directe ! a La República. N. 4060. Diumenge, 24 de juny de 2018 03:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

“Correos” empresa espanyola sectària contra el procés català

La negativa de l’empresa a repartir informació sobre el 9N enviada per l’Ajuntament de Girona i Platja d’Aro cal afegir la negativa a repartir els enviaments de la Generalitat de Catalunya, un escàndol sense precedents a Europa

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

“Correos” empresa estatal espanyola ha boicotejat la campanya informativa del procés de participació ciutadana del 9N de la Generalitat de Catalunya i qualsevol altre enviament en aquest cas de l’Ajuntament de Girona i de les entitats de Platja d’Aro, un veritable escàndol a l’Europa democràtica. L’excusa és diu serveis jurídics, que s'han pronunciat i han dit que l'enviament no es pot fer perquè el contingut està relacionat amb el 9-N, suspès pel TC, però els enviaments eren de la jornada de participació, jornada no suspesa en el moment d’emetre l’informe. La decisió és un escàndol dins de l’economia de la UE, i seria de justícia elevar el cas a Europa.



Comparteix
   


Etiquetes
Caldria portar la censura sectària de “Correos” a Europa

La decisió de l’empresa estatal espanyola és un àtac a la llibertat de mercat i una censura a la democràcia dels ciutadans de Catalunya, “Correos de España” ha pres una decisió política i sectària imperdonable a Europa.

Ara ja sabem que en una Catalunya independent, no podem comptar amb “Correos de España”

Cal tenir memòria,  i una empresa com aquesta que ha boicotejat per decisió política la campanya de participació ciutadana no mereix que sigui present en una Catalunya independent.
 
 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
josep m. ponsa fletxa vilafranca del penedès
10 de novembre de 2014, 12.45 h

Els qui de sempre hem tingut afició a enviar nadales per correu, doncs aquest any, ens modernitzem i enviem les nadales via "e-mail". Entretant però, reclamem la nostra part de cobertura d'aquest servei ? públic que pel que es veu només està al servei del P.P. i PSOE.

Apa a aixecar la camisa a Sierra Morena. !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
marccup fletxa barcelona
8 de novembre de 2014, 23.33 h

Tenim que fotre fora totes les empreses espanyoles i tots els castellans llatins...que parlin castella tots a la preso! fora telecinco antena3 la sexta fora la lliga espanyola les radios espanyoles volem fronteres ja que vegin que anem enseriu ens estant espanyolitzant cony!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
marc fletxa barcelona
8 de novembre de 2014, 23.23 h

En el nostre


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
6 de novembre de 2014, 18.02 h

Que jo sàpiga avui dia correus està privatitzat. Cal contractar una altra empresa i tot solucionat, no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
LAPAO (para abreviar) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes;si, los nazionalistas tambien)
6 de novembre de 2014, 15.49 h

Las últimas turbulencias en los mercados han elevado el interés pagado por los bonos a tres años, del 0,56% al 0,69%, y han abaratado los costes de su deuda a diez años, del 2,19% al 2,12%, en la emisión del Tesoro de 3.027 millones de euros. La prima de riesgo baja hasta 136 puntos.
Las últimas turbulencias han alejado de nuevo las opciones de que el Tesoro colocara por primera vez su deuda a diez años por debajo del umbral del 2%. Las presiones bajistas que azotaron los mercados en oc... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
6 de novembre de 2014, 15.31 h

Catalunya lidera la inversió estrangera a l'Estat espanyol amb diferència. Tanmateix les exportacions. Si els impostos no ens fossin robats per Madrit tindriem les infrastuctures que necessitem per convertir-nos en una Holande del Sud. Ho avalen catedràtics d'Economia i Agencies Econòmiques internacionals.

Mentre, a Espanya vaixa la inverssió extrangera. Exemple la Ciutat del Joc de Madrit, les Olimpiades i la Banca internacional a la capital de l'Estat que ja no es considera rendible ni... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Marti Valls fletxa Sant Cugat del Vallès
6 de novembre de 2014, 14.30 h

#19 Jo ja fa molts anys que no envio res per "CORREOS". Unicament i per obligació rebo els missatges i certificats que altres m'envien. Es fàcil trobar altres medis d'enviar documents i missatges.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
6 de novembre de 2014, 11.50 h

Comunicado de la Resistencia :

En las úiltimas semanas estamos asistiendo a una situación de cambios casi continuos sobre los criterios a seguir en torno a la proyectada Consulta Catalana del 9 de Noviembre.
A la primera convocatoria, hecha por el President Mas, le ha seguido la programación de un sucedáneo, conocida como la Consulta Alternativa, tras la negativa del aparato judicial español a permitir la realización del primigenio modelo establecido, que aunó a las formaciones del llam... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
6 de novembre de 2014, 10.56 h

Caldrà trobar substituts a aquesta companyia de madrid. Com ho podríem fer? Com substituir-los? Alguna idea possible?


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
6 de novembre de 2014, 10.56 h

Caldrà trobar substituts a aquesta companyia de madrid. Com ho podríem fer? Com substituir-los? Alguna idea possible?