directe ! a La República. N. 4086. Dijous, 19 de juliol de 2018 19:17 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

#9N2014 Merkel: volem votar

Una gran lona al marge esquerra del riu Segre a Lleida reclama a Merkel que els catalans puguin votar el 9N

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Lleida (ACN).- 'Senyora cancellera, el 9N els catalans votaran per la seva llibertat'. Aquesta frase, acompanyada de la fotografia de la cancellera alemanya, Angela Merkel, s'ha pogut llegir, en alemany, en un dels dos murals de 15 per 30 metres desplegats aquest dissabte a la tarda a Lleida per mig miler de persones. En el segon es veia una urna i al costat hi deia 'És el temps del Sí Sí'. Aquest és el tercer mural que desplega l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) a Catalunya, continuant així la campanya que va arrencar la setmana passada per reclamar als líders mundials que els catalans puguin votar el 9N. 

Comparteix
   


Etiquetes
És el tercer mural dirigit a líders mundials desplegat per l'ANC a Catalunya

El mural es traslladarà el proper dia Onze de Setembre a Barcelona a la gran 'V' organitzada per l'ANC.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
I am a Catalan fletxa So, for respect, don´t call me spanish
28 de juliol de 2014, 18.11 h

#23 ves a dormir la mona, borratxo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
28 de juliol de 2014, 12.23 h

#18 FYI

EL HEDOR DEL FALSO DICTAMEN JUDICIAL Y LAS MENTIRAS DEL SYNERA HA LLEGADO HASTA AMNISTIA INTERNACIONAL. !!!!DEMOLEDOR!!!!!!

Amnistia Internacional gira l'esquena al 9-N
“No hi ha una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació”, diu l'ONG que "no té una posició ni a favor ni en contra"

“Actualment no existeix una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació ni aquest dret està reconegut a nivell internacional com un dret qu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
28 de juliol de 2014, 12.22 h

#18

Tranquilo la , es sabido que este individuo miente mas que respira. Incluso Ai lo ha desautorizado pero el erre que erre.
En el mejor estilo Goeebels.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Felip Lorenzo fletxa Barcelona
28 de juliol de 2014, 09.25 h

#1
#6
#10
#16 Altra vegada tu! Altra vegada dient bestieses allunyades de la realitat, coses tan estúpides que demostren que tens un cervell atrofiat

No veus, pallús, que si és veritat que el director de Directe el varen jutjar per banalitzar el nazisme, i a tu que ja t'he llegit sis o set vegades la paraula nazi usada com només un idiota ignorant pot usar-la, a tu no et jutgen, això significa que LA JUSTÍCIA ESPANYOLA DE JUSTICIA NO EN TÉ RES, i que aquest és un motiu més per voler s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
28 de juliol de 2014, 08.27 h

Cada vegada hi ha mes fills de puta del CNI en aquestes pàgines; aixó demostra que esteu cada cop més acollonits!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Fygr fletxa Bcn
28 de juliol de 2014, 05.37 h

#17 torna a Mongolia , mongol
BORRATXO


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Colometa fletxa Barcelona
28 de juliol de 2014, 00.31 h

#8 En el Dictamen de La Haya no hay nada que se parezca, ni remotamente a eso que has escrito. En caso contrario, enlaza dicho dictamen y señala en qué página aparece.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
I am a Catalan fletxa So, for respect, don´t call me spanish because I am NOT
27 de juliol de 2014, 21.43 h

#16 ves a dormir la mona, mono


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
27 de juliol de 2014, 20.35 h

#15
¿Conoces que el director del Directe ha sido JUZGADO Y CONDENADO POR BANALIZACION DEL NAZISMO?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Marc fletxa BCN
27 de juliol de 2014, 15.36 h

#6 No frivolitzis amb la paraula "nazi" perquè els jueus ja es van queixar d'aquesta frivolització. Al capdavall a tu ningú no t'ha volgut cremar en un forn, oi que no?
I si hi reflexiones una mica, t'adonaràs que els nazis eren amics de Franco, eren imperialistes, i estaven absolutament en contra de la independència de Catalunya.

Que "nazis" que eren els nacionalistes polonesos que van voler la independència de Polònia després que els nazis els envaïssin, oi? Doncs no, ells volien qu... Llegir més