El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 12:42 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

#autoinculpacions9N Ciudadanos confia que el TSJC inhabiliti Mas

Matías Alonso afirma que l'admissió a tràmit de la querella és "conseqüent" amb la "gravetat" dels fets pels quals se'ls acusa, no poden guanyar a les urnes, volen guanyar als tribunals

Comentaris 29  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- El secretari general de C's, Matías Alonso, ha celebrat aquest dilluns que el TSJC hagi admès a tràmit la querella presentada per la Fiscalia contra el president del Govern, Artur Mas, la vicepresidenta, Joana Ortega, i la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, per l'organització del 9-N. "Els qui han pogut cometre delictes ha d'assumir les conseqüències dels seus actes", ha subratllat a través d'un comunicat. Alonso ha opinat que l'admissió a tràmit de la querella és "conseqüent" amb la "gravetat" dels fets i ara espera que la Justícia "faci la seva feina". 

Comparteix
   


Etiquetes
Volen guanyar als tribunals el que perden a les urnes

També ha recordat que "ningú" està al marge de la llei i que tothom -especialment els governants- està obligat a respectar l'ordenament jurídic.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#29
31 de desembre de 2014, 13.01 h

#25 PESADET ! Vota a qui volguis, pero deixa de marejar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
30 de desembre de 2014, 18.47 h

Hai Ciutadans¡ Tot el que dieu i feu ens ajuda. Si que facin que facin, nosaltres només tenim que fer la nostra feina, cercar uns quants vots que ens manquen i exigir, si, exigir als càrrecs electes del Parlament, dels municipis (AMI), els aurodiputats,..(si es dones el cas de la suspensió de Parlament i president) que, com diu el punt 2 de les Instàncies del Signa un Vot que son sobre la taula de cada parlamentari català que, DECLARI LA INDEPENDENCIA, (si el Parlament és tancat, que s'... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
25 de desembre de 2014, 04.51 h

Ja unaltra noticia aquesta me agrada molt , me reafirma en lo que dic jo hi penso ARTUR MAS NO ES INDEPENDENTISTA ,,,, Tranquila DOLORS ,, Tranquila no te posis nerviosa NO hu dic jo .. Hu diu la mateixa DONA del President de Catalunya Sr Artur Mas politic de Dretes y de C.I.U. .. La seva Dona HELENA RAKOSNIK ,,, Resulta crec no vol parlar en Català es de Rusia no es catalana . Va dir aixo ....:::En un Dinar amb amics celebrat dies enrere a Barcelona Va express... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
25 de desembre de 2014, 04.40 h

RECOMANU LLEGIR EL TRIANGLEue CAT ,, Que voleu feia temps no pesaba per alla hi mira cuanta imformacio tin ara de Artur mas he del Govern Català de Dretes y el seu President Artur Mas fem politicas molt molt Liberrals molt de Dretes.. 7 PISTES DE ESQUI RESCATADES ......LA MOLINA ,,NÚRIA ,,ESPOT,,PORT AINÉ ,,TAVASCAN Y VALLTER 2000 , BOI--TAULL.. Aqui si tira molt diner public cada un pensi el que volgui que te mes importancia si aixo ho les BECAS DE MENJADOR FER ESCOLES ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
25 de desembre de 2014, 04.33 h

Dolors mira la Xarxa Social , es fantastica per el que vol buscar informació esta al dia de les coses veura la vida hi les coses desde diferents puntos de vista En el Triangle,eu cat ,,, ..mira com aquel que no vol trobu algu que be molt al cas ... Artur Mas President de Catalunya hi politic de un partit politic molt corrupta com es C.I.U. .. Resulta que RESCATA 7 estacions de esqui ...nacionalitzades per el Govern de la Generalitat 7 ESTACIONS RESCATADES .. Hosigui per... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
pengyu fletxa tarragona
24 de desembre de 2014, 23.05 h

Mira que tienen mala leche estos cachorros del franquismo. Por culpa de ellos y de su familia de abolengo franquista me tengo que presentar en el juzgado el dia 30 de diciembre. Pero bueno merece la pena luchar para poder vivir mejor que es dejando a esta pobre españa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
24 de desembre de 2014, 19.49 h

22 ) Dolors , Mira que li diu Junqueras al lider de la Dreta Catalana ...: ARTUR MAS .. ..Carinyo tu i jo , no poden seguir junts mes temps ,, lo nostra no funciona millor trencar .Tu vols tenir molts politics corruptes dintra el teu ,partit politic C.I.U. .. hi jo ne en vui tenir cap dintra del meu de E.R.C. .....Dolors Governar es veritat NO ES BUFAR HI FER EMPOLLES ,,,, Pero tampoc volguer ENGANYAR UNA HI UNALTRA VEGADA ALS CATALANS Amb el mateix ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
24 de desembre de 2014, 16.18 h

#21 Tú et deus pensá que governar es BUFAR I FER AMPOLLAS !


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
24 de desembre de 2014, 13.48 h

Junqueras ,.,, tambe a de dir a ...: Artur Mas Carinyo lo nostra no funciona ,, tu fas politicas de Dretes hi jo las tin que fer D´Esquerres ho si no ningu me votara Hi asobre ara tin la competencia de PODEMOSD te dic adeu que te baixi be amb els del P.P. ser teniu molts Pactes fets enxcara ...