El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 21:00 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Societat Civil i Plataforma x Catalunya, extrema dreta contra el #9N2014

Les dues entitats reclamen a la ciutadania que retiri el seu suport als qui "pretenen trencar el marc de convivència"

Comentaris 34  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- Societat Civil Catalana (SCC) ha respost a l'acte de signatura del president Mas del decret de convocatòria de la consulta del 9 de novembre qualificant-lo d'"impuls definitiu" a "un procés de perilloses conseqüències". En un comunicat, l'entitat acusa el Govern i els partits que donen suport al 9-N de cometre "frau a la llei" perquè "es pretén donar aparença de legalitat a actes clarament contraris a la Constitució". Per tot això, SCC demana als ciutadans que no donin suport "a aquells que pretenen trencar el marc de convivència" i "conduir a la societat catalana a una situació de tensió i conflicte d'imprevisibles conseqüències".
El president de Societat Civil Cat
El president de Societat Civil Cat

Comparteix
   


Etiquetes
Societat Civil Catalana la veu de les clavegueres de l’estat

L'entitat presidida per Josep Ramón Bosch resumeix en set punts el seu posicionament sobre l'acte de signatura d'aquest dissabte i sobre el procés que s'inicia fins el 9 de novembre. Entre d'altres, denuncia el que consideren una "teatralització" del "conflicte amb l'Estat" per part del president de la Generalitat i els partits pro-consulta amb l'objectiu "de mantenir la tensió i mobilització secessionista" de manera "perillosa i irresponsable", indica.

Plataforma per Catalunya rebutja la consulta "per il·legal i immoral" i crida "al boicot total i absolut"

Barcelona (ACN).- Plataforma per Catalunya (PxC) ha criticat durament la convocatòria per a la consulta pel dret a decidir en considerar-la "il·legal i immoral". Per aquest motiu, la formació demana a la ciutadania el "boicot total i absolut" al 9-N i s'erigeix com a defensor del "catalanisme hispànic". En declaracions recollides en un comunicat, el secretari general de PxC, Robert Hernando, ha assenyalat que el president de la Generalitat, Artur Mas, "s'acaba de donar el seu últim tret al peu", perquè ha convocat una consulta on es vol "obligar de manera ignominiosa" a decidir "la unió i germanor dels catalans amb la resta de pobles hispànics" aspecte que consideren "indestructible".



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#34
29 de setembre de 2014, 14.03 h

VISCA CATALUNYA LLIURE, NO OS RINDÁIS CATALANES, LA HISTORIA SE ESTÁ ESCRIBIENDO CON LETRAS DE ORO !!!

ADELANTE, NI UN PASO ATRÁS !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
29 de setembre de 2014, 13.34 h

Comunicado de la Resistencia :

El día 27 de septiembre de 2014, hemos asistido al acto histórico de la firma del decreto de convocatoria para la Consulta del 9 de Noviembre en Catalunya, por la cual el Pueblo Catalán está llamado a las urnas para decidir su futuro político.

Desde la Resistencia Antiespañola queremos manifestar nuestro mayor entusiasmo ante este paso importante, decisivo, en el Proceso de Construcción Nacional, que ha sido consecuencia de la necesaria unidad mostrada po... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
mmm fletxa sant cugat
28 de setembre de 2014, 20.03 h

La solucio es facil.....voteu NO


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
28 de setembre de 2014, 18.08 h

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=v_JaYsKnQFI


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Catalans want tot vote fletxa Yes and Yes ...........................
28 de setembre de 2014, 16.26 h

https://www.youtube.com/watch?v=qBJ37BOX9t4&feature=youtu.be

"The voices of the V" issued by TV3 report on the demonstration held in Barcelona on September 11 to demand the right to hold a referendum on independence.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
28 de setembre de 2014, 14.51 h

Apropiarse del nom de societat civil catalana es una apropiació indeguda, es un atracament a la societat civil catalans, pero que es pot esperar d'aquests terroristes-franquistes? i com es noten que no son ni societat, ni civil, ni catalans, pobres espanyols amb coño, moño i sobres de Barcenas!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
AGNES fletxa BCN
28 de setembre de 2014, 12.26 h

Ahir la Ada Colau va intervindra a la 6ª. ¿De que anabas? Vas caura em les trampes que et va posa el Inda. ! Et creia mes inteligent !

Per fer campanya per el Ajuntament, no calía dir tot el que vas dir , precissament en aquesta cadena (propietat del Lara).

Vas atacar al Pujol (encara la justicia no ha dit res). Vas dir que no et sentías representada ni per el President Mas ni per el Junqueres. Vas dir que no eras independentista (estás en el teu deret), pero nena no u esbombis de aqu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
28 de setembre de 2014, 12.00 h

Sabeu si aquest José Ramón Bosch és parent del José Manuel Lara Bosch?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
28 de setembre de 2014, 11.58 h

Romanen en un estat d'idiòcia. Van insultar i volen tornar a fer-ho la bandera catalana, apropiant-se-la. Els manca capacitat per pensar que si l'estat de les autonomies no fos una flagrant estafa, des del primer dia la bandera catalana, estaría hisada en tots els organismos espanyols de Catalunya, ho seria a desgrat (els coneixem), però haguès estat un gest d'intel·ligència que mai han tingut: Cap del seus estaments de la "carcassa espanyola" nodrida de femta.,