directe ! a La República. N. 4029. Dijous, 24 de maig de 2018 02:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Mas proposa un referèndum, coincidint amb les eleccions, per rebutjar la retallada de l'Estatut

Afirma que abans caldria també una manifestació i una declaració del Parlament

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El president de CiU, Artur Mas, ha dibuixat aquest dilluns una estratègia catalana en cas de l'arribada de la sentència del Tribunal Constitucional espanyol (TC) que retallarà l'Estatut. En declaracions a Onda Cero, ha proposat celebrar un referèndum que coincideixi amb les properes eleccions al Parlament que serveixi per rebutjar una sentència contrària al text català. D'aquesta manera, els ciutadans votarien el candidat que volguessin per presidir la Generalitat, però també si accepten o rebutgen la decisió del tribunal. Abans de tot, Mas ha opinat que caldrà una manifestació pacífica, però també una declaració del Parlament que rebutgi políticament la sentència, d'acord també amb la voluntat popular.

artur mas, ciu, convergència i unió
Comparteix
   


Etiquetes





COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
capsigrany fletxa riumors
18 de maig de 2010, 12.33 h

aquest que signa com ex votant d'erc és més aviat un votant fanàtic de tota la vida de convergencia.medi qualsevol no enganyes a ningú


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
18 de maig de 2010, 11.07 h

Hi ha gent que fa molta pena, com el que s'ha dedicat a anar votant negativament els comentaris. Els altres que també fan bastanta pena són els que es pensen que Espanya té futur. No, senyors, Espanya era un gran imperi, que ja fa temps va començar un procés de desintegració. Seria absurd pensar que això pot aturar-se. Espanya només té un futur: desaparèixer.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
18 de maig de 2010, 08.33 h

El referendum és l'instrument democràtic per excelencia.

Encara que alguns "demòcrates" només creuen en referendums quant son ells els que els plantejan...segons es desprén d'alguns comentaris.


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Mengano fletxa Barcelona
18 de maig de 2010, 07.19 h

El poble català està segrestat i esclavitzat per la casta catellana.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
17 de maig de 2010, 20.52 h

Ni ha que encara ens volen fer creure que ens hauria d'importat el seu TC o el seu estatutet?

Només hi ha una manera de defensar Catalunya. Defensant la seva llibertat, dignitat i voler ser Estat!

Visca la Constitució catalana!
Visca la llibertat!
Visca Catalunya Estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Artur ObaMAS fletxa MANLLEU
17 de maig de 2010, 19.55 h

Quin poca solta mes gran...! un hereu del unionisme convergent, un mes del milers de conciutadans que encara volen que Catalunya sigui una COLÒNIA espanyola. De fet li pertoca fer el paper que sempre ha estat i fet: un UNIONISTA al servei d'Espanya. Que cal esperar de personatges com Mas ? mes renúncies i claudicacions..? PROU de enganys al poble català..prou ESTATUTS i PROU de unionistes convergents i sociates. !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Jordi fletxa Barcelona
17 de maig de 2010, 19.47 h

Sr. Mas... no enten vostè que l'únic referèndum que cal fer és el de la independència?
per què malgastar esforços en coses intermitges que en el fons no serveixen per res?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
17 de maig de 2010, 19.46 h

No cal ni referèndum, només la declaració d'independència, el referèndum ja el farem després


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Nuria fletxa Girona
17 de maig de 2010, 19.27 h

Potser m'haig de canviar les ulleres... . el que diu ja està inventat i s'en diu eleccions... ai,ai...acabarà pitjor que l'Hereu..
Només n'em de fer un de referendum... i després no en caldrà fer-ne cap més...
Visca Catalunya lliure!!!