directe ! a La República. N. 4062. Dilluns, 25 de juny de 2018 10:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El País Valencià a un pas del clam “Espanya ens roba”

El govern de Fabra i els empresaris valencians sol•liciten una reunió amb el ministre Montoro per tractar l'infrafinançament i assegura que la demanda de més finançament és un "clam social"

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

València (ACN).- El govern de la Generalitat Valenciana i representants del sector empresarial del País Valencià han acordat aquest dimarts sol·licitar una reunió extraordinària amb el ministre d'Hisenda Cristóbal Montoro per reclamar més inversió en infraestructures i millorar el finançament. Així ho ha comunicat la consellera portaveu María José Català en finalitzar la reunió extraordinària que han mantingut al palau de la Generalitat Valenciana amb els presidents de la patronal valenciana i el consell de cambres de comerç així com una vintena d'empresaris. Català ha remarcat que la demanda de major finançament és "un clam social" i que en aquest moment cal "una major sensibilitat" per part del govern espanyol

Comparteix
   


Etiquetes
La portaveu del govern de Fabra ha afegit que en aquest l'aportació de l'Estat és inferior a la mitjana "per als nostres estudiants, les persones que estan malaltes i que depenen de l'àrea social" i que aquesta és "una situació que no es pot mantenir com tampoc la manca d'inversió en infraestructures".
 
Català ha dit que el govern valencià vol estar "liderant aquesta reivindicació" i en aquest sentit ha emmarcat la petició de la reunió amb Montoro. La portaveu ha afegit que no serà només una reunió dels empresaris i el govern sinó "una reunió de tota la societat valenciana representada per un teixit productiu que manifesta que invertir en la Comunitat és invertir en Espanya".
 
La consellera ha remarcat "que ens vagi bé a l'eix mediterrani, que és l'eix de prosperitat del qual som el centre i el port més important, és invertir en el futur d'Espanya i la generació de llocs de treball a Espanya"
 
En aquest sentit ha dit que la reunió amb Montoro plantejarà "la necessitat urgent i ferma que posi solucions a la manca de finançament de la nostra Comunitat i la manca d'inversions".



COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
9 de juliol de 2014, 18.34 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
9 de juliol de 2014, 17.41 h

Robar als valencians no costa gaire, que els hi expliqui Gurtel, Don Undargarin de Borbon, o el Mariano Barcenas!!! Pero si et roben, estas content i votes al CHORIZO DE ESPAÑA, dons contents i firant petardos!!! Tots per la candidatura de ZAPLANA NOBEL de FISICA NUCLEAR!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
9 de juliol de 2014, 13.43 h

QUE N'APRENGUIN!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Xiquet fletxa Gandia
9 de juliol de 2014, 12.38 h


I quan siguem independents, farem la gran pàtria dels PAÏSOS CATALANS CONFEDERATS .


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Xiquet fletxa Gandia
9 de juliol de 2014, 12.37 h


Espanya ens roba als valencians tant com als catalans o als balears.

Quan tots els meus paisans entenguin aixó, el País Valencià voldrà la INDEPENDÈNCIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
9 de juliol de 2014, 12.34 h



EL PATÉTICO HEDOR DEL ENÉSIMO RIDÍCULO DE ... ...¡anda!, ¿de donde viene este hedor? ... lo huelo por aquí, sí,... a ver ... me parece que viene de ... sí, sí, de por aquí ... ¡COÑO! ¡¡¡¡ VIENE DE MIS BRAGAS, EL HEDOR A BACALAO PODRIDOOOOOOOOOOOO!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ SOCORROOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡AUXILIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
9 de juliol de 2014, 11.44 h

EL HEDOR DEL FALSO DICTAMEN JUDICIAL Y LAS MENTIRAS DEL SYNERA HA LLEGADO HASTA AMNISTIA INTERNACIONAL. !!!!DEMOLEDOR!!!!!!

Amnistia Internacional gira l'esquena al 9-N
“No hi ha una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació”, diu l'ONG que "no té una posició ni a favor ni en contra"

“Actualment no existeix una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació ni aquest dret està reconegut a nivell internacional com un dret que pugui pr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
9 de juliol de 2014, 10.49 h



#2
#10 EL PATÉTICO HEDOR DEL ENÉSIMO RIDÍCULO DE ... ...¡anda!, ¿de donde viene este hedor? ... lo huelo por aquí, sí,... a ver ... me parece que viene de ... sí, sí, de por aquí ... ¡COÑO! ¡¡¡¡ VIENE DE MIS BRAGAS, EL HEDOR A BACALAO PODRIDOOOOOOOOOOOO!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ SOCORROOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡AUXILIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
9 de juliol de 2014, 10.38 h

ENESIMO RIDICULO DEL MASS EN EUROPA. EL TEMBLOROSA VOTARA EN EUROPA JUNTO A CIUTADANS Y UPyD.

TRAS EL PATETICO Y "DEMOCRATICO" ESFUERZO DE VETAR LA ENTRA DE UPyD Y CIUTADANS EN ALDE, AMENAZAN CON MARCHARSE Y COMO NO LES QUIERE NADIE DECIDEN QUEDARSE CON SU unico DIPUTADO (el Temblorosa) FRENTE A LOS 6 DIPUTADOS DE UPyD Y CIUTADANS.

CDC se quedará en el grupo liberal europeo junto a UPD y C's
La ejecutiva del partido decide que Tremosa permanezca en ALDE pese a haber reconocido su incomodidad... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
kita fletxa santP
9 de juliol de 2014, 09.58 h

Donc que voleu que us digui... No volien PP? Donc guoita, aqui ténen les conseqüències.
Nosaltres a lo nostre, ells ja s'espavilaran.