El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 20:32 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La #ViaUlster s’activa a pocs dies del #11S2014

Agressió a la parada de l’ANC de Granollers a plena llum del dia, la segona que pateix l’entitat en plena festa major de Granollers

Comentaris 104  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

Dues persones que van intentar defensar els membre de l’ANC que eren a la parada van resultar ferides en l’agressió que va tenir lloc aquest dissabte per part de dues persones d’entre 30 i 40 anys que van insultar als membres de l’entitat que eren a la parada recollint signatures de la campanya “signa un vot”. Inicialment els agressors van fugir però finalment van ser detinguts pels Mossos d’Esquadra.


© ANC-Granollers

Comparteix
   


Etiquetes
Rebuig a la violència que atien alguns grups unionistes, en el seu intent de trencar la convivència, l’anomenada Via Ulster

L'ANC Granollers ha emès un comunicat on vol agrair "la col·laboració de la població defensant la democràcia". L'entitat recomana, també, "deixar-los actuar sense enfrontar-s’hi" i, això sí, "fotografiar l’atac o l’agressió i posar una denúncia" i recorda que "que l’objectiu de l’ANC és aconseguir la independència de manera pacífica".

L'ANC de Granollers denuncia l'atac contra una de les seves parades durant la festa major

Diversos testimonis assenyalen que dos homes van començar l'altercat, en què van resultar ferides dues persones alienes a l'ANC

Barcelona (ACN).- La secció de l'Assamblea Nacional Catalana (ANC) a Granollers ha denunciat l'atac aquest dissabte a la tarda contra una de les seves parades en el marc de la campanya 'Signa un vot per a la Independècia'. Un dels apoderats de la taula, Jordi Guimet, ha declarat a l'ACN que els presumptes agressors tenien entre 30 i 40 anys i que es van acostar cridant "fills de puta" i "marxeu traïdors", per després van tirar al terra material que hi havia sobre la taula. Guimet ha afegit que alguns vianants es van encarar als homes, fet que va derivar en una baralla. Una de les persones que s'hi va enfrontar va quedar inconscient en rebre un cop a la cella i va haver de ser trasllada en ambulància.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
Patufet fletxa Sant Pol de Mar
1 de setembre de 2014, 15.54 h

Sembla ser que l'estat ha començat la seva Kaleboҏҏoka!
Sembla providencial, un caràcter que és mig P i mig R.
Visca Catalunya independent!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
1 de setembre de 2014, 12.37 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Miguel Romualdo fletxa TECNOTAPI - ventadetela.com
1 de setembre de 2014, 12.29 h


- nuevastapicerias@gmail.com -

¿Gallineta? ¡¿Gallineta yo que soy mas valiente que el Cid Campeador y que Viriato y Hernan Cortés juntos?!

Coc cocmo como cocnsiderais que soy ...coc ,,, cooooooc ,,, coooocc ... cuiccc !!!

De gallineta yo, nada de nada, Os mato a todos y no se hable más.

(me voy, que viene un gallo con los ojos desorbitados i la chorra enhiesta ...)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
1 de setembre de 2014, 10.13 h

MaSS: la duda trágica entre la traición y el suicidio

Se acerca el día fatídico y a Artur Mas se le agota el tiempo para buscar un agujero en el callejón sin salida en el que se ha metido.

Mientras a algunos de sus colaboradores y a los pesos pesados de la economía catalana les ha asegurado que no se vulnerará la ley, lo que implica no sacar urnas a la calle el 9-N si el Tribunal Constitucional suspende el referéndum, su portavoz, Homs, y el nuevo hombre fuerte de Convergencia, Jose... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Visiteu aquest twitter –––> @apuntem fletxa Visiteu aquest twitter –––> https://twitter.com/apuntem
1 de setembre de 2014, 09.28 h

@JoaquinPutoAmo
Lo peor del metro de barcelona es ir rodeado de catalanes de mierda
@laauragallego
He soñado con un campo de concentración lleno de catalanes...
@Franboxing24
Los muertos dl barça me cago haber si se mueren todos los catalanes y cae una bomba en Cataluña y revientan todos
@yeraycallejon
Me cago en la mierda de Cataluña y todos los putos catalanes.
@sergiorenes1991
Haber si cae ya una.bomba en cataluña por favor!!!!!!
@Manumartinez21
Mira esq a todos los catalanes del... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#99
1 de setembre de 2014, 04.32 h

LA ASAMBREA NACIONAL CATALANA ,, .. Va ser atacada per castellans a la FESTA MAJOR DE GRANOLLERS , cuan ban posar una parada per busca firmes he manca de seguratat policial va demostra el ataque