El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 07:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Sort dels fatxes a Tarragona, però @societatcc els va voler amagar

Societat Civil Catalana no només ha fracassat en la seva convocatòria de Tarragona sinó que va voler amagar la presència de l’extrema dreta en un intent de falsejar la realitat del seu moviment.

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

El partit de l’extrema dreta Democràcia Nacional va fer la seva arribada triomfal a Tarragona i es va trobar que els organitzadors de l’acte, Societat Civil Catalana, els va aturar i els va demanar que entressin al recinte de forma dissimulada per evitar una foto no desitjada i amagar que els fatxes ajudaven a omplir el petit acte tarragoní.



Comparteix
   


Etiquetes
DN ha difós aquest vídeo on es pot comprovar l’actitud mesquina de la direcció de la SCC on l’ex diputat de Ciudadanos, José Domingo, mira de convèncer els membres de l’extrema dreta per tal que s’amaguin i no copin l’acte de la diada unionista, eren tant pocs que uns quants membres de l’extrema dreta podrien confondre a l’audiència. Sense fatxes no existeix l’acte de Tarragona.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
100.000 voluntaris per a un nou país fletxa ...................................
16 de setembre de 2014, 12.33 h

http://www.youtube.com/watch?v=1EAxVRCmTN4&feature=youtu.be

Ja som 12.000 voluntaris!! Unes hores pel país, us necessitem a TOTS!!

Només queden 2 mesos per al 9 de novembre! Junts construïm un nou país, un país millor. LA REPÚBLICA CATALANA


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Sadurní fletxa Catalunya
15 de setembre de 2014, 17.06 h

En el futur ELS ESCANYOLS SEREU ELS ESCANYATS.
Bye, bye, apañuelos....... !!*!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
15 de setembre de 2014, 17.03 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Rubén fletxa Madrid
15 de setembre de 2014, 15.21 h



#8 Anacleto Aragoneses, sé que estàs contento porque te ha tocado el gordo,

Anda , reconócelo.

Te ha tocado el gordo, el flaco, el cojo, el tuerto y todos los pordioseros clientes de tu madre en el puticlú "Las delicias del Sultan"

juas juas juas juas juas juas juas


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
En el Siglo VII antes de Cristo (Victor Cucurull dixit). . . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO) seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit). fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente incluidos en todos los españoles estamos los catalanes).
15 de setembre de 2014, 14.44 h

2.177 millones con sólo 35 años Oleguer Pujol compró personalmente 1.152 oficinas de Banco Santander en 2007
En la escritura, que obra en poder de EL MUNDO, hizo constar el domicilio de su padre
La empresa de Oleguer Pujol se creó un mes antes con cero empleados
El rastro empieza en Antillas holandesas, sigue en Luxemburgo y termina en Jersey

http://www.elmundo.es/espana/2014/09/15/5415fcefca4741b5718b4577.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
15 de setembre de 2014, 13.49 h

ARGUMENTS i FETS

Veieu la peli L'Endemà d'Isona Passola a on s'exposen clarament lesavantatges econòmiques de la
independència. Desapareixen de cop les tisorades i sobra per pagar les pensions. També cobsta l'explotació descarada de l'Estat a CAT a on impunement no ha respectat els més mínims drets humans.

Espanya te una deuta moral i econòmica enorme, descomunal amb CAT.

Ara que facin una peli amb les avantatges de pertenyer a Espanya. A veure quantes n'hi han! Ja no hi ha engany p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
15 de setembre de 2014, 13.45 h

DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictamen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència

- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest p... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
15 de setembre de 2014, 13.23 h

Comunicado de la Resistencia :


Ante la espectacular respuesta dada por el Pueblo Catalán a las convocatorias hechas por las distintas organizaciones que luchan por el Derecho a Decidir con motivo de la Diada Nacional de Catalunya, queremos , desde nuestra organización resistencial, dar la mayor enhorabuena y felicitación a todas las fuerzas políticas,sociales,y culturales que han hecho posible estas masivas concentraciones de ciudadanos para expresar su deseo de lograr mediante la consult... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4

Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
15 de setembre de 2014, 11.03 h

No he vist encara cap catalanista que senti vergonya i intenti amagar independentistes. Això hauria de fer pensar els unionistes que escriuen aquí. Però clar, aquesta gent no pensa.