El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Dilluns, 22 de gener de 2018 01:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Punxa la unitat d’Espanya i la defensa de la Constitució

Només un grapat de seguidors de la plataforma d'Espanya i Catalans es manifesten a Barcelona per defensar que l'Estat és "indissoluble"

Comentaris 56  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

La desmoralització i l’agror ha presidit la marxa convocada avui pel Moviment Cívic d'Espanya i catalans per celebrar aquest dissabte al matí el Dia de la Constitució amb una manifestació pel centre de Barcelona. Darrere del lema 'Indisoluble' (en castellà), els manifestants han fet el recorregut entre la plaça Urquinaona i la plaça de Sant Jaume, cridant consignes a favor de la unitat d'Espanya i contra el president de la Generalitat, Artur Mas. El president de la plataforma d'Espanya i catalans, Eduardo García, ha assegurat que "ara som un grapat d'espanyols, però d'aquí poc serem molts més, serem molts milers", segons informa l’ACN.
Espanyolisme residual i neofeixistes

En passar per davant de la comissaria de la Policia espanyola, molts manifestants han cridat "aquesta sí que és la nostra policia". Sempre en castellà i a ritme de pasdoble, els participants també han entonat consignes com "Artur Mas, ves-te'n ja", "Visca Espanya!" o "Espanya unida, mai serà vençuda". A la manifestació han assistit personalitats com el president de Convivència Cívica Catalana, Francisco Caja, a més de membres de partits polítics com VOX o el neofeixista Movimiento Social Republicano. Durant el recorregut, els manifestants han exhibit nombroses banderes espanyoles constitucionals.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#56
9 de desembre de 2014, 16.34 h

Hacemos desde la Resistencia Antiespañola un llamamiento a todas las personas y organizaciones que se consideran respetuosas con los derechos inalienables de las naciones y pueblos a luchar por su libertad y por la independencia,p ara que acudan a las diversas manifestaciones antifascistas y contra el poder opresor del estado español. Desde nuestra organización ,consideramos que no podemos permanecer callados ante la dictadura española del psoe-pp,que se turnan en el gobierno para seguir si... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
bejota fletxa BCN
8 de desembre de 2014, 14.36 h

Segons la macroenquesta encarrega i comptada per Homs, Junqueras i tota la colla del 9N, els independentistes són un 29%. La resta mirem de passar el xarampió com podem. Aquest deliri s'ha d'acabar prompte abans que no prenguem mal.


#54
QUI PLORA ÉS EN JUNQUERAS I LA FORCADELL I NO PAS JO. EM LIMITO A ENGANXAR I PEGAR.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! ! ! fletxa l'ESTAT ESPANYOL té el rècord mundial de pallussos ignorants pedantescos per càpita.
7 de desembre de 2014, 20.47 h





#53 No ploris, pobre Bejota, no perdis l'esperança: algun dia, POTSER, aprendràs a entendre allò que llegeixes.



No et deixis derrotar. Ànims !!




(mentrestant, procura no ensenyar gaire les vergonyes, no sé si m'entens . . . )




Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
bejota fletxa BCN
7 de desembre de 2014, 17.24 h

Segons la macroenquesta encarrega i comptada per Homs, Junqueras i tota la colla del 9N, els independentistes són un 29%. La resta mirem de passar el xarampió com podem. Aquest deliri s'ha d'acabar prompte abans que no prenguem mal.

N.B. LA CONSTITUCIÓ ESTÁ PER FER-LA COMPLIR I NO CAL MANIFESTACIONS DE CAP MENA .(A CATALUNYA, FOU VOTADA PEL 90%.)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
7 de desembre de 2014, 12.29 h

A l'atenció del PP, PPC i A.S. Camacho en concret ...
Parlem de "majories silencioses".... Si a la població de Catalunya de 7.553.650 persones (2013) li restem 300 persones .... 7.553.350 habitants de Catalunya no estan d'acord amb la Constitució Espanyola ni amb "​...una Espanya "unida i indissoluble"" !!!!!
Estem d'acord? ... Aplica't el conte Camacho !!!
I si acusen al nostre president A. Mas "​de governar només per a una part dels catalans" .... Què fa en M. Rajoy?


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Antoni fletxa Barcelona
7 de desembre de 2014, 11.08 h

CATALANS A CATALUNYA
FANÀTICS DE DRETES
FANÀTICS D’ESQUERRES
DEIXEU-VOS DE PUNYETES
CATALUNYA
UNITAT • ELECCIONS • D U I • INDEPENDÈNCIA
REFERÈNDUM DEMOCRÀTIC I VINCULANT SI ES FA DESPRÈS DE:
300 ANYS D’INDEPENDÈNCIA
o
40 + 39 i escaig ANYS D’INDEPENDÈNCIA
(com els del Franco i el seu fill putatiu)
o
10 ANYS D’INDEPENDÈNCIA
I després votar
||||


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
7 de desembre de 2014, 10.00 h

quines perles es manifestaven, tothom tindra cabuda a la catalunya independent, menys aquesta colla de feixistes que hauran de marxar cap a la seva espanya, sino volen viuere a catalunya lliure


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
Leopoldo-Remigio Perez Gutierrez fletxa Santovenia de Pichuerga (Valladolid)
7 de desembre de 2014, 09.12 h


#46
#47
#48 ¡¡ MINTIROSOS !! . . . ¡¡ IMVUSTEROS !! . . . ¡¡ HABER SI RESPETEMOS LA BERDAZ !!

Yo no estuví en la marifestazion, pero mi cuñao Paco, que si estuvió, me lo a contao todo, y a mi no me podei sengañar.

Mi cuñao Paco, que, ripito, estuvió presente, ma dichio que contó a los manifestantes UNO POR UNO , y que abia entre TRES MIYONES SETESIENTOS MIL y VEINTIDOS MIYONES OCHOSIENTOS SESENTA I SAI MIL CUATROSIETOS VEINTISAI.

De manera que ya sus podei ir tlagando bues... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
Aniol fletxa l'Ametlla del Vallès
7 de desembre de 2014, 01.49 h

em refereixo a l'1 per cent de l'aforament de can barça. l'1 per cent dels catalans són 70.000.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
Aniol fletxa l'Ametlla del Vallès
7 de desembre de 2014, 01.47 h

#46
Noi, ets una mica generós. 300 persones de 7,000.000 és menys que un 1 x 20.000 que equivaldria a 5 persones d'una gernació com tot can barça ple. Un 1 per cent serien 1000.