El digital dels que votaran #SíSí. N. 3608. Dimarts, 28 de març de 2017 10:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Consultes independentistes doble fletxa Última actualització Dimecres, 3 de setembre de 2014 17:00 h

Arenys de Munt commemorarà l’origen popular del 9N

Aquest cap de setmana la població farà un homenatge a les consultes populars iniciades el 2009

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Diumenge 7 de Setembre, Arenys de Munt tornarà a omplir els seus carrers per celebrar que un 13 de Setembre del 2009 es va dir: “Sí, és possible! La població maresmenca acollirà un homenatge a la Coordinadora Nacional, les comissions locals i als més de 60.000 voluntaris que van posar milers d’urnes el 13D del 2009, el 28F- 25A - 20J del 2010, 10A del 2011, …, en 554 municipis fent possible que quasi un milió de catalans poguessin expressar lliurement la seva postura sobre la independència de Catalunya
Durant tot el dia, l’aplec independentista gaudirà d’una mostra d’entitats acompanyades per el Bus i el 600 estelat i amb un ‘speak corner’ amb una intensa programació de discursos per part de les entitats i diferents iniciatives. La jornada, que també comptarà amb diversos concerts, acabarà amb actuació castellera.

Al migdia, tindrà lloc un dinar de celebració del 5è aniversari de l’inici, a Arenys de Munt, del procés de la Consulta popular sobre la Independència (2009-2011), un procés que va marcar un punt d’inflexió en la verbalització de la voluntat d’independència dels Catalans.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
4 de setembre de 2014, 13.52 h

MENSAJE AL GOVERN CATALÀ


Desde la Resistencia nos volvemos a dirigir a los miembros del Govern Català y en especial al President de la Generalitat, y por extensión a todas las formaciones políticas que están a favor del Derecho a Decidir para desgranar algunas temas de actualidad :

Ante las noticias aparecidas en los medios de comunicación, en referencia al llamado caso Pujol, creemos necesario que las organizaciónes políticas que defienden la consulta del 9-N, den una respuesta clar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
En el Siglo VII antes de Cristo (Victor Cucurull dixit). . . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO) seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit). fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente incluidos en todos los españoles estamos los catalanes).
4 de setembre de 2014, 12.09 h

Ribó dice ahora que conocía irregularidades de Pujol desde hace más de dos décadas

Como por arte de magia, proliferan los responsables políticos que aseguran haber tenido constancia del fraude fiscal cometido durante más de tres décadas por el ex presidente de la Generalidad Jordi Pujol. El Síndic de Greuges sostiene, por su parte, que hace más de veinte años que estaba al corriente de las presuntas irregularidades de Pujol y su entorno.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
4 de setembre de 2014, 08.00 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
B.Urleta fletxa com pot ser, déus de l'Oliimp, que l'Anacleto Aragoneses pugui ser tn ridícul ???!!!
3 de setembre de 2014, 19.16 h






#1 Ohh !! . . . quin oblit, el meu !!!

Encara me n'oblidava d'una, si no la millor, de les més bones de l'Anacleto-Flatulencio Aragoneses, quan va escriure "Lieschtein" per Liechtenstein al comentari 27 de http://www.directe.cat/noticia/363858/9n-tots-junts-convocarem-la-consulta#comentaris

Amb el fart de riure que em vaig fer en aquella ocasió, veient la PPASMOSA i P... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Name fletxa Wohnort
3 de setembre de 2014, 18.48 h

#5 pobret, has probat de deixar les drogues??


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
En el Siglo VII antes de Cristo (Victor Cucurull dixit). . . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO) seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit). fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente incluidos en todos los españoles estamos los catalanes).
3 de setembre de 2014, 18.45 h

Ribó dice ahora que conocía irregularidades de Pujol desde hace más de dos décadas

Como por arte de magia, proliferan los responsables políticos que aseguran haber tenido constancia del fraude fiscal cometido durante más de tres décadas por el ex presidente de la Generalidad Jordi Pujol. El Síndic de Greuges sostiene, por su parte, que hace más de veinte años que estaba al corriente de las presuntas irregularidades de Pujol y su entorno.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Name fletxa Wohnort
3 de setembre de 2014, 18.38 h

#3 patetic


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
En el Siglo VII antes de Cristo (Victor Cucurull dixit). . . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO) seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit). fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente incluidos en todos los españoles estamos los catalanes).
3 de setembre de 2014, 18.26 h

MUCHAS GRACIAS MASS
Joan Ferran recorda que el «9-N es van fundar les SS nazi»
"Al llarg de la història els 9N han estat pròdigs en efemèrides. Un 9 de novembre de 1989 va caure el mur de Berlín i des d’aquell dia Alemanya és una altra cosa. Un 9N de 1925 es varen fundar les SS del partit nazi i un 9N de 1938 va tenir lloc “la nit dels vidres trencats” en la que 35.000 jueus varen patir les ires dels intolerants... Aquesta és la reflexió de l'exdirigent del PSC, Joan Ferran, ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
CATALUNYA SERÀ INDEPENDENT MOLT AVIAT, fletxa AGRADI O NO AGRADI A LA VISIGÒTICA ESPANYA
3 de setembre de 2014, 18.10 h



Arenys de Munt passarà a la GRAN història de Catalunya amb lletres daurades, s'ho va guanyar amb el seu referèndum que va desencadenar tot un canvi de mentalitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
B.Urleta fletxa AQUESTA GENTUSSA FRANQUISTA NO TENEN VERGONYA NI SENTIT DEL RIDÍCUL, SÓN PATOSOS COM NINGÚ AL PLANETA
3 de setembre de 2014, 18.04 h