directe ! a La República. N. 4059. Dissabte, 23 de juny de 2018 04:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Govern desobeeix el TC i manté el nou 9-N "amb totes les conseqüències"

La Generalitat denunciarà l'executiu espanyol davant del Tribunal Suprem per atemptar contra el dret de participació i les llibertats d'expressió i ideològica dels ciutadans de Catalunya

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

(ACN).- El conseller de la Presidència i portaveu, Francesc Homs, ha assegurat aquest dimarts que el Govern manté el procés participatiu del 9-N malgrat la suspensió del Tribunal Constitucional, i ha anunciat també la presentació d'una demanda contra el govern espanyol davant del Tribunal Suprem a través del procediment especial "per a la protecció dels drets fonamentals". En concret, la Generalitat l'acusa d'atemptar contra el dret de participació i les llibertats d'expressió i ideològica. A més de presentar al·legacions a la decisió del TC insistint que "no es pot prohibir el que no es fa", el president de la Generalitat ha demanat reunir el Pacte Nacional pel Dret a Decidir. 
 

Comparteix
   


Etiquetes
“Hi haurà urnes, és manté la publicitat, la vicepresidenta sortirà a donar les dades i la responsabilitat és només de la Generalitat ”, ha assegurat Homs.

El Govern assegura que compleix les ordres del TC, però no es pot sospendre el que no s'està fent. "Tot plegat és un gran homenatge a l'absurditat", el Govern espanyol vol prohibir la llibertat d'expressió a través del TC, ha dit Homs. El portaveu també 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
5 de novembre de 2014, 16.00 h

#9 Tú debes del pp o de vox y desde luego no te llamas Ana ! Eres del género masculino. ¿Has pensado en un futuro en militar en Amanecer Dorado ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
5 de novembre de 2014, 11.22 h

L'ACTITUD DE FERMESA ÉS D'IMPRESCINDIBLE, ENS CONGRATULEM DEL CORATGE DEL GOVERN: ENDAVANT, VOTAREM SI-SI !


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
5 de novembre de 2014, 10.13 h

! QUIN CORATGE EL NOSTRE PRESIDENT I EL NOSTRE GOVERN ! Gracies infinites ...............


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
APAÑAMELAPELA fletxa Rep.Catalana
4 de novembre de 2014, 21.59 h

#5

Hortensia cual bandera,la de la Urraca ? o la de la estanquera ?
sera la misma que mi papel de vater ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
APAÑAMELAPELA fletxa Rep.Catalana
4 de novembre de 2014, 21.48 h

#16

TU ERES HORTENSIA TRAGANABOS, LA QUE SE TRAGA HASTA LOS RABOS

LA MAS PALETA DE ESPAÑISTAN,LA LEPERA DE LA CARRETERA

LA QUE CUANDO PASA UN CAMION NO PIERDE LA OCASION


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep Ram fletxa Sant Andreu de la Barca
4 de novembre de 2014, 21.12 h

Votar per la Llibertat ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
4 de novembre de 2014, 19.53 h




#5 Bandera espanyola?? ... a quina bandera et refereixes, a la escollida pel govern legítim i democràtic de la 2ª república (roja, groga i morada) o a la imposada per un GENERAL COLPISTA I NAZI , en FRANCO, que és la MONÀRQUICA, colpista i CONSTITUCIONAL "roja y gualda" ?

Quan es parla de senyera catalana no cal especificar, PERQUÈ NOMÉS N'HI HA UNA, però quan es parla de l'espanyola cal dir de quina.



Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
ANA L(apao) Fabeta fletxa CaSPAÑA É LO MEJÓ !!!! (lo mejó er mundo mundiá !!!!)
4 de novembre de 2014, 19.46 h



#15 ¿¿Como qe no??? eing ... ¿¿como qe no?? Si qe me yamo ANA, ANA LAPAO ALFABETA, pero mi primel apeyido no me gutta y ho lo avrebio o lo canvio por Aragoneses.

Yo soy Ana L. Fabeta, QUE CONTE EN ASTA

!!! ABRASE BISTO !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
4 de novembre de 2014, 17.48 h

#9 Solamente un resfriado por las colas que habrán y que soportaremos con gusto.
Por cierto tu nombre no es Ana, ayer se vió muy claro.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
4 de novembre de 2014, 17.46 h

#5 Por que no tenemos ningún interés por ella, es más la desprec................