El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 17:41 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PP fa bandera del desacatament judicial

Monago patrocina un curs que elogia la bona gestió turística d’una urbanització il•legal que el Tribunal Suprem ha obligat a demolir per incompliment de diverses normatives.

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

La Junta d’Extremadura patrocina un curs que posa el complex turístic de luxe Marina de Valdecañas (Cáceres) com a exemple de bona iniciativa turística malgrat que el Tribunal Suprem va declarar il•legal aquesta urbanització i va ordenar-ne la seva demolició fa dos anys. Actualment el complex continua intacte i el Monago es nega a fer res que no sigui protegir el resort de luxe que destí de molts destacats membres del PP . Malgrat les exigències de complir sentències a Catalunya el PP incompleix normatives, desacata la llei i ignora una sentència ferma.  





L'illa amb el complex turístic de luxe
L'illa amb el complex turístic de luxe


L'illa abans de ser urbanitzada
L'illa abans de ser urbanitzada

Comparteix
   


Etiquetes

La urbanització de “La Isla de Valdecañas”  va ser construïda en un espai Natura 2000 protegit per la CE, a través d’un decret del mateix Govern extremeny l’any 2011 que va donar la llicència saltant-se les normes. Tanmateix el Tribunal Superior de Justícia va anul·lar aquest decret i van ordenar la demolició del complex i retornar l’illa al seu estat anterior. L’executiu d’Extremadura, sosté que els edificis, el camp de golf, el port i els hotels no lesionen el valor natural de l’illa i a més al·lega que tirar enrere el projecte és més costós que tirar-lo endavant. 





COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
10 de juliol de 2014, 21.42 h

#12 Mira que ets curt, el Daily Currant és un diari satíric. Ja t'ho he dit tres cops i encara no t'has enterat. Això demostra que ets un imbècil, Analcleto, Espanya ho te tot perdut quan només la defensa gent com tu; només els mongòlics s'ho creuen això que espanya és un país modern i europeu. No saps donar arguments i t'enreda un diari de conya; és que no ets prou espabilat per adonar-te que és mentida? Tan burro ets que et creus això? Espanyol havies de ser. No m'estranya que es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Uganda i espanya son la mateixa cosa fletxa Catalunya lliure i sobirana.... aviat
10 de juliol de 2014, 19.04 h

#6 ja has perdonat als teus pares per haber-te engendrat, mongol de mongolia


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
10 de juliol de 2014, 18.46 h




#2
#3
#6
#9
#12 En cuanto el NAZI HISTÉRICO (y repelentemente pelmazo pegajoso) del ANACLETO FLATULENCIO ARAGONESES se toma una copita de ANÍS EL MONO, se pone a cantar el caralsol y escribe eso de Viva Felipe Sesto, le da un PASMO de tanta EMOSIONG, i entonces el culo se le hace PESICOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
10 de juliol de 2014, 17.45 h

#11
INMEDIATA Y DEMOLEDORA REACCION DE OBAMA ANTE LA ONU TRAS LA RECEPCION DEL LIBRO ENVIADO POR MASS.

El presidente de los Estados Unidos, Barack Obama, ha respaldado hoy la independencia de Cataluña proclamando que a la sufridísima región española le había llegado ya la hora de librarse del autoritario yugo de Madrid.

En un inesperado discurso ante la Asamblea General de la ONU, el Presidente Obama pidió un inmediato referéndum sobre el futuro de Cataluña para poner fin a los 900 a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
10 de juliol de 2014, 16.47 h

Si es pensen aquests PePPerros que aguantant el tipus fatxenda i caspós ens faren enrera, ho tenen molt magre. Ara van perdent el temps amb rucades i acudits improductius. Després arribarà 11-S i nosaltres a tota màquina anirem embaladissims, ells ja podran cridar i suplicar....ELS CATALANS PASSAREM PEL DAMUNT DE TOTS AQUESTS PEPERROS POLLOSOS, I A POC PER A LA CONSULTA DEFINITIVA.
Ja podeu anar ballant que després us les encolomarem totes juntes, d´un sol cop.
Visca la nostra independè... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
10 de juliol de 2014, 16.34 h

monago, cerdito negro español!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
10 de juliol de 2014, 15.33 h


INMEDIATA Y DEMOLEDORA REACCION DE OBAMA ANTE LA ONU TRAS LA RECEPCION DEL LIBRO ENVIADO POR MASS.

El presidente de los Estados Unidos, Barack Obama, ha respaldado hoy la independencia de Cataluña proclamando que a la sufridísima región española le había llegado ya la hora de librarse del autoritario yugo de Madrid.

En un inesperado discurso ante la Asamblea General de la ONU, el Presidente Obama pidió un inmediato referéndum sobre el futuro de Cataluña para poner fin a los 900 años... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
10 de juliol de 2014, 13.28 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Uganda i espanya son la mateixa cosa fletxa Catalunya lliure i sobirana.... aviat
10 de juliol de 2014, 12.33 h

#6 pobre desgraciat


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
10 de juliol de 2014, 12.31 h

#5


¿YA HAS PERDONADO A TUS PADRES POR LO DE TU NOMBRE?

Mas admet que ha demanat formalment una reunió amb Rajoy

http://www.naciodigital.cat/noticia/71280/mas/admet/demanat/formalment/reunio/amb/rajoy

DEMASIADO TARDE, AHORA TE LO VAS A TENER QUE COMER EL MERDE TU SOLO CON PATATAS