directe ! a La República. N. 4058. Dijous, 21 de juny de 2018 17:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Bosch: Si el rei dels espanyols està a favor de la convivència que treballi perquè es retiri la querella i es pugui votar

ERC afirma que "treballarant fins a l'extenuació per anar a les urnes abans de la primavera"

Comentaris 53  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- El portaveu d'ERC al Congrés, Alfred Bosch, ha expressat aquest dijous després de l'ofrena floral a la tomba de Francesc Macià que si el rei Felipe VI "realment està a favor de la convivència, hauria de demanar al govern espanyol que retiri la querella contra el president Mas i els més de dos milions de ciutadans que van votar el 9-N". A més, Bosch també ha replicat al rei que la convivència "s'ha de fomentar a les urnes, que és on s'ha d'expressar en democràcia". D'altra banda, en relació a l'acord per convocar eleccions anticipades, Bosch ha apuntat que "no és el primer acord difícil al qual ens toca arribar" i ha afirmat que "treballarem fins l'extenuació per anar a les urnes abans de la primavera".
El portaveu d'ERC al Congrés, Alfred Bosch, davant de la tomba de Francesc Macià
El portaveu d'ERC al Congrés, Alfred Bosch, davant de la tomba de Francesc Macià
© @acn

Comparteix
   


Etiquetes
"És especialment feridor" que el rei "parli de la convivència i d'evitar el confrontament"

Bosch ha valorat el discurs de Felipe VI amb motiu de les festes de Nadal assegurant que "és especialment feridor" que el rei "parli de la convivència i d'evitar el confrontament". Segons ell, el rei "hauria de fer el possible per signar un decret convocant un referèndum sobre la independència de Catalunya perquè aquesta és la millor manera d'actuar fraternalment i evitar que els confrontaments es produeixin a les cases i al carrer es traslladin a les urnes".

Eleccions el més aviat possible

D'altra banda, el portaveu d'ERC al Congrés ha assegurat que el procés entre els partits per arribar a un acord i convocar eleccions anticipades "no és el primer acord difícil al qual ens toca arribar". Segons ell, "tenim un deure envers la gent i la població de Catalunya i treballarem fins a l'extenuació per anar a les urnes abans de la primavera". "Aquesta és la nostra obligació i farem tot el possible per no defraudar la gent que va anar a votar el 9-N i també tots aquells que no van anar-hi però que tenen dret a decidir sobre el futur de Catalunya", ha expressat Bosch.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#53
26 de desembre de 2014, 20.10 h

#49 Por tu forma de escribir, lo tuyo no cuela !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
Francesc fletxa Calders (Bages)
26 de desembre de 2014, 19.00 h

Quan un home a la dècada dels 40 anys accepta ser "rei" d'Espanya vol dir que no té cap principi ni ètic ni moral. Que renuncia a pensar per ell mateix i a tenir una opinió lliure i que faci honor als pricipis ètics i democràtics. Es posi com es posi no és res més que un 0 a l'esquerra.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Francesc fletxa Calders (Bages)
26 de desembre de 2014, 19.00 h

Quan un home a la dècada dels 40 anys accepta ser "rei" d'Espanya vol dir que no té cap principi ni ètic ni moral. Que renuncia a pensar per ell mateix i a tenir una opinió lliure i que faci honor als pricipis ètics i democràtics. Es posi com es posi no és res més que un 0 a l'esquerra.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
SO4H2 fletxa La pallassa histèrica ja torna a exhibir la seva increïble RIDIICULESA ! ! ! No us ho perdeu !!
26 de desembre de 2014, 18.22 h





#48 huah huAH HUAH HHUUUAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! !



Ja hi tornes, MICAELA ROMUALDA, galllineta espantadissa que et cagues de por en punt algú et diu de trobar-vos ??!!


Tu no parteixes ni un full de diari per la meitat si no t'ajuda el teu novio,, mariconeta bruta!



huah huAH HUAH HHUUUAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! !



Tu, xarnegota que vius a Valencia, com et vols fer passar per andalusa, tonta?



huah huAH HUAH HHUUUAAHH HHHUUUUAAAAHHH ! ! !





Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
26 de desembre de 2014, 17.48 h

#45 TÚ ESTAS COMO UNA CABRA , CHIAVALA,...!!!

IRA, TE VIA DESI UNA COSSA CHONI,... !!!

LOS ANDALUSE LO QUE PASSA ES QUE TENEMO UNA TIERRA QUE NO DA PA COMÉ Y POR ESSO TENEMO QUE RECEBÍ ER PARNÉ DE EUROPA Y DER GOBIENNO ESPAÑIÓ , PORQUE SI NO, TENDRIAMO QUE COMENNO LAS CARDANCHIA DER CAMPO, PORQUE AQUÍ NO HAY NI PA COMÉ, ...
PERO YO NO ME QUEJO,...VIVO BIEN, GRASIAH A DIOS, ESTOY FINANCIADO POR LA JUNTA DANDALUSIA, QUE ME DA ER SUSIDIO Y TENGO ANSÍ A MI PARIENTA Y MIS CHURUMBELE ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
26 de desembre de 2014, 17.41 h

#38 ESO ES MENTIRA COCHINA DE TU BOCA, SO MARICONA,...!!!!!

LOS ANDALUSE COBRAMO UNA PREHTACION POR DISEMPLEO, NO SE CONFUNDA,...NO SE CONFUNDA, CHAVAL,...!!!

QUE LOS SUBSIDEO SON PORQUE NO TENEMO DONDE CAE MUERTO POR CURPITA DE LOS CATALANE Y LOS VASCO QUE ZE LO LLEVAI TÓ CALENTITO,...!!!

NO TE CONFUNDA, CHAVAH,...O VAMO A TENE QUE PARTIRNO LA CARA,...!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
26 de desembre de 2014, 17.37 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estado... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
El PP d'Extremadura reconeix l'espoli de 16.000 milions d'euros fletxa Espanya roba a cada ciutadà català 2.130 euros
26 de desembre de 2014, 12.20 h

https://twitter.com/denterd/status/539092671638548480/photo/1


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
26 de desembre de 2014, 11.37 h

#30 Dons si tan t''agrada espanya, podrás visitarla sempre que vulguis. Jo també o faré, per turisme.
Em separo, per que no vull mantenir (em el meu esforç ), a altres comunitats que malgasten i d'altres que no els agrada traballar massa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
26 de desembre de 2014, 11.24 h

Ssps que pasa Bosch?. La mara dels ous está en que se els va la mamella i si no ens espabilem, aquesta mamella es tornará tísica.