El digital dels que votaran #SíSí. N. 3941. Dissabte, 24 de febrer de 2018 17:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Matas a presó

Haurà d’ingressar a la presó per complir els nou mesos de presó que li va imposar el Tribunal Suprem per un delicte de tràfic d’influències

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Madrid (ACN).- L'Audiència de Palma de Mallorca havia suspès l'ingrés a presó de l’expresident balear fins que es resolgués la seva petició d'indult, però avui el Govern espanyol ha rebutjat aquesta petició. Matas serà el primer exministre del PP que ingressa a presó. Presumtament ho fa, malgrat que la seva condemna és inferior a dos anys, perquè el tribunal va demanar expressament que se l'internés per no alimentar "la sensació d'impunitat" respecte els delictes de corrupció. Matas haurà de complir els nou mesos i un dia de presó a la que va ser condemnat per tràfic d’influències però queda absolt de qualsevol pena per nou els delictes de frau a l'administració, falsedat en document oficial i mercantil, prevaricació i malversació. 

 

Comparteix
   


Etiquetes

L’indult de Matas no és l’únic que avui han rebutjat els membres del Govern de Rajoy. Alberto Ruiz Gallardón, també ha obtingut l'acord del Consell per denegar els indults a altres acusats de corrupció com l'excàrrec d'UDC Lluís Gavaldà, el torero José Ortega Cano, l'exalcalde de Marbella Julián Muñoz, així com altres com el jutge Baltasar Garzón i l'excàrrec del PP Miguel Ángel Carromero.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
12 de juliol de 2014, 17.56 h

Otro Mariano Rajoy de Barcenas, de Gurtel, de Matas, de Camps, de Merkel, de Undargarin, de Cospedal y de Merkel; El PARTIDO POPULAR EUROPEO ES UN PARTIDO DE CHORIZOS Y BORRACHOS COMO EL hip, hip Jean-Claude Juncker, un barcenas-rajoy de cantonada!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
12 de juliol de 2014, 16.51 h

9 meses para éste chorizo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
OF COURSE, CATALONIA IS NOT SPAIN fletxa CATALONIA DOES NOT BELONG TO SPAIN
12 de juliol de 2014, 15.03 h

#11 torna a mongolia, mongol


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
12 de juliol de 2014, 11.48 h

ERC avala los nuevos recortes de CiU en el ámbito de la asistencia hospitalaria

ERC sale al rescate de CiU y rechaza una moción de C's, PSC e ICV-EUiA que instaba a la Generalidad a no recortar los 60 millones de euros adicionales que la Consejería de Salud tiene previstos en asistencia hospitalaria pública y concertada hasta final de año.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 20
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
12 de juliol de 2014, 10.54 h

Sí és vergonyós que el CAC doni feina a aquesta dona. Na Maria de la Pau Janer no és ni espanyolista ni catalanista es "janerista", se canviarà de jaqueta així com li convengui per cobrir-se, les esquenes anava d'independent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
12 de juliol de 2014, 09.48 h

#3 I tant que era dels PePerros. Fins i tot va ser ministre de medi ambient. durant els anys 2000 al 2003, amb el govern del feixista de l'ansar


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
12 de juliol de 2014, 09.43 h

No ens deixem entabanar ni enganyar per aquesta notícia. Imaginem per un instant que: A la nostra mà dreta tenim un pot amb mil i un polítics corruptes passejant-se tranquil·lament i encara traient pit. I a la mà esquerra tenim un altre pot amb en Matas aquest que el volen engarjolar. Llavors, ens hem de sentir cofois i contents pel sol fet de que l'engarjolin, si a fora encara hi ha més corruptes que un cau de formigues ? No senyors, no ! No ens feu veure garses per perdius, perquè una ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Camilo Camelo Camello fletxa Ayayayaylolailolailolandia
12 de juliol de 2014, 08.39 h





#1 Cuando el NAZI HISTÉRICO, OBSESO y PALURDO ANACLETO FLATULENCIO ARAGONESES escribe esa gilipollez de "ParlamentO autonòmico" en lugar del correcto PARLAMENT , para celebrarlo se toma media copita de ANÍS EL MONO y le da un pasmo de emosiong "que no se pué aguantá", Es entonces cuando el esfinter anal se le dilata como un balón de futbol, y el culo se le hace PESICOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
12 de juliol de 2014, 01.37 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=LxL04cOxuoU


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Estoy Sumado (Mensajes Para Los Restados) fletxa Vallès Occidental (nos vamos acercando)
12 de juliol de 2014, 00.22 h

La foto no deja de ser reveladora de los "amigos" que cuando surgen los problemas, desaparecen. ¿Ya nadie recuerda que la Sra Maria de la Pau Janer, fue su Consellera de Cultura? Esta Sra. pulula por ahí de catalanista convencida y a sueldo de un medio de la Corporació Catalana de Ràdio Televisió (Catalunya Ràdio) y parece que nadie le menciona que "salió de rositas" de un gobierno balear corrupto y totalitario.