El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 22:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El TSJIB suspèn cautelarment l'aplicació del decret de trilingüisme

L'alt tribunal de les Illes Balears va declarar ahir nul el decret del govern Bauzá que regula el Tractament Integrat de Llengües (TIC)

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- El Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears (TSJIB) ha suspès aquest dimecres de manera cautelar l'ordre de la Conselleria d'Educació del govern balear del passat 9 de maig que concretava la implantació del decret de Tractament Integral de Llengües (TIC) pera aquest curs 2014/2015 en els centres no universitaris. Les actes de la sala del contenciós administratiu del TSJIB considera que "l'excepcional mesura cautelar de suspensió procedeix després de les sentències dictades ahir en què el decret es va declarar nul", tenint en compte que l'ordre desenvolupa el decret. 

Comparteix
   


Etiquetes
Bauzá contra les cordes

Aquest dimecres, el govern de José Ramón Bauzá, va assegurar que continuarà aplicant el decret.

Comunicat de l'STEI Intersindical:

El TSJIB torna a anular la normativa TIL. El Govern, acorralat.
 
Avui migdia, el TSJIB ha suspès cautelarment l’Ordre de desplegament del Decret TIL (alhora anulat ahir mateix pel propi TSJIB).

Ens trobam, idò, amb que el TIL s’ensorra per moments. És un nyap de grans proporcions.

A les raons pedagògiques i científiques, ara s’afegeixen les raons jurídiques que no fan més que avisar al Govern que està transitant pel camí equivocat.

Ara, la normalitat podrà tornar als centres educatius, que estan en disposició de desenvolupar els projectes lingüístics consensuats amb la comunitat educativa.

La seqüència és la lògica: La suspensió de l’Ordre del TIL té sentit un cop el TSJIB s’ha posicionat respecte el Decret.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
25 de setembre de 2014, 12.36 h

Comunicado de la Resistencia :



Ante la espectacular respuesta dada por el Pueblo Catalán a las convocatorias hechas por las distintas organizaciones que luchan por el Derecho a Decidir, queremos , desde nuestra organización resistencial, dar la mayor enhorabuena y felicitación a todas las fuerzas políticas,sociales,y culturales que han hecho posible estas masivas concentraciones de ciudadanos para expresar su deseo de lograr mediante la consulta del 9-N la ansiada Independencia.

Conside... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
25 de setembre de 2014, 10.56 h

Les tres sentències (unànimes) abolin la TIL, Bauzá i tot el PP., és tan marcadament un enemic del català, arribant al genocdi., que no cessarà, en la seva lluita cruenta. Hem d'estar amatents!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Joana M. fletxa Palma
24 de setembre de 2014, 22.37 h

El Til ès mort! Els docents guanyen. Hi guanyen els alumnes. Triomf del seny.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Scottish repercussions for Catalonia fletxa ...............................
24 de setembre de 2014, 20.30 h

http://www.youtube.com/watch?v=om3sEyJv0sg

Internacionalitzem al màxim la nostra causa, expliquem al món el que està passant aquí i guanyem-nos la llibertat.
The vote in Scotland has encouraged the Catalan parliament to vote on a resolution to vote on independence from Spain.

FREEDOM FOR CATALONIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Estoy Sumado (Mensajes Para Los Restados) fletxa Vallès Occidental -nos vamos acercando-
24 de setembre de 2014, 20.16 h

De momento la Consellera de Ensenyament (Miss informe "trepitja" PISA) debería dimitir hoy mismo, pues ha quedado claro palmariamente, que el intento de rebasar el catalán de las aulas, ha sido en vano. Ls formas autoritarias y chulescas de Bauzá han caido en desgracia como era de prever. En Catalunya las ansias de Wert se han estrellado contra la Consellera Rigau. En València, Fabra ya puede ir tomando medidas al efecto en referenciqa a la lengua, pues "cuando las barbas de tus vecinos vea... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
24 de setembre de 2014, 20.09 h

BAUZÀ, per que les ILLES son el paradis de la droga a España?


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
24 de setembre de 2014, 19.49 h

Fabra torna a "triomfar" parlant valencià. http://www.youtube.com/watch?v=oV0d70IFQ28


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
24 de setembre de 2014, 19.08 h

Bauza, et terrorista-genocida del català, de la banda del terrorista-genocida Don Mariano Barcenas, van a per totes, ATURAR EL NAZISME A ESPAÑA, es portar a la presó a aquesta colla de malvats del PP-GENOCIDES i indultors de NARCOTRAFICANTS!!! Balears, paradis de la droga del PP


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
24 de setembre de 2014, 15.47 h

https://www.youtube.com/watch?v=qBJ37BOX9t4&feature=youtu.be

"The voices of the V" issued by TV3 report on the demonstration held in Barcelona on September 11 to demand the right to hold a referendum on independence.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Synera fletxa Barcelona
24 de setembre de 2014, 15.41 h

El PP no dona ni una. Fracassa amb tot. Porta a Espanya a la ruïna.