. Potser tenía raó i el Sr Clooney-Navarro anirà rebent bolets i clatellots de part de totes les seves 'conquestes' a les queha anat deixant a la cuneta. Ves per on!!! Amb aquesta cara d'escolanet al final resultarà, si en Sala-i-Martín té raó, que el Peret Navarro és tot un CONQUISTADOR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
Jaume fletxa Barcelona
9 de maig de 2014, 16.34 h

POBRE ARAGONESES; COM SEMPRE UN INDOCUMENTAT.

Un paio que MAI ha admés que es va equivocar fent morir al gran Antoni de Villarroel, heroi de la defensa de Barcelona el 1714, a Viena el 1742 i no a La Corunya el 1726 després d'haver estat ex-carcerat degut a la Pau de Viena (1725), com voleu que sàpiga qui era Nefertiti (ell posa Nerfertiti), o bé Nefertari, Neferuter, Neferkamer, Neferneferuatón, Meriatum, Merira, Neferneferura, Nefercandemor, Neferpecadordelapradera, etc,..

Deixeu-lo po... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
Synera fletxa Barcelona
7 de maig de 2014, 19.54 h

DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
ALS USA ELS HI HA ANAT MOLT BÉ

FETS:

I) Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest pob... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
Claudi Segon fletxa Barcelona
7 de maig de 2014, 14.01 h

No vull fer-me el llest, però aquesta possibilitat és la primera que se'm va acudir quan l'inici de la notícia era que el Sr. Navarro havia procurat que la senyora de la carícia s'esmunyis entre la gent en lloc de detenir-la i identificar-la. Sala i Martin amb el pes del seu prestigi ha pogut plantejar-ho . A mi i a qualsevol ciutadà ras no se'ns hagués fet cap cas. És un supòsit tan coherent i respectable com qualsevol altre i s''ajusta a la lògica dels fets coneguts.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
7 de maig de 2014, 13.07 h

#50 Ja, ja, ja, ja, ja. Si no ets més imbècil, és perquè no t'entrenes. Entrena't bé que potser un dia arribaràs a ser el Messi de les gilipollades, i així potser el teu amo, en Marianitu potser et llogarà per a netejar-li les sabates.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
7 de maig de 2014, 12.05 h

El contingut d'aquest comentari està ocult perquè ha estat considerat inapropiat pels lectors de directe!cat
Mostra'l


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
7 de maig de 2014, 11.07 h

#48 En principi, posant-me allà on no m'hi han demanat, per a què algú us faci cas i hom pugui argumentar algun debat, en primer lloc hauríeu de canviar el vostre nickname insultant. de totes maneres, senyor meu, el plat bonic ja és trencat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
7 de maig de 2014, 10.59 h

#42

Si voste em demana que argumenti alguna idea meva, estic disposat a fer-ho.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
MAC fletxa Vic
7 de maig de 2014, 09.43 h

Fa uns dies, vaig veure pel carrer com un pare clavava un calbot al seu fill de 4 anys, segurament perquè n'acabava de fer alguna de grossa. Però clar, no hi havia pensat jo, que molt probablement és perquè el pare és independentista i el nano nacionalista espanyol...


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
7 de maig de 2014, 08.54 h

Aquet ''serial'' totom li done una importancia ''DESMESSURADA''.¿No tenen arguments per les tertulies?... i¿ s'agafen a les tonteries que fan riure a la gent mes planera?...