El digital dels que votaran #SíSí. N. 3790. Dimarts, 26 de setembre de 2017 14:44 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Escàndol per la disfressa de Hitler d’un regidor del PP a la “Torror-night”

Després del rebombori el regidor va negar que es tractés de Hitler, però davant l’evidència de la disfressa va al•legar que es tractava d'una festa privada i podia anar vestit com volgués, “com si m'hagués disfressat de Lola Flores".

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Segons publica La Veu del País Valencià, el regidor del PP va aparèixer vestit de Hitler a la "Torror-night", la festa muntada a l'habitatge de l'alcalde de Gandia, Arturo Torró, a Marxuquera el divendres passat per a celebrar "Halloween". Una carpa de més de 100 metres quadrats, decoració 'ad hoc' a l'habitatge, rebien les vàries desenes de convidats que hi van participar, muntada, segons ha sabut Gent de la Safor, per habituals col·laboradors de l'ajuntament. No és la primera vegada que Torró organitza aquest tipus de reunions a casa seva. La sorpresa de la festa va arribar després, quan a través de les xarxes socials es van publicar fotografies del "Halloween" organitzat per l'alcalde, entre elles, una del regidor Toni Rodríguez amb una aconseguida disfressa de Hitler, al costat de la regidora Pilar Gavilá. 


El regidor del PP al natural
El regidor del PP al natural

Comparteix
   


Etiquetes
Les imatges han provocat no pocs comentaris en les xarxes i de fet, aquest mateix matí, el diari Levante-EMV reprodueix en portada la fotografia i un ampli reportatge en les pàgines del País Valencià.  Encara que la disfressa de Rodríguez no porta insígnies nazis i els entorxats són dues  fregadores, no deixa lloc a dubtes, es tracta d'una caracterització d'Adolf Hitler molt aconseguida, al punt que segons declaracions de l'Alcalde Torró, es "tractava no d'enaltir el personatge sinó de ridiculitzar-lo i mostrar-lo com un personatge de l'horror".
 
Segons s'ha sabut, el mateix Rodríguez va penjar el dissabte les fotos de la festa, encara que hores després les va retirar tenint en compte el ressò, no precisament favorable, que estava tenint la imatge.
 
Antonio Rodríguez Aparisi, pastisser de professió, treballa com a docent al Centre de Turisme  L'Alqueria del Duc. De jove va crear un grup de Teatre amb amics de la Falla Grao, que ha arribat a guanyar diversos guardons. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
Xavi fletxa Palafruix
5 de novembre de 2014, 18.39 h

És molt lleig anar a una festa de disfresses i no disfressar-se...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
5 de novembre de 2014, 16.05 h

La disfressa et queda que ni pintada. ¿pot ser que anyoris quelcom de aquell malait Hitler !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
5 de novembre de 2014, 13.25 h

Per carnestoltes qui mes qui menys deixa aflorar el seu alter ego..... no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Nestrada fletxa Ara és l´hora
5 de novembre de 2014, 11.21 h

Aquí teniu una veritable mostra de la decadència ppeppera. La imaginació no els arriba més enllà, i es disfressen del que voldrien ser o haver sigut.

Catalans, marxem pitant, que això s´enfonsa ràpid.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan fletxa Barcelona
5 de novembre de 2014, 10.09 h

#8 Principio de la verosimilitud.
Construir argumentos a partir de fuentes diversas, a través de los llamados globos sonda o de informaciones fragmentarias.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Dr. Benway fletxa Plebiscitàries + DUI = República Catalana ||*||
5 de novembre de 2014, 07.48 h

Fixeu-vos les medalles que porta. Amb la senyera. Tota aquesta escòria és igual, es pensen que per acusar-nos a nosaltres de nazis dissimularan el que són.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
4 de novembre de 2014, 14.59 h

http://www.youtube.com/watch?v=GA5tyz7Z4kg


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
4 de novembre de 2014, 12.51 h

Comunicado de la Resistencia :

En las úiltimas semanas estamos asistiendo a una situación de cambios casi continuos sobre los criterios a seguir en torno a la proyectada Consulta Catalana del 9 de Noviembre.
A la primera convocatoria, hecha por el President Mas, le ha seguido la programación de un sucedáneo, conocida como la Consulta Alternativa, tras la negativa del aparato judicial español a permitir la realización del primigenio modelo establecido, que aunó a las formaciones del llam... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
4 de novembre de 2014, 12.49 h

En realitat del que van disfressats és de demòcrates.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
4 de novembre de 2014, 12.41 h

Tendències...
Per cert, hi era la Llanos de Luna (alias Maria balcones) a aquesta festa? Veig que va condecorat aquest pallasso.