El digital dels que votaran #SíSí. N. 3847. Dimecres, 22 de novembre de 2017 19:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L’himne espanyol ja no representa els esportistes catalans

Tornen els xiulets a l’himne espanyol al Circuït de Catalunya, guanyant tres catalans, paguem el gran premi i Espanya ens roba les victòries.

Comentaris 65  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 38 vots )
carregant Carregant

La victòria del català Àlex Marquez a moto 3, germà del Marc a la primera cursa del mundial de motos al Circuit de Catalunya, de Tito Rabat a moto 2 i de Marc Marquez a motoGP han comportat tres xiulade a l’himne d’Espanya. Posar l'himne espanyol és una provocació que ja no toca, a pocs mesos del 9N ningú entén que no soni l’himne català per celebrar amb tota normalitat les victòries catalanes i si és un motorista espanyol que toqui l’himne espanyol. És veu que la normalitat costa d’entendre en certs sectors, però la realitat catalana s’acabarà imposant, no és pot provocar als aficionats fent sonar l’himne del país veí, imagineu que passaria si el mundial de sud-africà, hagués sonat la Marsellesa per celebrar la victòria espanyola?  





Comparteix
   


Etiquetes
S’acosta el #9N2014 i cal acostar el dia a dia a la realitat del procés

No té cap sentit que les victòries dels esportistes catalans es celebrin amb l’himne espanyol que avui ja no els representa, no és estrany que la gent xiuli, s’ho agafa com una provocació, i més en un gran premi que se celebra a Catalunya i pagant els catalans, que ens robins les victòries no agrada a ningú.

Dimecres molts catalans aniran a favor de Xile i en contra d’aquella selecció que impedeix que una selecció catalana participi en un mundial

Aquesta és la normalitat, els milers de catalans que van anar a la Via Catalana no entenen que avui encara soni l’himne espanyol quant resulta que qui ha guanyat és un esportista català, fins i tot entendrien que en aquests moments del procés no sonés cap himne, ara que toqui l’himne del país que impedeix la plena llibertat de Catalunya és una provocació.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#65
BEJOTA fletxa bcn
29 de juny de 2015, 17.33 h

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .

N.B. ELS TRECAPATRIES TENEN EL CONTROL DEL MITJANS DE COMUNICACIÓ PERÒ ELS VOTS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#64
8 de juliol de 2014, 14.29 h

El psoe es un partido terrorista que ha llevado a este pais a la estacada con sus politicas retrógradas, basadas en el terrorismo de estado,la confrontación abierta con todos los que no piensan como ellos,con una ideologia basada en la corrupción, el estancamiento social, la degradación pública y de la juventud mediante el patrocinio de drogas ,alcohol, sexo barato, y todas las patrañas que les han funcionado tan bien a esta gentuza, porque la gente también tiene su culpa, se han degrada... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#63
Rubén fletxa Barcelona
18 de juny de 2014, 22.49 h

Ho sento molt si t'ha semblat malament el meu comentari.
I també ho sento per les faltes, pot ser fa massa temps que no escric. Tu mateix has hagut de rectificar...
Només critico que aquestes actituds, ja que ens posen a tots els catalans, inclòs tu com intolerants.
Suposo que tu diràs que ells ho son amb nosaltres, i tens tota la raó. Pero, només parlaries català amb un anglés???
Suposo que si parles altres idiomes, com crec que fas, parlaries un idioma que tots dos poguessiu comprendr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
David fletxa Barcelona
17 de juny de 2014, 23.23 h

" imagineu que passaria si el mundial de sud-africà, hagués sonat la Marsellesa per celebrar la victòria espanyola?"

algú em pot explicar aquesta frase? no tinc clar si és la coma darrera sud-africá, o pot ser l'accent a sud-africà, o l'article a el mundial, però no l'entenc. En tot cas, l'exemple és molt dolent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
M.Artell fletxa Espanya, l'eterna impertinent irrespectuosa amb tothom
17 de juny de 2014, 20.38 h

#60 Perdò, on he escrit am, calia dir amb, i on he escrit cVastellana, com és lògic hi sobra una V.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
M.Artell fletxa Espanya, l'eterna impertinent irrespectuosa amb tothom
17 de juny de 2014, 20.36 h



#59 Respecto la teva rara manera de veure les coses, tot i que em sembla una autèntica ximpleria que un català, A CATALUNYA, hagi de parlar en castellà a un espanyol per molt voluntari que sigui de la Creu Roja o de la Mitja Lluna Roja o del que sigui. Quan algun VOLUNTARI CATALÀ ha anat a ajudar a espanya per inundacions, xapapote, etc eytc, no veig jo que els espanyols li hagin parlat en català.

Si em permets, i am un respecte total, abans de pretendre ensenyar res als catalans, per q... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
Rubén fletxa Barcelona
17 de juny de 2014, 19.03 h

La veritat es que hem sembla una vergonya la xiulada, més que res perque si alguna cosa hem i esten demostrat els catalans, es que sabem fer millor les coses... Aquesta actitud despectiva cap a tot un pais (que volguem, o non encara som part d'ell) només llença pedres sobre la nostra teulada.
No cal recordar que tots els controls i voluntaris de la creu roja, no son unicament catalans, ja que alguns venen d'altres parts de l'estat, a vegades fent un munt de kilometres i sense cobrar res... P... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
Worker fletxa Sant Antoni de Vilamajor
17 de juny de 2014, 17.02 h

En totes tres curses quan el pilot va creuar la línia de meta va sonar l'himne de catalunya, una altra cosa és que en el podi sonés l'himne espanyol.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
17 de juny de 2014, 10.39 h

Holanda i Xile també eren colònies espanyoles. I ara ja no.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
17 de juny de 2014, 06.17 h


#52 Chuisa, ki es mereiZ un puLLitzer ets tu , reina, i a més a més el PREMI NACIONAL D'ORTOGRAFIA. n!? Ja n'hui ha prou d'injustíxia, coions !!