El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 15:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La imatge de @Societatcc s'ensorra una mica més

El model Andrés Velencoso anuncia que emprèn accions legals contra @Societatcc per haver utilitzar la seva imatge i paraules sense el seu consentiment

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Després de l’evidència de com l’entitat unionista va voler dissimular la presència d’organitzacions ultres i nazis a l’acte de Tarragona per por a una imatge de la premsa, avui una piulada da Twitter del model de Tossa de Mar, Andrés Venencoso, torna a deixar en evidència l’entitat antiindependentista. El model ha denunciat a Twitter que l’entitat presidia per Joan Manuel Bosch s’ha apropiat de la seva imatge i d’unes paraules promocionals sense el seu consentiment i anuncia que emprendrà accions legals. Societat Civil Catalana denuncia al seu web la difusió de notícies difamatòries contra la seva entitat pel que va sortir a diferent digitals sobre el cas de Tarragona, i acusen el projecte independentista de recolzar-se en una “propaganda grollera i mentidera”. 
 
@Societatcc  s’afanya a esborrar les proves

L’entitat ha esborrat la piulada del twitter i el facebook però ha deixat el rastre. Velencoso aclareix a Twitter que no ha autoritzat a cap partit polític l’ús de la seva imatge i que ha posat aquest tema en mans del seus advocats per evitar que cap partit utilitzi la seva imatge ni unes declaracions que van ser fetes durant un acte promocional.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Spain frets as Catalonia eyes Scotland fletxa ............................
17 de setembre de 2014, 18.30 h

http://www.youtube.com/watch?v=McyyHUboEHs

Important! Internacionalitzem vídeos com aquest que ha fet el The New York Times sobre els que està passant a Catalunya aquests últims mesos, que tot el món sàpiga la guerra bruta de l'estat espanyol que ens nega inclús el dret a votar. Aquesta batalla es juga al món, expliquem-nos al màxim i guanyem suports i aliats per a la nostra causa. Tots i cadascú de nosaltres som... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
llibreter fletxa sant pere de ribes
17 de setembre de 2014, 18.27 h

#7 No ets l´unic, a mi també. S´en foten un fart de bloquejar gent que sense insultar els porten la contraria !!!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de setembre de 2014, 09.15 h

! MOLT BE ANDRÉS ! EXCERXEIS ELS TEUS DERETS, PER QUE AQUESTA GENT DE españa NO ES MEREIXEN UN ALTRE COSA. TAMBÉ ENTENG QUE TÚ ETS UN MODEL INTERNACIONAL I SEGURAMENT TENS LES TEBAS LIMITACIONS. FES EL QUE PUGUIS PER AQUESTA ESTIMADA CATALUNYA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
17 de setembre de 2014, 08.28 h

SCC es una camorra de fexistes antisocials i que nomes representen als funcionaris espanyols residents a Catalunya i algu català de poc cervell i que no arriba ni a catedràtic pobre pito-flauta ; despres del ridicul descomunal de Tarragona, a on 4 cabres espanyolistes i de la Legion-Chacon no van omplir ni una quarta part de auditori, es continuen dient societat quan nomes son una camorrita que ningú vol ni estima, son antisocials per que no representen a ningu, i no son Catalans per que odi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Gabriel fletxa Barcelona
17 de setembre de 2014, 07.40 h

Els marginats marginals de SCC m'han bloquejat l'accés a la seva pàgina de Facebook i han eliminat tots els meus comentaris. Aquests botiflers només coneixen la censura de Una,Grande y Libre, a la qual tant anyoren. Però els catalans Som y Serem, i ells saben perfectament que ni són ni seran. Bé, són uns sicaris al servei del nazionalisme espanyol. En quant a la manipulació, ja havien manipulat la imatge d'Estopa abans.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
B.Urleta fletxa Superaran algun dia els espanyols la seva escandalosa HERÈNCIA FRANQUISTA ? La resposta és senzilla: no pas en un futur previsible.
16 de setembre de 2014, 23.09 h




#5 Albertina- Anacleta-Flatulència Aragoneses, et tracto en femení perquè veig que segueixes amb la teva neura butifarrico-anal, és a dir, amb la mania de voler-te sentir femella penetrada a tota hora, fins i tot quan els mascles no et volen, acudint aleshores als embotits de tota mena.

Tu mateixa, reineta, però ja saps què opino jo: si després de satisfer-te l'anus poses els embotits a la cassola, A MÉS D'UNA MARIETA INCORREGIBLE ETS UNA COTXINA ANTIHIGIÈNICA.




Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
En el Siglo VII antes de Cristo , Cataluña ya existia(Victor Cucurull dixit). . . antes Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO) seguid 500 años más haciendo el imbécil (Joan Sales dixit). fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente incluidos en todos los españoles estamos TODOS los catalanes).
16 de setembre de 2014, 20.13 h

Hace un año ya dije que MaSS cuando dio fecha al butifarrendum el dia de los Santos Inocentes os estaba tomando el pelo y chutando la pelota hacia delante para ganar tiempo, siendo consciente de que NO iba a haber charlotada, y de que SOLO serviria para hundir mas a CIU y a la region catalana. Ahora, ya todo el mundo, esta viendo que el 9-N, ná de ná, que el MaSS chutara hacia delante con convocatoria de elecciones que ganara ERC en detrimento, una vez mas de CiU, que pasara a partido resid... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 23
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Buzo fletxa L'Hospitalet
16 de setembre de 2014, 17.30 h

AVIS IMPORTANT
A tots els militars espanyols que es desplacin a Catalunya amb tanc:
1.- Un cop a Barcelona els tancs que entrin per la Diagonal hauran d'aparcar al Passeig de Gràcia, els que entrin per la Meridiana ho faran al Passeig de Sant Joan.
2.- Aneu en compte, els tancs aparcats en doble fila se'ls emportarà la grua municipal.
3.- Prepareu la Visa, entenem que els espanyols no sabeu el que és un peatge perquè al vostre país no n'hi ha però aquí són de pagament obligatori.
4.- In... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
16 de setembre de 2014, 17.00 h

Un estudi del CCNCAT diu que Catalunya és la comunitat amb menys corrupció.

Espanya és el segon gran perdedor en nivell de transparència conjuntament amb Gàmbia, Mali, Guinea i Líbia, segons Transparency International. http://www.transparency.org/country#ESP

Catalunya és la comunitat autònoma amb menor índex de casos de corrupció per milió d’habitants, segons l’estudi “Com es distribueix la corrupció a Es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
16 de setembre de 2014, 16.19 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI