El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 16:12 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Jaume Sastre(30 dies @vagadefam):“Fan veure que no passa res, però jo em mantinc. Torres més altes han caigut”

En declaracions en el Catalunya vespre, el professor d’institut de Mallorca Jaume Sastre considera que el seu cas és comparable a la situació política que viu Catalunya

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

En declaracions a l’informatiu Catalunya vespre de Catalunya Ràdio, el professor d’institut de Mallorca Jaume Sastre afirma que el seu cas és comparable a la situació política que viu Catalunya ( “Qui hauria dit fa una setmana que hi hauria un relleu al cap d’estat espanyol?”), i es manté ferm i optimista: “Fan veure que no passa res, però jo em mantinc. Torres més altes han caigut.”
Emotiva entrevista de Kilien Sebria al docent Jaume Sastre desprès de 30 dies en @vagadefam

Jaume Sastre avui compleix trenta dies de vaga de fam per reclamar al govern de José Ramón Bauzá que dialogui amb els mestres que defensen l’escola en català. Sastre s’ha mostrat contundent: “Estic completament determinat a continuar (amb la vaga de fam)”. “Tinc angoixa i incertesa. Afronto etapes desconegudes, però estic molt acompanyat amb metges i família”. El professor Jaume Sastre ha afegit: “És fonamental la força psicològica. Jo m’alimento de suports i no em puc queixar.”

Sastre, molt emocionat,  ha agraït els suports que ha rebut de Catalunya.

Jaume Sastre ha explicat que ja ha perdut 15 quilos, però que últimament ja no perd pes tan ràpidament com els primers dies: “El meu cos s’ha autoregulat. La glucosa i el potassi estan sota mínims i tinc l’àcid úric disparat.”
 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
8 de juny de 2014, 12.27 h

mputado el secretario general de Justícia en una pieza del 'caso de las ITV'

Un juzgado investiga la presunta contratación irregular de un militante de CDC

La jueza de Barcelona Silvia López Mejías ha citado a declarar para el próximo 12 de junio en calidad de imputado a Enric Colet, el actual secretario general de Justicia de la Generalitat, que en noviembre del 2011, cuando ocupada el cargo de secretario general d’Empresa, contrató para la Generalitat al entonces presidente de la se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Dr. Benway fletxa Terrassa
7 de juny de 2014, 21.27 h

#23 A sobre de tot amb doble personalitat, potser que al final seràs famós Anacleto Silver West, ja que surtiràs a tots els tractats de psiquiatria. De moment aquí et coneixen bé: http://manuelgross.bligoo.com/20121205-gente-toxica-el-sindrome-de-dunning-kruger-de-los-que-se-creen-superiores


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Klaus Kartoffeln fletxa Vaduz, Liechtenstein
7 de juny de 2014, 21.15 h

#4 #16 #17 One mariposita was flying in the garden and de repent Plaff! Hostia against the flowers. Coño! say the mariposita. I forgot to open my alithas!
Guten Abend, Ich bin einverstanden mit Dr. Benway.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
7 de juny de 2014, 18.58 h

mputado el secretario general de Justícia en una pieza del 'caso de las ITV'

Un juzgado investiga la presunta contratación irregular de un militante de CDC

La jueza de Barcelona Silvia López Mejías ha citado a declarar para el próximo 12 de junio en calidad de imputado a Enric Colet, el actual secretario general de Justicia de la Generalitat, que en noviembre del 2011, cuando ocupada el cargo de secretario general d’Empresa, contrató para la Generalitat al entonces presidente de la se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
7 de juny de 2014, 15.39 h

Finalizará antes de lo previsto el viaje que tiene programado por EEUU

Mas acudirá a la proclamación de Felipe VI por 'respeto institucional'


Dice que el proceso soberanista se basa en las relaciones pacíficas con sus interlocutores


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
7 de juny de 2014, 15.28 h

#20

Dejame tranquilizarte NO TENDREMOS ESA SUERTE.

Entre la bariga que llevaba y los bocadillos de sobrasada que se zumba no le pasara nada, dentro de unos dias, un "medico" adicto al separatismo, claro esta, dictaminara que debe abandonar la huelga por "causas medicas" y ya esta a hincharse de sangria y chocolate de nuevo tras la operacion bikini.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Estoy Sumado fletxa Mensajes Para Los Restados
7 de juny de 2014, 14.12 h

Es de esperar que no tengamos que lamentar un martirio y por lo tanto la muerte de una persona que muera por inanición. El Sr Sastre no tiene una edad para hacer demasiadas virguerías con su cuerpo, por lo que pido encarecidamente que se le controle médicamente, a fin de no llegar a un fatal desenlace, porque de la manera que se le percibe en sus comentarios, está decidido a llegar donde haga falta. Bauzá deberá ceder o de lo contrario ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
7 de juny de 2014, 13.09 h

Un histórico dirigente de ERC admite que el partido "cedió a las presiones de Caixa Penedès a cambio de crédito"
Xena desvela mala praxis de la formación independentista, desde recalificaciones para favorecer a la entidad hasta presiones de la sede central de ERC para que los concejales voten a favor y "no digan nada". "Es patético que cuando tienes que mover algo debas ir a chasquear a las mismas familias [...] que han manipulado y han hecho lo que les ha parecido", lamenta el ya ex conc... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Nan Xifre fletxa Eivissa.
7 de juny de 2014, 12.38 h

Franco menyspreava als catalans i al català. Aquest tio, en Sastre, menysprea a tot el que no siga de Mallorca i l'idioma castellà que l'odia tot dient-los "FORASTERS". Es un NAZI exclouent, acabat. Un retrograda anti humà i racista de nassos.

No vol que es celebri la Fira d'Abril d'Andalusia a Mallorca que cada any es fa, i insulta a tota la gent que va dient-los FORASTERS. No es amic de la cohexió i la integració entre cultures, es un NAZI.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Silver West fletxa Oklahoma, USA.
7 de juny de 2014, 12.22 h

VUELVO A ESCRIBIRE ARTÍCULO DE ANTES CON CORRECTOR DE TRADUCTOR PARA BIEN ENTENDER :



PROFESORES EN HUELGA DE HAMBRE POR LA ENSEÑANZA !!!

LA HUELGA DE HAMBRE ES POR LOS RECORTES ECONÓMICOS EN ESTE CAMPO (COMO TENDRÍA QUE SER EN TODO CASO), O TAL VEZ ENMASCARA EL VERDADERO, INÚTIL Y ANORMAL MOTIVO DE ESTA HUELGA ???

Hacer huelga de hambre por qué ???. Cuál es el real motivo de la huelga de hambre??.
Cuál es la realidad sociolingüística en Valencia, Cataluña y Baleares??. El Biling... Llegir més