El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 08:55 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP diu no al projecte mediàtic de Guanyem

La Trobada Popular Municipalista decideix en la seva tercera edició iniciar la constitució d’una candidatura municipal a l’Ajuntament de Barcelona alternativa a la proposta d’Ada Colau

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El codi d’ètica i ICV-EUiA separa profundament la CUP de la candidatura de Guanyem i han decidit construir una veritable alternativa a Colau. Aquest divendres 21 i dissabte 22 de novembre ha tingut lloc la 3a Trobada Popular Municipalista, una trobada dividida en dues jornades en les que s'han debataut primer els eixos programàtics que haurien de caracteritzar una candidatura municipal de ruptura a Barcelona i després s'han validat aquestst eixos i el codi d’ètica i intervenció política, i també la decisió d’endegar des de l’espai polític de la Trobada, la constitució d’una candidatura municipal a l’Ajuntament de Barcelona. 

Comparteix
   


Etiquetes
Per integrar ICV-EUiA a Guanyem, aquests darrers han rebaixat els requisits del codi d’ètica

Segons publica en la seva pagina web la Trobada Popular Municipalista, les diferències en el codi d’ètica que proposa Guanyem per tal d’integrar ICV-EUiA són insalvables, Guanyem accepta que el màxim de mandats passi de dues a tres legislatures, que el sou màxim d’un regidor passi dels 1.800 que propugna la CUP als 2.200/2.600. Consideren que amb aquestes propostes Guanyem és desmarca d’una veritable candidatura popular i trencadora i entre dins del sistema polític i de les mateixes castes.

La Trobada Popular Municipalista decideix en la seva tercera edició iniciar la constitució d’una candidatura municipal a l’Ajuntament de Barcelona  

Ha estat en aquest marc de la 3a Trobada Popular Municipalista que s’ha pogut  trobar més de 200 persones per a debatre  de forma assembleària, horitzontal i en obert les diferents qüestions plantejades, comptant amb la col·laboració del Parlament Ciutadà en la dinamització i moderació dels debats.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
Filiprim fletxa Filigrana
27 de novembre de 2014, 00.20 h

#17 rata sifilitica


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
LAPAO (para abreviar) VIVA MARIANO RAJOY, PRESIDENTE DE TODOS LOS CATALANES AL SERLO DE TODOS LOS ESPAÑOLES. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes;si, los nazionalistas tambien)
24 de novembre de 2014, 14.20 h

El presidente de la comisión sobre Pujol amenaza con dimitir si CiU y PSC siguen escudándose
David Fernández critica el veto a las comparecencias relacionadas con el caso del Palau de la Música y Pretoria.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/presidente-comision-sobre-pujol-amenaza-con-dimitir-ciu-psc-siguen-tapandose-3708338

Nueva charlotada en la comision de investigacion. ciu y Trispartit se cubren unos a otros sus corrupciones y todo quedara en NADA


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Llorenç fletxa Palma (Mallorca)
24 de novembre de 2014, 12.53 h

Em sembla que la CUP fa bé en no presentar-se amb Guanyem, des del moment en que Guanyem és l'opció d'ICV, un partit que va fer una política privatitzadora a l'Ajuntament de Barcelona. A Parcs i Jardins per exemple hi va haver una llartga lluita de la CGT contra la política d'ICV.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
24 de novembre de 2014, 12.03 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estad... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14

Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
23 de novembre de 2014, 20.15 h



Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .




* * * * * ¡ ¡ ¡ ¡ C O L C H A S . . . N E P T U N O

* * * * * * * * * * * * * * * * * * A L

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * P O D E R ! ! ! !



¡¡¡ COÑIO CHIA !!!!






huah huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHHH HHHHUUUUUAAAAAHHHHH ! ! ! . . .




huah huAH H... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
23 de novembre de 2014, 20.11 h



Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu .




* * * * * ¡ ¡ ¡ ¡ A R T I S T A S

* * * * * * * * * * * * * * * * * * A L

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * P O D E R ! ! ! !



¡¡¡ COÑIO CHIA !!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm fletxa FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
23 de novembre de 2014, 20.07 h



#6 huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHHH HHHHUUUUUAAAAAHHHHH ! ! ! . . .



MIREU SI N'ÉS DE PALURDU ANALFABET EL NANO, DIU TEXTUALMENT, A #6::


" " " además de gran parte de la artistocracia y la filosofía. " " "



huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHHH HHHHUUUUUAAAAAHHHHH ! ! ! . . .


La . . . "arTistocracia" . . . el poder dels artistes !!!!!



. . . serà ignorant, pobret !!!

huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHHH HHHHUUUUUAAAAAHHHHH ! ! ! . . .




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm fletxa FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
23 de novembre de 2014, 20.03 h



#3
#6
#8 Què , com van els teus "estudis" ;-) sobre els OTOMANUS i els CAROLIGNOS ?

HOU HOU HOU HOOUU HHOOOUU HHOOOUUU !!!!





Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
23 de novembre de 2014, 20.01 h



#3
#6
#8 Tu ets en Miguel Romualdo, el "DENUNSIADORT ENLOQUESIDU" que sota el nom de Luis Mur ens amenaçava de denunciar-nos a tots a la guàrdia civil, un poruc que per exhibir la seva ESTUPIDESA POROSA i RIDÍCULA s'amaga sota els mes diversos noms:

Santi de Palamós (el que desafiava a hòsties els catalans fins que algú li va recollir el guant i ell va córrer a amagar-se sota el llit com una GALLINETA ESPANTADA),

àlies “SEA STORM (somnis de subnormal que voldria ser un huracà i... Llegir més